- 0
Forum - Off-topic
PPPP
Nyt selvis että mitä runkkari himassaan kuvailee. Sairas jätkä ja vielä sairaammat fetissit:)
- 0
Vielä vähän aikaa sitten harrastukset olivat ihan vain nimimerkin mukaisia : /
__Eiköhän se siitä kun taas pääset ajamaan nyrreä.__
- 0
double, fockers
- 0
Jaahas, oli näköjään muutkin tilanneet sitä HL2 Orange Boxia tuolta Play.comin suunnasta. Vähän jo odottelin, että koskahan siitä tilauksesta tulee vahvistus, kun vielä eilenkin siellä tilillä näkyi vain "Order taken". Nyt sitten tilaksi on vaihtunut "Awaiting stock" eli peli tulee tänne sitten joskus. No, onneksi tuon kanssa ei ole mikään kiire, kun ei ole kyse mistään uutuudesta...
- 0
Pelaako joku muuten Team Fortress 2:sta? Olisi kiva kokeilla sitä suomalaisten kanssa, itsehän sukkasin pahemmin kuin Mopo Virtanen ei sillä, että bensa olisi loppunut.
- 0
No Team Fortnessi ei napunnu muakaan. Tuli sitä pelattua vähä kun steamis oli siitä joku free weekendi :P
- 0
Oranki laatikko on ollut aina boxin omistajuudesta lähtien.
Sitä ensimmäistä HL2:sta olen pelannut melkein läpi. Jäänyt täysin tauolle siitä lähtien kun Forza2:sta aloin pelaamaan. Tarkoitus olisi joskus mäiskiä se läpi ja mahdollisesti, jos kiinnostus riittää, siirtyä seuravaan osaan.
Team Fortress 2:ta olen muutaman kerran vain kokeillut.
FPS-genre ei ole mun suuressa suosiossa, mutta ihan mielenkiintoista on, jos vaan tarina ja liikkuminen on hyvä.
- 0
http://www.autocenter.fi/uudet_frame.html
Kahtokaas pojjaat mitä saapi nyt suomesta ostaa!!! Ei ees pahan hintasia ;) ei muuta kun mopo vaihtoon :D
- 0
FRANKFURT,
DE 07.10.2008 9:32 TOIMITETTU
- 0
djrunkkari kirjoitti 08.10.2008 17:06: FRANKFURT, DE 07.10.2008 9:32 TOIMITETTUSaksa on paska maa.
- 0
TehBigBunny kirjoitti 08.10.2008 17:16:...Siellä on kaikki ihan perseestä.djrunkkari kirjoitti 08.10.2008 17:06: FRANKFURT, DE 07.10.2008 9:32 TOIMITETTUSaksa on paska maa.
- 0
Mudinskille viesti #500! Kyllä täällä on paljon paskaa puhuttu :)
- 0
Pakko päästää jossain purkaan paineita :D Kuinka kauan teillä on kestäny boksin huollos kaiken kaikkiaan? Elättelen toiveita että poksi tulis jo ens viikolla :P
- 0
Mulla kesti aika tarkkaan kaksviikkoa, siitä kun boksi lähti tontilta ja tuli takas.
- 0
ariko kirjoitti 08.10.2008 21:25: Mulla kesti aika tarkkaan kaksviikkoa, siitä kun boksi lähti tontilta ja tuli takas.No toivotaan parasta, että viikon päästä vedän nyrreä tähän samaan aikaan :D
- 0
Mistä tuon näkee jotta monta viestiä on lähettäny?
- 0
Mulla oli eka kaksi viikkoa boksi eteisen lattialla ja sen jälkeen reisussa 2 viikkoa.
- 0
RaabForLife kirjoitti 09.10.2008 07:05: Mistä tuon näkee jotta monta viestiä on lähettäny?Tuossahan se lukee :D
- 0
*Korjauksen tila: Odotetaan laitetta palvelukeskuksessa*
- 0
http://fin.afterdawn.com/uutiset/arkisto/15624.cfm
Kyllä yks juttu vituttaa tässä boksissa.
MIKSI KOVALEVYT EIV