Forum - Recent Posts
Stockmannilta saa nyt Hullujen päivien takia eliten 320 eurolla. En tosin tiedä, onko siellä Kauhajoen lähellä Stocmanneja.
Pitänee harkita tuota Eliten ostoa..
Onkos kellään kokemusta Windows XP Media Center Edition + xbox 360 sydeemistä :D onko mitään iloa?
Mun 60gb makso 40
Niin ja monta peliä sinne 20gb kovolle mahtuu? Ehkä yksi kun peli tallennukset vie sen verran tilaa että joo ja yksi peli vie sen yli 8 gb pahimmillaan..persiest koko homma pitää ostaa elite :D
djrunkkari kirjoitti 09.10.2008 14:09: http://fin.afterdawn.com/uutiset/arkisto/15624.cfm Kyllä yks juttu vituttaa tässä boksissa. MIKSI KOVALEVYT EIV
http://fin.afterdawn.com/uutiset/arkisto/15624.cfm
Kyllä yks juttu vituttaa tässä boksissa.
MIKSI KOVALEVYT EIV
TheL44 kirjoitti 09.10.2008 11:33: Moro vaan kaikille pitkästä aikaa. On ollut tässä pieni forzatauko, joten on forza vähän jäännyt pelaamatta ja varmaan ei jatkossakaan tuu paljoa pelattua. Että siinä mielessä voisin jättää tiimin valitettavasti, jotta olisi tiimissä vain aktiivisempia pelaajia driftaamassa. Forzaa kyllä varmaan vielä pelaan harvemmin kylläkin eli kyllä täältä löytyy driftiseuraa jatkossakin ;)Eli kyseessä on sopimusrike. Vaadimme korvauksia 10milj. Heh heh... Huono vitsi samantien... Tästä on hyvä jatkaa. Harvemmin kyllä jätkää muutenkaan näkyy pelaamassa :D
TheL44 kirjoitti 09.10.2008 11:33: Moro vaan kaikille pitkästä aikaa. On ollut tässä pieni forzatauko, joten on forza vähän jäännyt pelaamatta ja varmaan ei jatkossakaan tuu paljoa pelattua. Että siinä mielessä voisin jättää tiimin valitettavasti, jotta olisi tiimissä vain aktiivisempia pelaajia driftaamassa. Forzaa kyllä varmaan vielä pelaan harvemmin kylläkin eli kyllä täältä löytyy driftiseuraa jatkossakin ;)Kakkapää! :D
Asia selvä.
Moro vaan kaikille pitkästä aikaa. On ollut tässä pieni forzatauko, joten on forza vähän jäännyt pelaamatta ja varmaan ei jatkossakaan tuu paljoa pelattua. Että siinä mielessä voisin jättää tiimin valitettavasti, jotta olisi tiimissä vain aktiivisempia pelaajia driftaamassa. Forzaa kyllä varmaan vielä pelaan harvemmin kylläkin eli kyllä täältä löytyy driftiseuraa jatkossakin ;)
jupe kirjoitti 25.09.2008 19:49: __*Siirretään kilpailujen alkamista viikolla eteenpäin, alustavasti arvoin päiväksi tiistain ehdottakaa parempia päiviä.*__torstai :P
*Korjauksen tila: Odotetaan laitetta palvelukeskuksessa*
RaabForLife kirjoitti 09.10.2008 07:05: Mistä tuon näkee jotta monta viestiä on lähettäny?Tuossahan se lukee :D
Mulla olis vielä yksi :D
Mulla oli eka kaksi viikkoa boksi eteisen lattialla ja sen jälkeen reisussa 2 viikkoa.
Mistä tuon näkee jotta monta viestiä on lähettäny?
1:28.070
ariko kirjoitti 08.10.2008 21:25: Mulla kesti aika tarkkaan kaksviikkoa, siitä kun boksi lähti tontilta ja tuli takas.No toivotaan parasta, että viikon päästä vedän nyrreä tähän samaan aikaan :D
Mulla kesti aika tarkkaan kaksviikkoa, siitä kun boksi lähti tontilta ja tuli takas.
Pakko päästää jossain purkaan paineita :D Kuinka kauan teillä on kestäny boksin huollos kaiken kaikkiaan? Elättelen toiveita että poksi tulis jo ens viikolla :P