- 0
Forum - Off-topic
PPPP
Niin laitto hyvät ohjeet, mut olisi hyvä nähä että pystynkö pelaa jonkun drift tiimin kanssa. Johonkin drift tapaamiseen vaikka jonkun tiimin tapaamiseen se olisi kiva kokeilla joskus, kun mun nat asetuksissa on nyt open. Niin haluaisin nähä että pääsenkö jonkun tiimin mukaan pelaamaan, jos joskus aion liittyä drift tiimiin.
- 0
Kivaa olla taas hengissä :)
- 0
... Noh ei se haittaa, ei sillä koolla ole väliä ;< ... no T
- 0
Niin sekoo :)
- 0
Ne on ne Nipsun aineet, oon piipusa ku joulupukki.
- 0
Anteeksi tämä tyhmä kysymys mutta on pakko kysyy, että miten oikein otatte ne pysty kuvat. Voisitteko jotenkin kunnolla selittää mulle sen asian kun en tiedä.
- 0
larppinen is bak. Replays voi ottaa kuvia
tekken 6 oi oi http://pelaajalehti.com/wordpress/wp-content/2008/10/tekken6_03.jpg
edit joo ei mitää xDDD
- 0
larppinen kirjoitti 10.10.2008 21:38: Anteeksi tämä tyhmä kysymys mutta on pakko kysyy, että miten oikein otatte ne pysty kuvat. Voisitteko jotenkin kunnolla selittää mulle sen asian kun en tiedä.Photoeditorissa on rotate-toiminto millä pystyy ottaa vaikka usd-kuvia. EN nyt tarkkaan muista millä näppäinyhdistelmällä sitä kallisteltiin.
- 0
mömömö :(
Xbox korjaustilas lukee edelleen että *Laitetta odotetaan palvelukeskukseen* eli boksi ei ole saapunut korjattavaksi :O
UPS seurantiedois lukenu viime tiistaista asti että xbox on saapunut Frankfurttiin että olisiko boksi sittenkin jo korjaukses :P Vai onko se jossain natsi postis odottamas että sen joku veis korjaukseen. 1 lokakuuta lähetin boksin.
elämän suuret kysymykset..
- 0
Kenelläkään käyny onni ton CoD 5 betan suhteen?
- 0
djrunkkari kirjoitti 11.10.2008 15:01: mömömö :( Xbox korjaustilas lukee edelleen että *Laitetta odotetaan palvelukeskukseen* eli boksi ei ole saapunut korjattavaksi :O UPS seurantiedois lukenu viime tiistaista asti että xbox on saapunut Frankfurttiin että olisiko boksi sittenkin jo korjaukses :P Vai onko se jossain natsi postis odottamas että sen joku veis korjaukseen. 1 lokakuuta lähetin boksin. elämän suuret kysymykset..-Dj runkkarin boksi siirtynyt Hookkiksen käsittelyyn-
- 0
hookkis112 kirjoitti 11.10.2008 15:52:Et näe huomista päivää.djrunkkari kirjoitti 11.10.2008 15:01: mömömö :( Xbox korjaustilas lukee edelleen että *Laitetta odotetaan palvelukeskukseen* eli boksi ei ole saapunut korjattavaksi :O UPS seurantiedois lukenu viime tiistaista asti että xbox on saapunut Frankfurttiin että olisiko boksi sittenkin jo korjaukses :P Vai onko se jossain natsi postis odottamas että sen joku veis korjaukseen. 1 lokakuuta lähetin boksin. elämän suuret kysymykset..-Dj runkkarin boksi siirtynyt Hookkiksen käsittelyyn-
- 0
-
- 0
larppinen kirjoitti 11.10.2008 16:16: Vittu nyt vituttaa niin kamalasti, kun vittu en pääse täälläkään muiden kisoihin. Oisko kukaan vittu halukas auttaa mua tässä asiassa ja ihan kunnolla. Vaikka mesen kautta että miten mikäkin laitetaa, koska vituttaa se että joutuu itse säätää kaikki ja sit menee perseelleen koht lentää boksi parvekkeelta!!!!!Luulen, että sun perhe tietää enemmän teidän netistä. Kannattaa kysyä myös niiltä, se voi auttaa.
- 0
Nipsuhuuli kirjoitti 11.10.2008 16:19:Larppinen kyllä varmaan meinas näitä Natti patti ym. modeemin palomuuri asetuksia joista en tajua mitään.larppinen kirjoitti 11.10.2008 16:16: Vittu nyt vituttaa niin kamalasti, kun vittu en pääse täälläkään muiden kisoihin. Oisko kukaan vittu halukas auttaa mua tässä asiassa ja ihan kunnolla. Vaikka mesen kautta että miten mikäkin laitetaa, koska vituttaa se että joutuu itse säätää kaikki ja sit menee perseelleen koht lentää boksi parvekkeelta!!!!!Luulen, että sun perhe tietää enemmän teidän netistä. Kannattaa kysyä myös niiltä, se voi auttaa.
- 0
j
- 0
larppinen kirjoitti 11.10.2008 16:24: Meidän mutsi juuri ja juuri osaa käyttää mesee ja ei tiedä mitään netistä. Faijasta eih ole apua yhtään kun se lähti kun olin pieni että paljon apua juu.No ei nyt kaikkee tarvi kertoa.
- 0
ole sinäkin hiljaaa