Forum - Recent Posts

RaabForRehab

RaabForRehab 03.10.2008 in Mitä kuuntelet juuri nyt.

Nipsuhuuli kirjoitti 03.10.2008 12:40:
RaabForLife kirjoitti 03.10.2008 06:18:
Nipsuhuuli kirjoitti 02.10.2008 18:19: ASOT 372 Alku ollut crappia, mutta ihan kuin alkaisi nyt muuttua paremmaksi.
Mä alan pikkuhiljaa oivaltamaan, että miksi nipsuhuuli on NIPSUhuuli... :D
Nyt on pakko tunnustaa, että en tajua, mitä sulla on mielessä :D . Nipsuhuuli on muuten otettu suoraan Doomilaakson tarinoista, joita katselin muutama vuotta sitten.
Nipsulla viittaan ehkä jonkinmoisiin pillerimuodossa otettaviin tajunnanlaajentajiin ja kun oon ymmärtänyt että musiikkimaku koostuu tosta digidigipampamdigidigiiiigigigigigii-sekoilusta niin aika osuva gamertag :D Enkä tässä vitthuile vaan kuhan oivalsin, niinkuin hookkis ja pottis sanois.
Nipsuhuuli

Nipsuhuuli 03.10.2008 in Mitä kuuntelet juuri nyt.

RaabForLife kirjoitti 03.10.2008 06:18:
Nipsuhuuli kirjoitti 02.10.2008 18:19: ASOT 372 Alku ollut crappia, mutta ihan kuin alkaisi nyt muuttua paremmaksi.
Nyt on pakko tunnustaa, että en tajua, mitä sulla on mielessä :D . Nipsuhuuli on muuten otettu suoraan Doomilaakson tarinoista, joita katselin muutama vuotta sitten.
Nipsuhuuli

Nipsuhuuli 03.10.2008 in PPPP

Mudinski kirjoitti 03.10.2008 04:17: Ja kysymys... Kuinka löysitte tämän sivuston ?
Löysin FRC:n suunnilleen tammikuussa. Miqqe löysi mut tällöin Irc-Galleriasta ja pisti linkkiä FRC:hen. Rekisteröidyin tänne ja huomasin, että täällä on suuri osa näistä suomalaisista keiden kanssa olin aiemmin pelannut. Aktiivisesti aloin käyttää FRC:tä vasta keväällä. Muistan muuten vielä, että ensimmäiset suomalaiset keiden kanssa pelasin, olivat myyris, Miqqe, Nicoju ja Tero. Sellainenkin yksityiskohta on jäänyt mieleen, että Terolla ei ollut tällöin mikkiä :D
ariko

ariko 03.10.2008 in Yleinen keskustelu autoista

Iltalehden "video":http://www.iltalehti.fi/nettitv/?28014358
TehBigBunny

TehBigBunny 03.10.2008 in Yleinen keskustelu autoista

"Nysse":http://www.autoblog.com/photos/paris-2008-lamborghini-estoque-live/1070232//full on julkaistu.
Mudinski

Mudinski 03.10.2008 in Xbox live jumittaa

Nytten mulla alkoi toimimaan ihan normaalisti. Oletko Ipi varma että se ei mene eteenpäin siitä ? Itselläni meni eteenpäin mutta kesti todella kauan. Et ole Cerve ainoa joka ei pysty kirjautuun Liveen. Kaveri osti boxin tänään ja ei pysty kirjautuun Liveen :D
RaabForRehab

RaabForRehab 03.10.2008 in Xbox live jumittaa

Minulla toimi eilen kun pikaisesti Livessä pyörähdin, niin ihan vallan mainiosti. / sori dyny ja huukkeli, olin justiisa lähtösä kun invitoitte minulle...
cervelinho11

cervelinho11 03.10.2008 in Xbox live jumittaa

Jaah, joo itselläkään ei pelkkä dashboard toimi. Pitää illalla kokeilla jos toimii toisella profiililla
Ac3Way

Ac3Way 03.10.2008 in Xbox live jumittaa

Moni on valittanut ongelmasta, joten on se aika yleistä. Kannattaa katsoa Livegamersin sivulta, jos löytyy ongelmaan ratkaisu.
IIPPONEN

IIPPONEN 03.10.2008 in Xbox live jumittaa

cervelinho11 kirjoitti 03.10.2008 07:28: Eli joka kerta kun käynnistän konsolin verkkopiuha kytkettynä, boxi tilttaa kun kirjaudun liveen. Verkkopiuha irrotettuna tätä ongelmaa ei ole, joten tietääkö kukaan onko tämä yleistä ja korjattavissa?
Mulla ei dashboard toimi ollenkaan jos kirjaudun liveen (pyörii vaan se lataus juttu keskellä ruutuu) :( eli mun pitää aina laittaa peli sisään jos haluun kirjautuu liveen :)
cervelinho11

cervelinho11 03.10.2008 in Xbox live jumittaa

Eli joka kerta kun käynnistän konsolin verkkopiuha kytkettynä, boxi tilttaa kun kirjaudun liveen. Verkkopiuha irrotettuna tätä ongelmaa ei ole, joten tietääkö kukaan onko tämä yleistä ja korjattavissa?
RaabForRehab

RaabForRehab 03.10.2008 in Mitä kuuntelet juuri nyt.

Mudinski

Mudinski 03.10.2008 in PPPP

Miten voi katsoa ? Nyt en hiffannut...
Hookkis

Hookkis 03.10.2008 in PPPP

Sen rekisteröityneiden määrän voi katsoa käyttäjien profiilien kautta.. Silokki oli 2xx rekistetöitynyt...
Mudinski

Laskekaa joku nuoremmaksenne, paljonko tänne on rekisteröityneitä ? Menee varmaan 80 rikki ? Ja kysymys... Kuinka löysitte tämän sivuston ? Itse en tarkalleen muista, mutta uskoisin, että Jupen kautta ( ? ) Jonkun suomalaisen kumminkin, joka oli jo täällä. Editoidaas vähän... Onnea Jupe !!! Kuva kisassa sait palkinnon taas ! Kuva löytyy "täältä":http://forums.forzamotorsport.net/forums/thread/1893916.aspx Ja nyt kun katsoi tarkemmin niin löytyhän sieltä Dragnetinkin kuva :d
Mudinski

larppinen kirjoitti 02.10.2008 21:16: Täällä olisi hyvä järjestää sellainen kisa. Missä maalattaisiin auto ja paras maalattu auto voittaisi siis itse tietenkin pitäisi maalata auto ja tehdä kaikkee nättii siihen. Sellainen maalaus kilpailu ja palkinnot voisi olla hyvät vaikka raha palkinnot. Oisko hyvä ehdotus?
Ihan loistava ehdotus ! Ensimmäinen kunnon ehdotus sinulta koko FRC aikanasi ! BULLSHIT !!! Tietenkin sultahan ne rahapalkinnot tulee väh. 5milj. voittajalle... 2,5milj. kakkoselle ja 1milj voittajalle... Jep jep... Kuka arvioi ? Sinä ? Mie ainakin pysyn noissa Fm.netin kilpailuissa.
tappi

tappi 02.10.2008 in PPPP

jupe kirjoitti 02.10.2008 21:45: Paras kun osallistuu vaan forza.netin kilpailuihin, paremmat palkinnot, enemmän kilpailijoita, kovempi taso ym.
asijaa.
Jupe San

Jupe San 02.10.2008 in PPPP

Paras kun osallistuu vaan forza.netin kilpailuihin, paremmat palkinnot, enemmän kilpailijoita, kovempi taso ym. Edit: Täälläkään kehtaa tähän aikaan enään olla..
tappi

tappi 02.10.2008 in PPPP

--
larppinen

larppinen 02.10.2008 in PPPP

tappileipä pitääkö sun aina ampuu kaikkien ideat alas et säkää mikään hyvä ideoiden keksijä ole