Forum - Recent Posts
Syynä on se, että uudelle kaudelle tulee mukaan tasoitusjärjestelmä, jonka takia joidenkin autojen PI:tä lasketaan kesken kauden.
Maksimi lähtö PI-arvo autoille laitettiin 710:ksi, jotta kaikissa autoissa on varmasti riittävästi varaa PI:n laskemiselle.
Miksi auton normaali PI pitää olla 710? Eikös se saisi olla vaikka 734 niin saisin mun yhden lempiautoista alle :)
"C-C-C-COMBO BREAKER!!!!":http://img206.imageshack.us/img206/615/1225857328104aa1.jpg
Northg7 wrote 11/05/2008 @ 05:41: Onnea presidentti Obamalle. Kyllä tää on hyvä juttu."Mustamies":http://www.youtube.com/watch?v=s4hMtsKl3Jo
jospas oikeesti ajais 3. kaudella enempi ku 2. kaudella :) eli jos joku tahtoo tunarin kans samaa talliin ni voi pitää yhteyksiä :)
greizer kirjoitti 05.11.2008 21:08: mä olen työpaikkaa vailla! ottakoot ken tahtoo;)Uusia kuljettajia, hianoa !
mä olen työpaikkaa vailla! ottakoot ken tahtoo;)
Mielestäni voitosta pitäisi saada enemmän pisteitä vr. 2. sijaan
Nooh :D Kattellaan mitä keksitään... PI-arvon näkee lobbyssä ja tehoja: kW ja Nm, sekä siivet näkee replayn kautta. Painoa ei tarvitse katsoa mistään. Jos nähdään tässä jotain puutetta tai täsmennettävää, niin korjaillaan.
Loistavaa Raab (eikun Miqqe)!
Miqqe oivalsi.
DLC-autoja ei voi giftata, joten mänizment ei voi tarkastaa autoja???
Allekirjoittanut ja Ac3way jatkaa samassa tallissa, vähintään yhtä huonolle kolmoskuljettajalle paikka avoinna!
Jep, nuorta rakkautta ilmassa. Mutta minä ja Iipponen ollaan talli.
Onnea presidentti Obamalle.
Kyllä tää on hyvä juttu.
Miqqe kirjoitti 05.11.2008 05:31:tappileipa kirjoitti tänään klo 04:17 höhöhöhöKommentti + kellonaika = tappia parhaimmillaan :
tappileipa kirjoitti tänään klo 04:17 höhöhöhöKommentti + kellonaika = tappia parhaimmillaan :
Hihii voitin Teron :D Aikoja en oo ainaka heti parantelemas :s
304 djrunkkari 41:23.579
306 TeroKortelainen 41:23.651
Sitä mietitään, koska MINUSTA ei olisi kyllä hyötyä Splätille ja Dragharille. Pelkkää haittaa kun törmään ja rikon toisen auton :D Joten Mät Lokki jatkaa ilman Mudinskia.
Mä oon iha pihkas Jupeen XD
Jahas täällä sitä vielä valvotaan..
Nyt ollankiin jo Mudinskin kanssa suunnittelemassa tallia, että se siitä rakastumisesta :D
jupe kirjoitti 04.11.2008 21:11: Jos jollain kiinnostusta ruveta tiimi kaveriksi nii ottakee yhteyt..Ota riski ja rakastu riftaajaan.
Jos jollain kiinnostusta ruveta tiimi kaveriksi nii ottakee yhteyt..