Mudinski
03.10.2008
larppinen kirjoitti 02.10.2008 21:16:
Täällä olisi hyvä järjestää sellainen kisa. Missä maalattaisiin auto ja paras maalattu auto voittaisi siis itse tietenkin pitäisi maalata auto ja tehdä kaikkee nättii siihen. Sellainen maalaus kilpailu ja palkinnot voisi olla hyvät vaikka raha palkinnot.
Oisko hyvä ehdotus?
Ihan loistava ehdotus ! Ensimmäinen kunnon ehdotus sinulta koko FRC aikanasi ! BULLSHIT !!!
Tietenkin sultahan ne rahapalkinnot tulee väh. 5milj. voittajalle... 2,5milj. kakkoselle ja 1milj voittajalle... Jep jep...
Kuka arvioi ? Sinä ? Mie ainakin pysyn noissa Fm.netin kilpailuissa.
Mudinski
03.10.2008 (edit 03.10.2008)
Laskekaa joku nuoremmaksenne, paljonko tänne on rekisteröityneitä ? Menee varmaan 80 rikki ?
Ja kysymys... Kuinka löysitte tämän sivuston ? Itse en tarkalleen muista, mutta uskoisin, että Jupen kautta ( ? ) Jonkun suomalaisen kumminkin, joka oli jo täällä.
Editoidaas vähän... Onnea Jupe !!! Kuva kisassa sait palkinnon taas !
Kuva löytyy "täältä":http://forums.forzamotorsport.net/forums/thread/1893916.aspx
Ja nyt kun katsoi tarkemmin niin löytyhän sieltä Dragnetinkin kuva :d
Hookkis
03.10.2008
Sen rekisteröityneiden määrän voi katsoa käyttäjien profiilien kautta.. Silokki oli 2xx rekistetöitynyt...
Mudinski
03.10.2008
Miten voi katsoa ? Nyt en hiffannut...
Nipsuhuuli
03.10.2008
Mudinski kirjoitti 03.10.2008 04:17:
Ja kysymys... Kuinka löysitte tämän sivuston ?
Löysin FRC:n suunnilleen tammikuussa. Miqqe löysi mut tällöin Irc-Galleriasta ja pisti linkkiä FRC:hen. Rekisteröidyin tänne ja huomasin, että täällä on suuri osa näistä suomalaisista keiden kanssa olin aiemmin pelannut. Aktiivisesti aloin käyttää FRC:tä vasta keväällä.
Muistan muuten vielä, että ensimmäiset suomalaiset keiden kanssa pelasin, olivat myyris, Miqqe, Nicoju ja Tero. Sellainenkin yksityiskohta on jäänyt mieleen, että Terolla ei ollut tällöin mikkiä :D
TeroKortelainen
03.10.2008
Ja eikös kaikilla ollut silloin mielenterveyden suhteen asiat paljon paremmin?!?