Forum - Recent Posts
Olisiko mitenkään mahdollista toteuttaa niin, että ei saa tietää kenen kumman kuva on kyseessä?
Lisäsin infoa äänestämisestä.
RaabForLife kirjoitti 13.10.2008 08:52: noista "isheistä" tulisi mieleen sellaiset "noin arvot". Vai missä yhteydessä esiintyy? Jos meillä sanotaan että esimerkiksi rengaspaineet n. 2.00bar niin joku voi englanniksi muotoilla jonkun esim. 2.00bar "ish"..Korjatkaa jos tulee muuta mieleen?Minä sanoo: mitä ish tarkottaa Kaverini sanoo: öö ainaki wowis se on niiq suunnileen' :D Kiitoksia.
noista "isheistä" tulisi mieleen sellaiset "noin arvot". Vai missä yhteydessä esiintyy?
Jos meillä sanotaan että esimerkiksi rengaspaineet n. 2.00bar niin joku voi englanniksi muotoilla jonkun esim. 2.00bar "ish"..Korjatkaa jos tulee muuta mieleen?
Optionsista saat vaihdettua...
Nyt oon katellu kaikkii säätöjä forza.comin foorumeilta nii mitäs nuo ishit on? Itellä ei mitään käsitystä niistä.. Ja mite sais käännettyä kgf/mm? Jottai laskinta kuten psi/barissa?
hookkis112 kirjoitti 13.10.2008 07:45: Laita toi munkin aika nyt sinne! ;DEn kun se on ajettu kisassa.
kreikanmeri - merikreikan
Exami kirjoitti 12.10.2008 11:00: Pidä auto kaasulla ja kääntämällä kylkiedellä ja katot vaa et menee sopivasti kaikki mutkat läpi ;) sillä on hyvä alottaa! :D:DKiitos. :D
Laita toi munkin aika nyt sinne! ;D
laitetaan ihan tänne vaan. laittelen illalla kun ehdin..
Sit tää homma pitäs vielä toimittaa sillai, et joku ulkopuolinen taho latais johonkin erilliselle servulle ne kuvat nimettöminä, jotta ei vois kuvan ottajan perusteella tehdä minkäänlaisia ennakko-oletuksia kuvista. Sit vaan epävirallisella äänestyksellä parhaat kuvat... =DD
millä hele__tillä siitä repii vielä sekunnin pois???
Jollet sä Tappi oikeen halua niitä riitoja ni älä sitten saatana kirjota tollasii kommentteja.
Ei jumalauta tappi ; DDDDDDDDDDDDDDDDDD
Tiukoilta näyttävät mutkat, hitto nyt rupesi tekee mieli mennä ajaa nyrreä. Ei ole varmaan 1kk oikein tosissaan tehnyt mieli pelata forzaa. Pitää sitten varmaan huomenna mennä vääntämään nyrreä ihan runkkarin mieliksi.
"Nyrre taksi ja Porsche 'kisaavat'":http://videos.streetfire.net/video/BMW-M5-Taxi-vs-Porsche_191094.htm
Tulee mieleen PGR4. Ei siinäkään kyllä ollut linja-autoja ( n. 7:10 ).
djrunkkari kirjoitti 12.10.2008 21:47:ai mihin?tappileipa kirjoitti 12.10.2008 21:40:Saatana mulla menee järki suhun!!djrunkkari kirjoitti 12.10.2008 21:36: repes ja pahasti xDDDno mille?
tappileipa kirjoitti 12.10.2008 21:40:Saatana mulla menee järki suhun!!djrunkkari kirjoitti 12.10.2008 21:36: repes ja pahasti xDDDno mille?
djrunkkari kirjoitti 12.10.2008 21:36: repes ja pahasti xDDDno mille?