Forum - Recent Posts
Kaksi mahtavaa rata ehdotusta 4 roundin Silverstonen tilalle.
"-Malayan Krait,":http://i293.photobucket.com/albums/mm50/Jupe-San/MalayanKrait_edit.jpg Mutkat 8-9(10).
"-Diamondback,":http://i293.photobucket.com/albums/mm50/Jupe-San/DiamondBack_edit.jpg Mutkat 10-11.
Mudinskille viesti #500! Kyllä täällä on paljon paskaa puhuttu :)
Aion taas ottaa ilon irti jos tulee sellaisia "kiistoja" (ihan sama miten sen sanoo, kaikki tjuavat kumminkin) :D
foorumipoliisi :D
Mun on aina vaikea keksiä kunnollista sanaa kuvaaman. Sen vuoksi pistinkin tuon lainausmerkkeihin.
Hookkikselle koko terttu vaan ;D
Btw. Yritetään ( koskee myös minua tällä kertaa :D ) pitää tämä osasto puhtaana. Jatketaan juttua PPPP:ssä
Tapelkaa nii saatte banaanin!
Eihän tämä nyt mikään riita ole. Ei suinkaan. Tämähän on vain kahden/kolmen henkilön omamielipide kyseisestä asiasta.
Ja tikkukaramelli suuhun
"Foorumipoliisia" ei taas enää kiinnosta puuttua näihin "riitoihin" :D
Jotenkin mä arvasin että Raabbi tulee ja sanoo jotain rauhoittavaa :D Rauha maassa ja Toivo puussa ;)
rauha taas maahan lapsukaiset... :D
larppinen kirjoitti 08.10.2008 19:44: oottepa ilkeitä kyllä tää on peli vaan ja otatte sen niin tosissaa siis se on pelkkäää pixeli paskaaSä meitä hermostutat eikä mikään muu..
larppinen kirjoitti 08.10.2008 19:44: oottepa ilkeitä kyllä tää on peli vaan ja otatte sen niin tosissaa siis se on pelkkäää pixeli paskaaMe ollaan oikein pahoja poikia niin... Jos ei mielytä niin voit olla kirjoittematta/puuttumatta meidän asioihin...
Eli voit lopettaa koko homman tähän paikkaan..
oottepa ilkeitä kyllä tää on peli vaan ja otatte sen niin tosissaa siis se on pelkkäää pixeli paskaa
larppinen kirjoitti 08.10.2008 19:37: Kuka ehtisi tulla katsoo että riittääkö mulla taidot tänne :) että jos pääsisin liittyy. Koska sain juuri toimii mun xbox liven kunnolla ja nyt pääsen kaikkii kisoihin.Niin, boxin puolesta kyllä mutta meidän puolesta et.
Ei riitä.
Kuka ehtisi tulla katsoo että riittääkö mulla taidot tänne :) että jos pääsisin liittyy. Koska sain juuri toimii mun xbox liven kunnolla ja nyt pääsen kaikkii kisoihin.
TehBigBunny kirjoitti 08.10.2008 17:16:...Siellä on kaikki ihan perseestä.djrunkkari kirjoitti 08.10.2008 17:06: FRANKFURT, DE 07.10.2008 9:32 TOIMITETTUSaksa on paska maa.