Forum - Off-topic

PPPP

larppinen

larppinen 23.09.2008

• 0
Mooi oliko teillä ketään tuttuja tai kamuja siel kauhajoen ammuskelussa. Minulla oli paras ystävä siel mutta eih ole enään se kuoli siel ammuskelussa. : (
Nipsuhuuli

Nipsuhuuli 23.09.2008 (edit 23.09.2008)

• 0
larppinen kirjoitti 23.09.2008 18:09: Mooi oliko teillä ketään tuttuja tai kamuja siel kauhajoen ammuskelussa. Minulla oli paras ystävä siel mutta eih ole enään se kuoli siel ammuskelussa. : (
Mua epäilyttää. Vähän aikaa sitten vielä innoissas selitit, että sulta löytyy videoita ammuskelusta ja tuollaista.
larppinen

larppinen 23.09.2008

• 0
Niin löytyy niitä missä se itse ampuja ampuu ampuma radalla niitä on
larppinen

larppinen 23.09.2008

• 0
mutta en todellakaan ollut innoissaa
Konnah

Konnah 23.09.2008

• 0
Ihan tämmönen et oisko joku muisto kisa niiden surmatuiden kunniaks ? semmonen mihin pääsis ne mukaan ketkä oikeesti mietti et miltä niistä kuolleiden läheisistä, ystävistä ja muista heidät tunteneista tuntui.... Eli ei mukaan sellaisia ketkä vaan naureskelee "PASKA S
Konnah

Konnah 23.09.2008

• 0
Ihan tämmönen et oisko joku muisto kisa niiden surmatuiden kunniaks ? semmonen mihin pääsis ne mukaan ketkä oikeesti mietti et miltä niistä kuolleiden läheisistä, ystävistä ja muista heidät tunteneista tuntui.... Eli ei mukaan sellaisia ketkä vaan naureskelee "PASKA S
Draghar

Draghar 23.09.2008

• 0
larppinen kirjoitti 23.09.2008 18:09: Mooi oliko teillä ketään tuttuja tai kamuja siel kauhajoen ammuskelussa. Minulla oli paras ystävä siel mutta eih ole enään se kuoli siel ammuskelussa. : (
Ei millään pahalla, mutta itseänikin kyllä hiukan epäilyttää tuo väite. Ensinnäkin oletan foorumikäyttäytymisesi perusteella, että olet alle 15-vuotias. Silloin olisi erikoista, että paras ystäväsi on jo ammattikorkeakoulu opiskelijan ikäinen. Lisäksi en myöskään usko että olisit täällä hehkuttanut ampuja videoita, jos tiedät parhaan kaverisi käyvän samaan koulua. Tällaisilla asioilla on halpamaista alkaa keräämään huomiota tai valehdella, mutta jos nyt puhut totta niin otan osaa.
Hookkis

Hookkis 23.09.2008

• 0
tappileipa kirjoitti 23.09.2008 17:34:
hookkis112 kirjoitti 23.09.2008 17:20:
larppinen kirjoitti 23.09.2008 15:14: Ootpa sä negatiivinen ihminen Hookkis Kauan eläköön vallankumous
Minä negatiivinen? Haistappa kuule vaan paska..
hullua tuo on
Selitätkö tarkemmin?

Show hidden message

Hookkis

Hookkis 23.09.2008

• 0
Mä? Mullehan toi aukoo päätänsä kokoajan.. Mullako ei valittamisen aihetta? Olen eri mieltä..

Show hidden message

Hookkis

Hookkis 23.09.2008

• 0
Mutta jos epäilet esim nyt tota dj:n asuinpaikkaa tai mitä hyvänsä niin epäile ihan yksinäsi.. Ei tarvitse tänne tulla sitä sanomaan. Tietääkseni tämä ei ole mikään irc galleria tai mese.. Ihan vaan foorumi jossa puidaan enimmäkseen kilpailuihin liittyviä asioita, tai peliin yleensäkkin. Jätä nyt se "päivitä" nappi vaan rauhaan ja tee itsellesi vaikka messengen. www.hotmail.com Tuolla voit aloitella hankettasi. Näin me kaikki saamme haluamamme mielenrauhan ja maailma on taas parempi paikka!
Mudinski

Mudinski 23.09.2008

• 0
larppinen kirjoitti 23.09.2008 13:55: mudinski turpa umpeen!!!!
Kuin myös sinä suuri ja mahtava Larppinen...
Hookkis

Hookkis 23.09.2008

• 0
Nyt se Larppinenkin rauhoittuu kaikkitietävyydestään ja keskittyy pelaamaan vaan niitä sotapelejä. Emmehän toki jaksaisi katsela sinua enään sekuntiakaan ylimääräistä joten olsiko aika vastata toiveisiimme ja painuisit syvälle maan alle. terveisin Alias luizi huukkis
Northg7

Northg7 23.09.2008

• 0
Samaa mieltä. Eli oikeasti, edes yrittäkää kirjoittaa ymmärrettävää tekstiä! Ei sen niin vaikeaa luulisi olevan peruskoulun käyneeltä. Jos haluaa jotain sanoa, niin eikö olisi loogista kirjoittaa asia siten, että moni sen ymmärtää.. En itse ole vähään aikaan edes yrittänyt lukea tekstiä, joka jo näyttää sotkuiselta. "Typot" ja yhdyssanavirheet siellä täällä ymmärrettäviä luonnostaankin. Jotain suomenkieltä se vain on ;) Toisekseen, en tiedä kuinka kauan tällaista toisten mollausta ja haukkumista jaksaa katsoa, kun sitä tuntuu olevan jokapuolella täällä. Piilokettuilu on ihan ok, 'jos sitä vain osaa ja toinen ymmärtää sen loukkaantumatta'. Menee kiinnostus olla koko FRC:llä tällaisen takia. Asioiden luulisi menevän perille paremmin, kun kertoo sen asialliseen sävyyn. Säästyy näiltä yhteenotoiltakin silloin. Aamen ! PS. ja osanottoni Kauhajoen tapahtumien uhreille. Voimia.

Show hidden message

Show hidden message

Finski fani

Finski fani 24.09.2008

• 0
Ostin uuden MyGRAINin levyn. Ihan huippu hyvä! Ei muuta...
larppinen

larppinen 24.09.2008

• 0
Okei kerta niin toivotte niin pidän suuni kiinni ja en kirjoittele tänne enään mitään.
Ac3Way

Ac3Way 24.09.2008

• 0
Oho, kerrankin selkeätä tekstiä. Ymmärsin, onnitelut. Eikä pahalla...

Write a post

Sign in to post a post.