Forum - Recent Posts
1.03.321
Kyllä Miqqe puhuu asiaa :D
Ei ainakaan välittömästi ole hajoamassa vaikka vähän valoja kuskin iloksi mittaristossa välillä vilkkuukin... sehän on vaan luonnetta.
Muutin muutaman (n. 5) kilometrin pohjoseen. Mun uus huudi on Nikinmäki.
Eikös nuo kaikki keskieuroopan autot oo vähä semmossii?
Mutta kyllähän alfa on aina alfa. Senhän takia tuossa nuo ''piilotetut'' takaoven kahvat ovat, että kerkee valkata rumimmat pois jonosta.
Missäs muuten Bobber nykyää vaikuttaa? Luovuit Hakkilan Hasselhof-asemasta?
Ja jos jotain sattuu hajoamaan, on luvassa varsin suuri lasku.. Osat Alfoihin eivät nimittäin ole halvimpia mahdollisia.
Tyylikkäitä autoja kyllä ovat, sopivan agressiivisen näköisiä. Eikä myöskään liian yleisiä.
-King Size Tupla-
Isot pojat ovat kertoneet, että kuumaveriset italiaanot tuppaavat vielä nykyäänkin vilustumaan herkästi Suomen olosuhteissa ;-)
Pakko saada Corrado..
Kurppa on muutenki niin suppea tuossa musamaussaan (tai sellaisen käsityksen on saanut)
Mutta onneksi se sentään hyvää musaa kuuntelee, vaikka suppea onkin.
Kupla tai Corrado !
Kukapa täällä Suomenmaassa tuollaisesta tykkäisi paitsi minä ja Miqqe :D Omasta mielestäni juuri tuollainen ei niin erottuva melodia pitää keskittymisen paremmin noissa autoissa eikä kappaleessa, tai jotain tohon suuntaan vaikea selittää.. Jos forzan äänet olis paremmat (Capture card) ei musiikkia tarvisi ollenkaan ;) Samanlaista tyyliä löytyy keski-Euroopasta sekä Britteinsaarilta.
tahtoo tallikaverin joka ajaa r32 golffil...
Miqqe ja minä ollaan Team Borat!!
Ite en oo nyt kyllä yhtään ehtiny kuvailla noita SM-sarjan kisoja niiden kahden jälkeen. Ihan hyvä tuo kuvanlaatu oli, mutta "biisi"valinta ei iskenyt.
EvoBobber kirjoitti 19.09.2008 11:24:Miksi näin?Ac3Way kirjoitti 19.09.2008 11:14: Odotin farmari Volvoa, petyin pahasti :(Tuota kun ajaa niin jännittää paljon enemmän...
Jesh! Nyt ajamaan :P
E: 1.06.765
Ac3Way kirjoitti 19.09.2008 12:18: Vieläkö saa ajaa?kakskytälitranen OECD vakio ... *meni jo *!
hookkis112 kirjoitti 19.09.2008 11:43:Nyt taas palkokasvit vähä kauemmas nokasta :DExami kirjoitti 19.09.2008 06:54:Sulla jotain asiaakin?hookkis112 wrote 09/18/2008 @ 20:20: Miten mun auto oli rikki :D En muista kolhineeni :S Hyvä video potta!koska sä et osaa ajaa kolaroit vaan kokoajan!
Nyt on hjyvä.
TehBigBunny kirjoitti 19.09.2008 12:13: Rata: Sebring Club Auto: Corvette Guldstrand, vakiona ei säätöjä.OIII :P ihana auto
Vieläkö saa ajaa?