Forum - Recent Posts
"Panokset kovenee":http://www.youtube.com/watch?v=bMCipQI1yv8
Nyt niitä kuvia kehiin perkele! Haluan päästä äänestämään :D
Voi hyvä tavaton :D
EvoBobber kirjoitti 13.10.2008 14:01: Nyt pojat kuvat kehiin tai mä vedän itteni alasti täällä!Jumalauta niitä kuvia kehiin ja äkkiä, rupee panokset olemaan aika kovia ;D
hah :D
Nyt pojat kuvat kehiin tai mä vedän itteni alasti täällä!
hookkis112 kirjoitti 13.10.2008 13:56: Tapista ei kyllä oo miestä (poikaa) yhtään mihinkään..Et sä voi olla hookkis tosissas xD
Tapista ei kyllä oo miestä (poikaa) yhtään mihinkään..
Dodii, tuli ajettua manuaali vaihteisella autolla 2 vuoden tauon jälkeen ja vieläpä vieraassa kaupungissa. Ihan kohtalaisesti meni.
tappileipa kirjoitti 13.10.2008 13:43:Nobody Talks About Fight Club...hookkis112 kirjoitti 13.10.2008 13:42: Häviäjä lähtee sitten lätkimään täältä foorumilta. Se on ehto osallistumiseeni.minä en ainakaa lähe!
Lähetpäs mukaan. Raukkis jos et lähe hommaan.. kaikki olis varmaan tyytyväisii jos lähtisit..
hookkis112 kirjoitti 13.10.2008 13:42: Häviäjä lähtee sitten lätkimään täältä foorumilta. Se on ehto osallistumiseeni.minä en ainakaa lähe!
Noniin panokset kovenee :D voisin tulla messiin jos olis poksi :D
Häviäjä lähtee sitten lätkimään täältä foorumilta. Se on ehto osallistumiseeni.
Forcone kirjoitti 13.10.2008 07:07: Sit tää homma pitäs vielä toimittaa sillai, et joku ulkopuolinen taho latais johonkin erilliselle servulle ne kuvat nimettöminä, jotta ei vois kuvan ottajan perusteella tehdä minkäänlaisia ennakko-oletuksia kuvista. Sit vaan epävirallisella äänestyksellä parhaat kuvat... =DDtätä itekkin ajattelin:P
Jepjep. Yleensä numeroiden yhteydessä juuri. Esim. "Two hour and fourtyish minute drive."
Tänään olisi II-vaiheen arvioiva-ajo ja launtaina klo 7.30 Porchen radalla liukkaanajo. Huh, meinas tulla kiire, kortti olisi mennyt vanhaksi 26.10. :D
Tämähn on parempi vaihtoehto. On parempi ettei kukaan tiedä että kenen kuvia mitkäkin ovat.
Asia hoidossa. Mulla on jätkät mesessä, he lähettävät kuvansa minulle ja minä hostaan ne imageshackiin. Itsehän en äänestä.
Nipsuhuuli kirjoitti 13.10.2008 09:59: Olisiko mitenkään mahdollista toteuttaa niin, että ei saa tietää kenen kumman kuva on kyseessä?Onhan sekin mahollista. Molemmat lähettäää jollekin kuvat, vaikkapa mesessä ja tämä kolmas henkilö postaa kuvvat tänne.