Forum - Recent Posts

Hookkis

Hookkis 11.10.2008 in PPPP

Rauhotu!
larppinen

larppinen 11.10.2008 in PPPP

ole sinäkin hiljaaa
Ac3Way

Ac3Way 11.10.2008 in Jalkapallon karsintaottelut ilmaiseksi

Karseeta paskaa, usein launtain iltapäivät matsit ovat olleet surkeita Suomelta. Venäjää vastaan odotetaan kovaa prässiä ja hyviä vastaiskuja.
djrunkkari

djrunkkari 11.10.2008 in PPPP

larppinen kirjoitti 11.10.2008 16:24: Meidän mutsi juuri ja juuri osaa käyttää mesee ja ei tiedä mitään netistä. Faijasta eih ole apua yhtään kun se lähti kun olin pieni että paljon apua juu.
No ei nyt kaikkee tarvi kertoa.
larppinen

j
djrunkkari

Nipsuhuuli kirjoitti 11.10.2008 16:19:
larppinen kirjoitti 11.10.2008 16:16: Vittu nyt vituttaa niin kamalasti, kun vittu en pääse täälläkään muiden kisoihin. Oisko kukaan vittu halukas auttaa mua tässä asiassa ja ihan kunnolla. Vaikka mesen kautta että miten mikäkin laitetaa, koska vituttaa se että joutuu itse säätää kaikki ja sit menee perseelleen koht lentää boksi parvekkeelta!!!!!
Luulen, että sun perhe tietää enemmän teidän netistä. Kannattaa kysyä myös niiltä, se voi auttaa.
Larppinen kyllä varmaan meinas näitä Natti patti ym. modeemin palomuuri asetuksia joista en tajua mitään.
Nipsuhuuli

Nipsuhuuli 11.10.2008 in PPPP

larppinen kirjoitti 11.10.2008 16:16: Vittu nyt vituttaa niin kamalasti, kun vittu en pääse täälläkään muiden kisoihin. Oisko kukaan vittu halukas auttaa mua tässä asiassa ja ihan kunnolla. Vaikka mesen kautta että miten mikäkin laitetaa, koska vituttaa se että joutuu itse säätää kaikki ja sit menee perseelleen koht lentää boksi parvekkeelta!!!!!
Luulen, että sun perhe tietää enemmän teidän netistä. Kannattaa kysyä myös niiltä, se voi auttaa.
larppinen

-
djrunkkari

hookkis112 kirjoitti 11.10.2008 15:52:
djrunkkari kirjoitti 11.10.2008 15:01: mömömö :( Xbox korjaustilas lukee edelleen että *Laitetta odotetaan palvelukeskukseen* eli boksi ei ole saapunut korjattavaksi :O UPS seurantiedois lukenu viime tiistaista asti että xbox on saapunut Frankfurttiin että olisiko boksi sittenkin jo korjaukses :P Vai onko se jossain natsi postis odottamas että sen joku veis korjaukseen. 1 lokakuuta lähetin boksin. elämän suuret kysymykset..
-Dj runkkarin boksi siirtynyt Hookkiksen käsittelyyn-
Et näe huomista päivää.
Hookkis

Hookkis 11.10.2008 in PPPP

djrunkkari kirjoitti 11.10.2008 15:01: mömömö :( Xbox korjaustilas lukee edelleen että *Laitetta odotetaan palvelukeskukseen* eli boksi ei ole saapunut korjattavaksi :O UPS seurantiedois lukenu viime tiistaista asti että xbox on saapunut Frankfurttiin että olisiko boksi sittenkin jo korjaukses :P Vai onko se jossain natsi postis odottamas että sen joku veis korjaukseen. 1 lokakuuta lähetin boksin. elämän suuret kysymykset..
-Dj runkkarin boksi siirtynyt Hookkiksen käsittelyyn-
Finski fani

Finski fani 11.10.2008 in PPPP

Kenelläkään käyny onni ton CoD 5 betan suhteen?
djrunkkari

mömömö :( Xbox korjaustilas lukee edelleen että *Laitetta odotetaan palvelukeskukseen* eli boksi ei ole saapunut korjattavaksi :O UPS seurantiedois lukenu viime tiistaista asti että xbox on saapunut Frankfurttiin että olisiko boksi sittenkin jo korjaukses :P Vai onko se jossain natsi postis odottamas että sen joku veis korjaukseen. 1 lokakuuta lähetin boksin. elämän suuret kysymykset..
TehBigBunny

TehBigBunny 11.10.2008 in Jalkapallon karsintaottelut ilmaiseksi

Paska Suami kun ei saa edes maalia. Nyt odottelemaan että saa painaa edittiä :) / Tulihan se sieltä. Nyt sitten Suomi-special, maali ja paniikki päälle. // Tuolla pelillä Veli-Venäläistä vastaan tulee kyllä mammaa ikävä ...
Forcone

Forcone 11.10.2008 in Track Attack IX

Hmmh... uudella yrittämällä meni 57.024. Ei kyllä vieläkään ollu ihan nappiin... :/
DynamitePlayer

DynamitePlayer 11.10.2008 in Track Attack IX

Free Runissa 57.305 :P
cervelinho11

cervelinho11 11.10.2008 in Forza 3, feature-ajatuksia

Pari rataa forza ykkösestä takaisin, mm Alpine Ring? ja se toinen vuoristoinen kapea rata. Myös Alfa Romeot olisivat kiva lisä, mutta niitä tuskin nähdään. Jonkinlainen pelin sisään rakennettu kausi systeemi, jossa voisi melkein kaiken kierrosmääristä pisteslaskuun tehdä itse helpottaisi mm. sm-sarjan ajamista.
Forcone

Forcone 11.10.2008 in Track Attack IX

Blah... 00:00:57.592. Parantamisen varaa on valehtelematta vielä rutkasti, eka ja vika mutka tuolla kierroksella ihan poskelleen... Mutta koitetaan sitten uusiksi kun joku tuon rikkoo =) edit: parani näköjään heti seuraavalla kierroksella: 00:57.522 Nyt luova ruokatauko ja katotaan sitten uusiks...!
RaabForRehab

RaabForRehab 11.10.2008 in Forza 3, feature-ajatuksia

Säätöihin tai näihin vannejuttuihin ainankin se, että saisi tuota vanteen ET:tä muutettua, eli saisi renkaita ulommas tarvittaessa. Eli JOS sellainen herkku kuin widebodyt tulisi mukaan niin niissä tietty ehdoton!
RaabForRehab

RaabForRehab 11.10.2008 in Projektit

Nyt kun sanoit niin kappas! Voishan ollakkin!
Miqqe

Miqqe 11.10.2008 in Track Attack IX

Johan on perkele.... 57.618