Forum - Recent Posts
voitto meni oikeaan osoitteeseen.
Miten harmillista.. Tapilta kuultua: Kerroit kaikille mitkä on sun kuvia, siksi voitit.. Justiinsa joo.
Vette#1 = 4 ääntä
Vette#2 = 20 ääntä
Mercedes#1 = 5 ääntä
Mercedes#2 = 19 ääntä
JDM#1 = 18 ääntä
JDM#2 = 6 ääntä
Karu 3/0-tappio tapille.
IL3 kirjoitti 19.10.2008 07:39: Lisäks Forza Kolmosen tekijöistä ei ole tietoa, koska eikös T10 laitettu just tekemään PGR Vitosta?Kuulemma laitettiin.
...tai sitten ne on piilotettuna niin kauan kun kisan järjestäjä sallii sen että kyseinen kommentti näkyy. Voihan se järjestäjä olla "julkaisematta" sitä tietenkin...
Yleensä on jo aiempienkin pelien kohdalla ollu se että pelistä tulee aluksi infoa, mutta ei tiedetä vielä julkaisupäivää. Sitten kun se ilmoitetaan, on julkaisuun noin vuosi, ja sit rupee silloin tällöin ilmestymään lisää infoa pelistä ja mahdollisesti myös kuvia.
Joten oon 100% varma ettei Forza Kolme ilmesty ainakaan seuraavan 8 kuukauden aikana!
Lisäks Forza Kolmosen tekijöistä ei ole tietoa, koska eikös T10 laitettu just tekemään PGR Vitosta?
Kisojen threadiin kommentointi ainoastaan kisaan hyväksytyille.
kjyllä djiin sydän on viety :D
nauran jos tappi voitti :))
Miqqe wrote 10/06/2008 @ 16:21: Tai sit vaan käydään Jumbossa ostaa täytetyt patongit ja mennää GameStoppiin pelaa Forzan demoa?Niin mä teen kun mennään muijan kaa "ostoksille". Se käy "pikaisesti vilkaisemassa muutamaa vaatetta" ja mä ehdin vetää useamman kierroksen Forzaa :)
Mikä tapahtuma kyseessä ?
Samoja sponsoreita mitä pedoilla on oikeastikin paidoissaan. Komean näköinen kyllä ! Jos Ilveksestä olisit tehnyt niin olisi hienompi :D
Olen se minäkin tulossa sinne ja mahdollisesti Kurppakin.
Heitetäänpä nyt jotain ideoita ilmaan. Sponsoreita voit laittaa autoon tai sitten "brändi" sana tyylikkäästi isolla. Tai ehkäpä "Pena on enkku kenkku".
Tämän hetkiset kuvat:
http://www.forzaracingclub.com/fi/Khoira/
Laitan kohta Auction Houseen, 24h, pohja 200 000 ja lukittuna.
Jotenkin en itse ole vieläkään tyytyväinen, eli saa antaa palautetta. Petologo on ok, kilpi keskinkertainen ja maalaus ei vaan omasta mielestäni vieläkään oikein toimi.
Ihan kauhee rata :D
1:43.892
Varmaan paranis kun en ajanu kun yhden nopeen...ei jaksa!
Ite varmaankin lähden kaverin kanssa käymää kun saan luultavimmin 2 pääsylippua serkulta ;)
Millos tän suuren kilpailun tulokset julkistetaan?!
Mummos vääntää :D
Ehdottomasti ostan.