Forum - Recent Posts
http://img.photobucket.com/albums/v71/cyrax71/forza3coverfull2.jpg
Driftaajille omat kannet ;D
No ketä? :D
Ac3Way kirjoitti 03.10.2008 16:25: Kyllä! Ennen oli kyllä hauskempia kisoja ja fiksumpaa toimintaa.Ja me kyllä tiedetään ketä syyttää !
Finski fani kirjoitti 09.08.2008 06:47:kiitoksia vinkistä oon viikon ihmetellyt noita "toe" ym muita juttuja(täyttä hepreaa mulle),kokeillut summamutikassa ja pienen pieniä aivojanikin käyttäen miten saa minkäkin auton milläkin radalla kulkemaan kunnolla. nohin normiratoihin olen saanutkin jonkilaiset säädöt etten aina jää vikaksi,mutta oon tuota ovaalirataa ihmetellyt miten ihmeessä tyypit saa rassinsa kulkemaan 250-260mph. ei muuta kuin scoreboardeilta lunttaamaan :) rahavinkkinä : forza foorumeilla on joku tyyppi maksamassa ford 66 gt40 8 milliä jos saa sen 250-260/mph kulkevana versiona.TehBigBunny kirjoitti 08.08.2008 11:11: Uskaltaisin väittää että tasauspyörästö ei nyt suoranaisesti toimi finskin kertomalla tavalla.Niin tota tota niin... Enhän mä kertonut miten se toimii, vaan mitä tapahtuu kun niitä säätää mitä mihinkin päin. Tai no kyl mä jotain yritin selittää, mut periaatteena oli vaan se että ihmiset tajuu mitä tapahtuu niitä säätäessä.
Pakko myöntää - tässä kun sm:n myötä on tullut haettua parhaita kierrosaikoja autolla, niin ei tämä träk ätäk ole hassumpi juttu. Huomaan tämän myös siinä, mikäli olen career modessa muita nopeampi (pusken kärjessä selvästi), aina yritän parantaa kierrosaikaani sen mitä pystyn.
Katsonpa mihin näistä ryhdyn ;)
http://www.youtube.com/watch?v=b5pM4qSPwmE&feature=related ristus!
Prodigy - Hotride
On muuten aika mahtava styge! Aivan loistava "ajobiisi"
Kuusi nopeaa, 1:28.608
Elikkä sunnuntaina voit Helsingin jäähallissa nähdä paikkaansa etsivä, luihun näköisen poikamiehen.
Tästä tulikin mieleen 'teiniuhoamisen' inspiroimana, mitä tuuninkiauto sanoo?
-Vrruum, pstt. Vrruuuuum, pstt.
Kuinka?
Rata: Silverstone International
Auto: Aston Martin V12 Vanquish, vakiona.
*
Däinamite 1:27.458
Nipsu 1:28.070
Forcone 1:28.077
Raabi 1:28.160
janne 1:28.944
Bunny 1:29.031 *( mun aaa-luakan ennatyskään ei riittäisi kolmanneksi :( )
*
*
DynamitePlayer 59 Miqqe 37 RaabForLife 31 Bunny 27 Nipsuhuuli 26 Draghar 25 cervelinho11 22 hookkis112 22 j4nne 21 Myyris 19 Ariko 14 Splat Number1 13 Iipponen 13 Ac3way 8 Jupe San 6 JuhohFIN 5 Tappileipä 2
1938. Epica - [The Score - An Epic Journey #04] Caught in a web
digidigipampamdigidigiiiigigigigigii
Kyllä! Ennen oli kyllä hauskempia kisoja ja fiksumpaa toimintaa.
RaabForLife kirjoitti 03.10.2008 13:01: Viittikkö Artcain päivittää tota mun autolistaa niin, jotta ton skyllen ja bemmin voi ottaa pois ja tilalle voipi laittaa alkuun tuon mustang gt:n ja la-ilta 1930 jälkeen sinne voi päivittää myös uuden vehkeen jonka aattelin viimeistellä ennen "miittiä" ;). THX!Mie veikaan että Artcain ei näy pitkään aikaan forza2 parissa. :(
Hienoa
Ja eikös kaikilla ollut silloin mielenterveyden suhteen asiat paljon paremmin?!?
Oikeen perhemalli :)
Viittikkö Artcain päivittää tota mun autolistaa niin, jotta ton skyllen ja bemmin voi ottaa pois ja tilalle voipi laittaa alkuun tuon mustang gt:n ja la-ilta 1930 jälkeen sinne voi päivittää myös uuden vehkeen jonka aattelin viimeistellä ennen "miittiä" ;). THX!
Aika jäätävän kolkko laite..taattua lambo-kamaa :D Ihan munakas kinneri..