Forum - Recent Posts
mutta en todellakaan ollut innoissaa
Niin löytyy niitä missä se itse ampuja ampuu ampuma radalla niitä on
larppinen kirjoitti 23.09.2008 18:09: Mooi oliko teillä ketään tuttuja tai kamuja siel kauhajoen ammuskelussa. Minulla oli paras ystävä siel mutta eih ole enään se kuoli siel ammuskelussa. : (Mua epäilyttää. Vähän aikaa sitten vielä innoissas selitit, että sulta löytyy videoita ammuskelusta ja tuollaista.
Mooi oliko teillä ketään tuttuja tai kamuja siel kauhajoen ammuskelussa. Minulla oli paras ystävä siel mutta eih ole enään se kuoli siel ammuskelussa.
: (
1:06,839
hookkis112 kirjoitti 23.09.2008 17:20:hullua tuo onlarppinen kirjoitti 23.09.2008 15:14: Ootpa sä negatiivinen ihminen Hookkis Kauan eläköön vallankumousMinä negatiivinen? Haistappa kuule vaan paska..
larppinen kirjoitti 23.09.2008 15:14: Ootpa sä negatiivinen ihminen Hookkis Kauan eläköön vallankumousMinä negatiivinen? Haistappa kuule vaan paska..
Keskustelkaa autoistanne privana, kiitos :)
Miqqe kirjoitti 23.09.2008 14:52:No toihan ei ole se auto, jonka tulen hankkimaan. Tulevassa on valmiiksi jo madallettu alustaa. :D :Dmarkki kirjoitti 23.09.2008 11:44: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/b/bb/Honda_Prelude_front_20070928.jpg Joo tälläsen näköinen rassi tai sitten toinen tällänen samanlainen ja sininen (hiukan tehokkaampi, mutta samaan hintaan) , mutta se edellyttää sitä, että joku ostaa kevarin pois. Muuten toi tollanen punainen, jos nyt myyjä vain laittas viestiä takas, että tietäisi paljonko joutuu maksamaan väliä. Hitto kun Miqqe olisit osanut multa pyörän poes... No ei vaan kyll se myydyks tulee . :DEi hassumpi. Maavaraakin löytyy vaikka pienimuotoiseen offroadiin =)
Vaikka kuinka masentais ja vituttais ni ampuis sitten vaikka ittensä..jättäs muut rauhaan. Itsehän pistäisin tämän kaverin vanhemmat hirsipuuhun.
Ootpa sä negatiivinen ihminen Hookkis
Kauan eläköön vallankumous
markki kirjoitti 23.09.2008 11:44: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/b/bb/Honda_Prelude_front_20070928.jpg Joo tälläsen näköinen rassi tai sitten toinen tällänen samanlainen ja sininen (hiukan tehokkaampi, mutta samaan hintaan) , mutta se edellyttää sitä, että joku ostaa kevarin pois. Muuten toi tollanen punainen, jos nyt myyjä vain laittas viestiä takas, että tietäisi paljonko joutuu maksamaan väliä. Hitto kun Miqqe olisit osanut multa pyörän poes... No ei vaan kyll se myydyks tulee . :DEi hassumpi. Maavaraakin löytyy vaikka pienimuotoiseen offroadiin =)
Mudinskihan toi vain mielipiteensä esiin. Eihän se ole kiellettyä, eihän?
Suomi on vapaa maa ja kaikilla on vapaa sanavalta,itsehän niin sanoit muistatkos vielä?
Että tuki itse vain turpasi, ja sen avulla meillä kaikilla on parempi elämä nyt ja tulevaisuudessa... Toivattavasti...
PT Cruiser!!
amis90 kirjoitti 23.09.2008 13:59: minä ajelen nissan 200sx:llä ;) www.irc-galleria.net löytyy kuvia nimimerkillä mureEpistä!!!! :D
hookkis112 kirjoitti 22.09.2008 18:56: Amis haluu ajaa jollain paskahuusseilla :D Katellaan tilannetta ;Dnissanilla ajattelin ;D mut eihän se pakko oo sama auto olla :P (kai)
minä ajelen nissan 200sx:llä ;)
www.irc-galleria.net löytyy kuvia nimimerkillä mure
ja siinä koulu jutuss amikä tapahtui ei aina ole syynä että on hullu jos on koulukiusattu ollu ja jos on masennusta ja on pitänyt tuon kaiken sisällään niin siinä voi käydä tosi huonosti ja jos videoita haluutte nähä siitä tyypistä niin mulla niitä on ; ) että jos joku haluu nähä itse otettuja videoita mitä oli youtubes mut ei enään niin pyytäkää vaan niin lähetän ; )
Mudinski kirjoitti 16.09.2008 14:04: Minun tietääkseni juurikin noin Tappi. Olen ollut taas täällä pyörimässä ja kun katselen juttuja niin jo nyt on alkanut kyrpiin yksi henkilö täällä... Tulee mieleen Axu... Moni tietää ketä tarkoitan. Jos on helvetti tylsää niin kirjoittaa tänne vittu ! Sitä vartenhan tämä tehtiin. Ei tarvi aina aloittaa uutta keskustelua. Voi täälläkin kysyä kaikkea ! btw. Mul o menkat myöhäs ni voinx mä olla raskaan ?mudinski turpa umpeen!!!!
--