- 0
Forum - Off-topic
PPPP
Todetaan nyt vielä ennen nettihiljaisuutta, että tää mun ärsyyntyneisyys kulminoituu nyt vahvasti henkilöön, jonka gamertag alkaa aakkosten 2^3:nnella kirjaimella, vaikka Livessä mulla ei ole mielestäni mitään ongelmia hänen kanssaan.
Edes noi tapin lyhyet kommentit ei stressaa mua niin paljon kuin ainainen vittuilu, haukkuminen tai oikeastaan päivän muotisanaa käyttäen "läyhääminen". Luulisi, että elämässä olisi parempaakin tekemistä...
Kiitos ja anteeksi!
- 0
TeroKortelainen kirjoitti 10.10.2008 15:23: Todetaan nyt vielä ennen nettihiljaisuutta, että tää mun ärsyyntyneisyys kulminoituu nyt vahvasti henkilöön, jonka gamertag alkaa aakkosten 2^3:nnella kirjaimella, vaikka Livessä mulla ei ole mielestäni mitään ongelmia hänen kanssaan. Edes noi tapin lyhyet kommentit ei stressaa mua niin paljon kuin ainainen vittuilu, haukkuminen tai oikeastaan päivän muotisanaa käyttäen "läyhääminen". Luulisi, että elämässä olisi parempaakin tekemistä... Kiitos ja anteeksi!Samaa mieltä olen.
- 0
Mua varmaankin TAAS tarkoitetaan.. On se kumma ku ikinä ei saa avautuu ;)
- 0
Otan lyhyesti kantaa, miten FRC:n taso kohoaisi huimasti:
1) turhat lyhyet kommentit (esim, "aijaa", "joo") voisi jättää pois (kaikki tietää, ketä pääasiassa tarkoitan)
2) ei kannata kerjätä verta nenästä, vaikka joku ei miellyttäisi (viittaan lähinnä erääseen henkilöön, kenen GT:n loppu on hätänumero)
3) pisteen ja pilkun käyttö lauseissa (nyt tuskin on siitä ongelmaa kun larppinen ei ole enää täällä)
4) ei kannata leikkiä tyhmempää kuin on (tuli mieleen noista tapin "ei kannata ottaa tosissaan" -kysymyksistä)
- 0
Ei se ole mitään avautumista jos verhoaa suoran vittuilun ";D" hymiön taakse. Joka ikinen kerta kun tappi kirjoittaa jotain, sinä puutut siihen. "Turpa kii" "hiljaa" on melkeen joka toisen sun viestin sisältö. Varsinkin kun tappi tai larppinen tai kuka jortsukka nyt onkaan pääsee antamaan sinulle takaisin, niin vedät herneen niin syvälle nenään, että on ihme ettei se tule perseestä samantien ulos. Välillä ihmettelen myös, että miten joissain keskusteluissa voit leikkiä tapin vajarileikkejä (reps, lolz ym) ja seuraavan kuvan kommenteissa olet taas haukkumassa tappia idiootiksi.
Sä annat myös todella harvoin positiivista palautetta kenellekkään vaikka samat tyypit kehuu sinun maalauksiasi melkein joka toinen kerta. Hetin kun joku uskaltaa kritisoida töitäsi niin vastaat tyylillä: "Voi luoja.. Oikeen nuoleskelija.. Larppisen maalaus taidolla taino.. taidottomuudella tukkisin turvan samantien..". Että tää mun pointti oli. Ei muuta
- 0
Teemu92 kirjoitti 10.10.2008 15:31:*Ok* en kirjoittele tänne mitään häjyä enää (eli en kirjoita enään mitään). Käsittääkseni tämä aihe on "pyöreän pöydän paskan puhujat" Niin eikös täälä saa ihan kunnolla läyhätä jos siltä tuntuu? Toki olen paskaa puhunut muitten kuvis laittakaa mun piikkiiin ei vois vähämpää kiinnostaa. Muutenkin tänne kun tänne FRChen kirjautui ekan kerran viime toukokuussa niin tää jo puhuttiin paskaa etenki hookkis. Minulla ei ole omasta mielestäni kenenkäään kanssa livessä ongelmia (muilla voi olla minun kanssani ongelmia.) Nyt vedän pääni täyteen ja terveiset Miqelle.TeroKortelainen kirjoitti 10.10.2008 15:23: Todetaan nyt vielä ennen nettihiljaisuutta, että tää mun ärsyyntyneisyys kulminoituu nyt vahvasti henkilöön, jonka gamertag alkaa aakkosten 2^3:nnella kirjaimella, vaikka Livessä mulla ei ole mielestäni mitään ongelmia hänen kanssaan. Edes noi tapin lyhyet kommentit ei stressaa mua niin paljon kuin ainainen vittuilu, haukkuminen tai oikeastaan päivän muotisanaa käyttäen "läyhääminen". Luulisi, että elämässä olisi parempaakin tekemistä... Kiitos ja anteeksi!Samaa mieltä olen.
- 0
cervelinho11 kirjoitti 10.10.2008 15:41: Ei se ole mitään avautumista jos verhoaa suoran vittuilun ";D" hymiön taakse. Joka ikinen kerta kun tappi kirjoittaa jotain, sinä puutut siihen. "Turpa kii" "hiljaa" on melkeen joka toisen sun viestin sisältö. Varsinkin kun tappi tai larppinen tai kuka jortsukka nyt onkaan pääsee antamaan sinulle takaisin, niin vedät herneen niin syvälle nenään, että on ihme ettei se tule perseestä samantien ulos. Välillä ihmettelen myös, että miten joissain keskusteluissa voit leikkiä tapin vajarileikkejä (reps, lolz ym) ja seuraavan kuvan kommenteissa olet taas haukkumassa tappia idiootiksi. Sä annat myös todella harvoin positiivista palautetta kenellekkään vaikka samat tyypit kehuu sinun maalauksiasi melkein joka toinen kerta. Hetin kun joku uskaltaa kritisoida töitäsi niin vastaat tyylillä: "Voi luoja.. Oikeen nuoleskelija.. Larppisen maalaus taidolla taino.. taidottomuudella tukkisin turvan samantien..". Että tää mun pointti oli. Ei muutaNyt alkaa vaikuttaa että täällä on ongelmia ihan jollain muulla kun mulla. Miks mun pitäis antaa positiivistä palautetta jonkun maaleista`? Häh? Larppinen on taas täällä että ihan turha selitellä. Ei muuta.
- 0
Kyllä larppinen is here ja entistä ehompi.
Lopetetaan tämä vittuilu ja pidetään foorumi puhtaana tästä lähtien, sopiiko muille?
- 0
Oot kyl ihme jätkä.. Kehtaatki jäädä viel kiinni :D
- 0
Oli se pakko, mut sopisko että aselepo.
Ps: Yritän tästä lähtien lisätä pisteet ja pilkut :)
- 0
Olit laittanu potalle kunnon sadun :D
- 0
Juu siitä olen todella pahoillani :(
- 0
jorpakko kirjoitti 10.10.2008 19:14: Oli se pakko, mut sopisko että aselepo. Ps: Yritän tästä lähtien lisätä pisteet ja pilkut :)Toivottavasti opit. Nyt nää kirjotukset vaikuttavat jo ihan luettavilta, enkä mä varsinaisesti ahdistu, että joudun kommenttejasi lukemaan.
- 0
djrunkkari kirjoitti 10.10.2008 17:46: Nyt vedän pääni täyteen ja terveiset Miqelle.On se vaan niin mukava kaveri tuo dj masturbator
- 0
Hei! Etsin tosi tarkoituksella poni-harrastajia.... täh?
- 0
Vaikka en pääsekkään joidenkin peliin. Niin olisi joskus kivaa, kun tulisi joku pyytää mua vaikka kilpailee kahdestaan tai jopa neljästään. Olisi myös kiva jos jotkut lisäisi kamuksi tai vaan haluaisi jutella, mutta nyt loppu tää vittuilu.
Larppinen Kuittaa
Ps: Olisi se myös hauska päässä joidenkin kaa driftaa. Jos saisi jotain vinkkei driftaamiseen, kun juuri tajusin taka vedon salat. Niin nyt osaan driftata jotenkin, mutta harjoitus tekee mestarin ehkä. Olisi myös kiva huomata se, että jotkut haluaisi mut driftaa johonkin tai jotain mut ei siitä sen enempää mutta rauha maahan jo ihmiset :)
- 0
Täältä saa hevosta jos haluaa !
- 0
Potalla on parhaat kommentit tähän aikaan illasta :D Putosin totaallisesti :D
"Larpikko": Mulle ainakin käy joskus et tuut mukaan driftailee, mutta Jupe on se kenestä kannattaa ottaa oppia ja laittokin aika hyvät neuvot tonne yhteen ketjuun miten tota driftaamista kannattaa alotella..