Forum - Recent Posts
Nuorimies siellä takapenkissä, osuit asian ytimeen ;D
D-B luokan *AE86*. (Jollekkin yllätyksenä?)
ariko kirjoitti 18.09.2008 09:19: *Kaarina- täti* Koulussa opettaja pyysi oppilaita kertomaan jonkun tarinan, johon sisältyisi opetus. Jaana aloitti: - Meillä on kotona kanoja, ja viemme aina lauantaina viikon munat kyläkauppaan myytäväksi. Kerran laitoin munat koriin, liukastuin, kori putosi ja kaikki munat särkyivät. Kauppaan ei jäänyt sillä viikolla mitään vietävää. - Ja minkä opetuksen tarina sisältää? -opettaja kysyi. -
TehBigBunny kirjoitti 18.09.2008 14:41: Mä tykkään kahvista.sorry bunny... väärä topic :D
Mä tykkään kahvista.
/ Ja kaikista autoista. Vähiten wanhoista jenkeistä ne on vähän håmåja.
// piti laittaa edittiä heti perään mutta unohtu :)
A-luokan Audi S5 on kova peli
Yli tehonen Lotus Elan
D-U Yli teho etu tai takavetosista sekä D-U uuber lussu etu tai takavetosista, koska oon hullu ja tykkään hulluista autoista :D
Joku aivan saakelin nopee auto! :D B-luokassa euveto on kova sana, a-luokasta ylöspäin 4x4 kalustolla edetään.
Niin minkälaisista kisa autoista te pidätte ja mikä on juuri teidän suosikki kisa autona ja miksi???
Exami kirjoitti 18.09.2008 13:26: Jos jotakuta kiinnostaa oikeasti tulla sarjaan jollain muulla kun tällä -07 civicillä kehittää auton mahd. paljon tätä vastaavaksi ja otetaan jonkun nopean kuskin (vaikka teron jos sille sopii) kanssa kilpaa muutamilla radoilla niin päästään näkemään mikä on lopputulos.. PI lukemahan ei aina kerro auton koko totuutta.. joten sitä ei kannata sokeasti katsoa.. varmasti kaikki vähän enempikin peliä pelanneet ja näillä autoilla kisanneet voivat todeta että nopeampia b-class autoja on jopa omassa autotallissa ;)jospa lähetän terolle myygenini :) voitte sitten tesmaa miten menee :)
Sori vaan ;D en tienny edes ennen Miggen kommenttia että tuo -07 Type-R on download tavaraa :DD kertoo jo jotain kuinka selkeesti olettaa että kaikilla on samat autot kuin itellä..
pahoitteluni niille joilla ei pakettia ole.. halpaa kuin saippua äitille / isille sanomaan nyt seon tämmönen juttu..
omassa budjetissa paketit on aika olematonta :
Jos jotakuta kiinnostaa oikeasti tulla sarjaan jollain muulla kun tällä -07 civicillä kehittää auton mahd. paljon tätä vastaavaksi ja otetaan jonkun nopean kuskin (vaikka teron jos sille sopii) kanssa kilpaa muutamilla radoilla niin päästään näkemään mikä on lopputulos.. PI lukemahan ei aina kerro auton koko totuutta.. joten sitä ei kannata sokeasti katsoa..
varmasti kaikki vähän enempikin peliä pelanneet ja näillä autoilla kisanneet voivat todeta että nopeampia b-class autoja on jopa omassa autotallissa ;)
Miqqe kirjoitti 18.09.2008 12:28:Mä en ole edes yrittänyt ottaa niitä pois :< Mulla.TehBigBunny kirjoitti 18.09.2008 09:45: "Tälläinen tällä kertaa.":http://img187.imageshack.us/my.php?image=civiccupmapler2ij8.jpgHieno on, mutta oliko noissa aikasemmissa jääny Forzatageja alareunaan näkyviin? :P btw. Kellä oli Napster kyljessä???
Miqqe kirjoitti 18.09.2008 12:38:En tykkää ajaa laivoilla, jenkit on eri asia ;)Exami kirjoitti 18.09.2008 10:05: Pelissä liian jäykät jouset verrattavissa oikeisiin autoihin ... kuka hullu laittaa tai edes miettii laittavansa jotain 24+kg / mm jousia autoonsa.. yli tuon onjo täyttä tuskaa ajo sitte radalla tai kadulla! ^^ perseestä tommoset ei varmasti kuulu osioon nyt tuli tänne kuitenkin :DJupen driftereissä vähintää 240 kiloset vieterit.
Olen tässäkin mukana aina kun vain ehdin!!!
Mä olen mukana tässä sarjassa aina kun vain ehdin!
On se kova!
Olisiko ideaa, jos tähän samaan ketjuun laittaisi mainintaa ne henkilöt, joilla ei ole tätä DLC-Hondaa JA olisivat ehdottoman kiinnostuneita osallistumaan sarjaan edes jonkinlaisella sitoutumisella??? Tästä voisi päätellä, koskeeko autorajoitus kuinka useata kuskia.
kurppak kirjoitti 18.09.2008 11:57: Katotaan mitä kolmannen forzan tulo tuo mukanaan. Takaveto-keskimoottori -luokasta kun lyötyy monia mielenkiintoisia räpellyksiä.Toivottavasti ei käy aika pitkäks ku sitä kolmosta odottelet...
TehBigBunny kirjoitti 18.09.2008 10:15:Testasinko mä nyt turhaan, monenko pysähdyksen taktiikalla mennään? :SAc3Way kirjoitti 18.09.2008 09:12: Bunny oli pistänyt kalenteriin Vihreä Helvetti 75 kierrosta :D Voin sanoa, että on itsemurha ajaa Mussella Nyrreä. Tyhjällä radalla ajosta voi tullakin jotain, mutta ei kisaamisesta.Odotin että joku kommentoi :D