Forum - Recent Posts
nyt on ostettu silvia joten oon nyt laillisesti mukana :)
TehBigBunny kirjoitti 20.09.2008 19:20:Ehkä multa on jäänyt jotain huomaamatta, mutta mun mielestä ei tarvitse uutta lobbya. Ensimmäisen kisan jälkeen vaan muuttaa lobbyssa lähtöjärjestyksen lobby points rewreseksi.Exami kirjoitti 20.09.2008 09:03: Niinno mitä ite tutkiskellu noita valikoita ni ei tunnu löytyvän sitä käänteistä järjestystä?! :o muutenhan ehdottomasti 1. lähdön käänteinen järjestys.. eka lähtö randomina ja sit käänteisenä 2. lähtö.. näistä kyllä joku "kärsii" aina mut eipä voi mitään joku itkee joka tapauksessa.. Muusta mitään kommentoitavaan kun tosta lähtöjärjestyksestä? kierros määristä tjms.?Se käännetty järjestys pitää tehdä niin että uusi lobby pystyyn ja siinä ajetaan 1 kierros esim. lyhyttä Tsukubaa jolla saadaan lobbypisteet kohdalleen. Ei vie hirveästi aikaa, vähän tietty.
Exami kirjoitti 20.09.2008 09:03: Niinno mitä ite tutkiskellu noita valikoita ni ei tunnu löytyvän sitä käänteistä järjestystä?! :o muutenhan ehdottomasti 1. lähdön käänteinen järjestys.. eka lähtö randomina ja sit käänteisenä 2. lähtö.. näistä kyllä joku "kärsii" aina mut eipä voi mitään joku itkee joka tapauksessa.. Muusta mitään kommentoitavaan kun tosta lähtöjärjestyksestä? kierros määristä tjms.?Se käännetty järjestys pitää tehdä niin että uusi lobby pystyyn ja siinä ajetaan 1 kierros esim. lyhyttä Tsukubaa jolla saadaan lobbypisteet kohdalleen. Ei vie hirveästi aikaa, vähän tietty.
Tuli ajettua muutama todella hyvän tuntuinen kierros, ajat vaan ei jotenkin tuntuneet oikealta.
Väärä rata :D
// 01:07.750
Mäki yritin ja ei menny kaupaks :D
"Currently we are giving users a two-strike rule. A first offense will result in a one week ban. Your second ban will result in a *permanent ban* from the Auction House."
"LINKKI":http://forzamotorsport.net/ban
ok
Oon lukenu joskus joltain, että jos myy just tuollaisia autoja tai jotain rahan huijaus autoja niin voi saada bännit koko Liveen.
Laittelen autoja niin usein myyntiin kun vain kerkiän, pitänee ruveta laittamaan isompia eriä kun kukaan teistä ei oo yhtä nopea kuin nämä jenkit jotka ostavat kaikki vakio silviat ;D
EvoBobber kirjoitti 19.09.2008 14:54: Kyllä Miqqe puhuu asiaa :D Ei ainakaan välittömästi ole hajoamassa vaikka vähän valoja kuskin iloksi mittaristossa välillä vilkkuukin... sehän on vaan luonnetta. Muutin muutaman (n. 5) kilometrin pohjoseen. Mun uus huudi on Nikinmäki.Jumankautas, onko pohjonen vai eteläinen osa? Oon joskus asunu, nyt nikkilässä eli ihan kuseman päässä :D
luin niin viikon bännin vaan saa huh
125 DynamitePlayer 41:00.393
127 Makau 41:00.495
156 Myyris 41:06.366
No niin :D
-00 BMW E39 530d M-Sport manuaali voimaa mustan kaapelin työntämänä ;) eli kopelointi ei jää pelimailmaan! :D
vaihtelevat 1kk ja elinikäisen välillä. Eli parhaassa tapauksessa sun "kaveri" ei enää pääse ikuna ah:hon. Ehkä parempi niin jos tuollaisia autoja kaupittelee...
Joo yks mun live kaveri sai 1kk bannit ah:sta. (oli myynyt raha koodi autoja)
:D
Kirjoitat edelleen aivan epäloogisesti ja Iipponen sanoi minulle, että sinä sait ne bannit ;)
Se oli pistänyt sellaisen auton myyntiin Auction Houses ja on saanut bänned että onko bännien kestä jotain viikko ja mistä tietää että se on eka bänni minkä on saanut
Sano vaan "kaverilles" että ei kannata edes lähteä kokeilemaan... :P
Miten helposti saa bännit että jos laitan jonkun auton auction houseen myyntiin, missä on alaston muijan kuvia ja pillu takana niin miten pitkät bännit siitä saa ja mistä löytää sen että onko saanut bänned. Mistä on mahdollisuus lukea banneistä tuolta forzamotorsport.net sivulta. Mistä sieltä ja mistä tietää että se on ensimmäinen kerta kun ne on antanut sulle banned.
Ps: Kysyn kaverin puolesta!
pekonia ja munakokkelii :P aivan loistavan makusta, ja rasvasta ;P