Forum - Recent Posts
http://avatar.xboxlive.com/avatar/Leetpotta/avatar-body.png
h0t h0t
http://avatar.xboxlive.com/avatar/GAMERTAG/avatar-body.png
^ Vaihdat tuohon GAMERTAG:in tilalle vaan omasi.
http://avatar.xboxlive.com/avatar/TehBigBunny/avatar-body.png
Suoristu!!!
http://www.youtube.com/watch?v=qJavukX3Q1A
Siinä vähän drifti touhuja :D Kyllä on mukavaa huutoa japski jätkällä..
Muistaakseni näitä kaikkia myytiin kaikille maksaville :D Itsekin lunastin kaikki nuo.
Mitsu EVO VIII MR kiinnostaisi maalien kanssa tai ilman. onko myyty vai vieläkö sitä saa? YV:ta laitettu vastausta odotellaan.tarjoon 300000
EvoBobber kirjoitti 20.11.2008 12:09: Aika hienoa hommata itelleen bannit jenkkiapinoiden takia?joo typerä temppu tunnustan. eilen illalla oli kyllä asiallisia jenkkejä yksi kiilasi mut vahingossa vikalla kiekalla päin seiniä juuri ennen maalia ja stoppasi autonsa että pääsin ykköseksi.laitoin prefer-hymynaaman herra jenkille :) mutta romuralli kuuluu mielestäni flättikseen(ellei erikseen sovita että saa kiilata ym), tässä jos aletaan ajaa väärään suuntaan jne tonttuilua niin eipä o kovin fair playta.
JEEEEEEEEEEEE
Mä onnistuin saamaan toisella kovalla olevan saven skulaamaan :D
Kaekki o tallessa SHIFTYKSYKSYKS
Suurin osa jenkkiläisistä (ainakin driftaavista) on mukavia.
Itellä ei ainakaa oo viellä hermot menny. Vaikka välillä driftaaminen kääntyy Hookkismaisesti romurallii, mutta sillonki vaa naurattaa se tilanne. :D
Aika hienoa hommata itelleen bannit jenkkiapinoiden takia?
tappileipa kirjoitti 20.11.2008 01:24:höpöhöpö kaikkihan ton glizin on joskus tehneet :P ja jos jenkkiapinoiden kanssa ei o keltään mennyt ikinä hermot niin nostan hattua!SIL0KKI wrote 11/19/2008 @ 23:59: meni hermot jenkkiapinoiden "pelaamiseen" (jos pääsin ykköseksi niin joku urpo jäi kierroksella jälkeen ja kiilasi päin seiniä jne).niinpä tein vakkarirassiini kissankokoisin kirjaimin "FUCK USA" tekstit joka puolelle autoa, lisäksi myin pillunrevitysautoja ja kaiken lisäksi tein tuon 20 millin glizin. en tiedä mistä noista bänni tuli mutta 7 päivää se kesti. jos saa kahdesta syystä bännin (esim pilluauto ja vaikkapa tuo "fuck usa"-rassi) niin sitten tulee kuukauden bänni. jos sattuu saaman bännin niin syyn bänniin saa tietoonsa tukeen soittamalla. harmi kun tuo bänni tuli juuri kun olin voittanut turn 10 sunday challengen,josta olisi pitänyt saada palkinnoksi unicorn-auto;eipä tullut autoa vaan bänni sen sijaan tuli.oikee tollaselle!
hookkis112 kirjoitti 20.11.2008 06:27: Multa saa vaikka minkälaisia :Dno,laita aikoja ja hintoja. (fairlady zetoja en tarvii)
Mulla siis meni profiili.
Kaikki savet ja muut on kyllä kovalla mutta kun käynnistää pelin niin se haluaa kovasti että mä valitsen alueen ja aloitusauton.
Jos viitsitte antaa joitain autoja lainaan niin olisi kiva, laittakaa vaikka privalla että mitä tulee niin mä palautan sitten kun olen vähän ajellut. Careerista saa kyllä sitten nopeasti rahaa kun pääsee alkuun. Hyvällä tuurilla nuo tunet voi ainakin ladata sitten autoon ehkä jopa maalit. Epäilyttää kyllä sillä myös replayta/kuvia on tallessa ja ainekaan niitä tämä ei tunnista.
RaabForLife kirjoitti 20.11.2008 10:56: Jibii, sm-sarjaan on ilmoittautunut jo reipas 20 kaveria mukaan. Toivon mukaan osallistuminen on V
Jibii, sm-sarjaan on ilmoittautunut jo reipas 20 kaveria mukaan. Toivon mukaan osallistuminen on V
Mulla jäis kyllä koko peli siihen paikkaan..Tai no, ehkäpä tuon sm-sarjan voisi ajaa, uskoisin että uskolliset tallikaverini rakentelisivat tuon kilpurin uskoon. Olisipa ainankin aikaa harjootella kisoja varten :D
Samaa tuossa eräänä päivänä kelailin, että jos näin kävisi, niin voisi olla aika nihkeätä enää palata Forzan pariin. Mullakin on nyt tallissa muistaakseni 345 autoa, joista kaikissa on ostettuna jotkut maalaukset (siis niissä, mitä voi maalata) ja viritykset tehtynä aina johonkin luokkaan tai muun kriteerin mukaan...
Olisi kyllä todella pårseestå jo profiili tuhoutuisi ja kaikki autot, maalit ja tunet menisi ... taas.
Vois vähän syädä miästä.
Vähän.
-
Savukala, hyvä kala!