Forum - Recent Posts

tappi

tappi 10.10.2008 in Ehdotuksia ja toiveita ominaisuuksiksi

Ac3Way kirjoitti 10.10.2008 15:51: Semmoinen ominaisuus, että huonot kommentit voisi piilottaa. Joku spam nappula kommentin vieressä ja jos vaikka 3 jäsentä painaa siitä niin kommentia ei näy. Tjms.
ei ollu vaikee arvata :,D
Ac3Way

Ac3Way 10.10.2008 in Ehdotuksia ja toiveita ominaisuuksiksi

Semmoinen ominaisuus, että huonot kommentit voisi piilottaa. Joku spam nappula kommentin vieressä ja jos vaikka 3 jäsentä painaa siitä niin kommentia ei näy. Tjms.
tappi

tappi 10.10.2008 in PPPP

--
cervelinho11

cervelinho11 10.10.2008 in PPPP

Ei se ole mitään avautumista jos verhoaa suoran vittuilun ";D" hymiön taakse. Joka ikinen kerta kun tappi kirjoittaa jotain, sinä puutut siihen. "Turpa kii" "hiljaa" on melkeen joka toisen sun viestin sisältö. Varsinkin kun tappi tai larppinen tai kuka jortsukka nyt onkaan pääsee antamaan sinulle takaisin, niin vedät herneen niin syvälle nenään, että on ihme ettei se tule perseestä samantien ulos. Välillä ihmettelen myös, että miten joissain keskusteluissa voit leikkiä tapin vajarileikkejä (reps, lolz ym) ja seuraavan kuvan kommenteissa olet taas haukkumassa tappia idiootiksi. Sä annat myös todella harvoin positiivista palautetta kenellekkään vaikka samat tyypit kehuu sinun maalauksiasi melkein joka toinen kerta. Hetin kun joku uskaltaa kritisoida töitäsi niin vastaat tyylillä: "Voi luoja.. Oikeen nuoleskelija.. Larppisen maalaus taidolla taino.. taidottomuudella tukkisin turvan samantien..". Että tää mun pointti oli. Ei muuta
tappi

tappi 10.10.2008 in PPPP

hookkis112 kirjoitti 10.10.2008 15:34: Mua varmaankin TAAS tarkoitetaan.. On se kumma ku ikinä ei saa avautuu ;)
en usko
Nipsuhuuli

Nipsuhuuli 10.10.2008 in PPPP

Otan lyhyesti kantaa, miten FRC:n taso kohoaisi huimasti: 1) turhat lyhyet kommentit (esim, "aijaa", "joo") voisi jättää pois (kaikki tietää, ketä pääasiassa tarkoitan) 2) ei kannata kerjätä verta nenästä, vaikka joku ei miellyttäisi (viittaan lähinnä erääseen henkilöön, kenen GT:n loppu on hätänumero) 3) pisteen ja pilkun käyttö lauseissa (nyt tuskin on siitä ongelmaa kun larppinen ei ole enää täällä) 4) ei kannata leikkiä tyhmempää kuin on (tuli mieleen noista tapin "ei kannata ottaa tosissaan" -kysymyksistä)
Hookkis

Hookkis 10.10.2008 in PPPP

Mua varmaankin TAAS tarkoitetaan.. On se kumma ku ikinä ei saa avautuu ;)
Teemu92

Teemu92 10.10.2008 in PPPP

TeroKortelainen kirjoitti 10.10.2008 15:23: Todetaan nyt vielä ennen nettihiljaisuutta, että tää mun ärsyyntyneisyys kulminoituu nyt vahvasti henkilöön, jonka gamertag alkaa aakkosten 2^3:nnella kirjaimella, vaikka Livessä mulla ei ole mielestäni mitään ongelmia hänen kanssaan. Edes noi tapin lyhyet kommentit ei stressaa mua niin paljon kuin ainainen vittuilu, haukkuminen tai oikeastaan päivän muotisanaa käyttäen "läyhääminen". Luulisi, että elämässä olisi parempaakin tekemistä... Kiitos ja anteeksi!
Samaa mieltä olen.
TeroKortelainen

TeroKortelainen 10.10.2008 in PPPP

Todetaan nyt vielä ennen nettihiljaisuutta, että tää mun ärsyyntyneisyys kulminoituu nyt vahvasti henkilöön, jonka gamertag alkaa aakkosten 2^3:nnella kirjaimella, vaikka Livessä mulla ei ole mielestäni mitään ongelmia hänen kanssaan. Edes noi tapin lyhyet kommentit ei stressaa mua niin paljon kuin ainainen vittuilu, haukkuminen tai oikeastaan päivän muotisanaa käyttäen "läyhääminen". Luulisi, että elämässä olisi parempaakin tekemistä... Kiitos ja anteeksi!
cervelinho11

Joo ei mitään minkä takia kannattaisi lukea 50 viestiä
Nipsuhuuli

Nipsuhuuli 10.10.2008 in PPPP

Nyt kyllä kaipaan uteliaana ihmisenä tietoa, että mikä tämä lääkejuttu on?
cervelinho11

Hep, tunnistin itseni! Joo ei tuohon voi muuta kuin yhtyä, en ihmettele yhtään miksi asialliset tyypit käyvät täällä enää aniharvoin, lähinnä sm-kisoissa
TeroKortelainen

TeroKortelainen 10.10.2008 in PPPP

Jippii! Lähden tästä pariksi päiväksi landelle ja odotan riemulla, kuinka sunnuntai-iltana foorumilla on n. 500 uutta viestiä, joissa keskustellaan henkevästi ainakin seuraavista polttavista asioista: "Hra X on HOMOOO!!" "Ite ooot!!!" ..... .... "Ota lääkkeet pelle" ... .. . Ugh, olen puhunut.
kurppak

kurppak 10.10.2008 in Perus neuvoja aloittelijalle

Tuosta kysymyksestä sietäisin kyllä tulla hakatuksi, mutta aika filosofisia vastauksia on tullu porukoilta...
Mudinski

Mudinski 10.10.2008 in Perus neuvoja aloittelijalle

kurppak kirjoitti 10.10.2008 11:05: Kun puhutaan, että bemari on jatkaa letkua, niin mitäs sitten Subwooferi jatkaa?
Se jatkaa matkaansa aina sinne 5hz asti.
LeetPotta

LeetPotta 10.10.2008 in Perus neuvoja aloittelijalle

CSI: FRC on tutkinut asiaa ja päässyt tuohon tulokseen, viellä odotellaa dna-testien tuloksia.
RaabForRehab

RaabForRehab 10.10.2008 in Perus neuvoja aloittelijalle

En yhtään ihmettelis..
Hookkis

Hookkis 10.10.2008 in Perus neuvoja aloittelijalle

Jorpakko on sitten LARPPINEN..
Hookkis

Hookkis 10.10.2008 in Eternity Drifters

Artikainen palas! Hienoa :D
Makau

Makau 10.10.2008 in Perus neuvoja aloittelijalle

kurppak kirjoitti 10.10.2008 11:05: Kun puhutaan, että bemari on jatkaa letkua, niin mitäs sitten Subwooferi jatkaa?
Musiikin nautintoa?