Forum - Recent Posts
Mukana jos saa :P
http://link.brightcove.com/services/player/bcpid155905698?bclid=226568794&bctid=1797752730
Katsokaa loppuun :)
Ei mitää
RIP Colin McRae
[linkki http://uk.youtube.com/watch?v=koSoCIi7Uec]
Sadekeli
Huomenna alkaa ilmoittautumisautojen myynti. Ettikää vakioita Nissan S13:a buyout 100,000 Cr.
#203 Makau 41:15.048
tänään sain vihdoinkin kaikki ajettua. Tarkotus ois vielä vähän ajella ja päästä tonne Myyriksen aikoihin. Matkaahan on 'vaan' 9 sekuntia :D
Boralla tullaan ;D Ja koitetaan saada nämä aikataulut järkättyä niin ettei menis SM-Drifting sarjan kanssa päälletysten..
kyllä hyvä tulee jos mäkin pääsisin : D
Ehdottomasti harkitsemisen arvoinen sarja -b
Edit: Mulle sopisi keskiviikko klo 20.
Uijui!
Hyvää ideaa!
*Autot*:
Beetle (2004)
Bora VR6 (2003)
Corrado VR6 (1995)
Golf GTi 16v (MkII) (1992)
Golf GTi (MkV) (2006)
Golf R32 (MkIV) (2003)
*MAX PI: 700*
*UPGRADES*
- 'Sport' gearbox
- 'Sport' Differential
- 'Sport' Tyres
- Ei säädettäviä / 'Forza' siipiä/puskureita
- 'RACE' brakes
- 'RACE' suspension
- 'RACE' weight reduction
- 'RACE' rollbars
Drivetrain - saa vaihtaa jos haluaa.
Muut osat oman miälen mukaan kunhan pysyy PI:n sisällä.
// ?!! Autossa saa muuttaa vain säätöjä, ei osia, kisojen välillä ?!?
____
Miltä kuullostaa ?
Vaikka tiistaisin ?
/ Idea kopioitu muualta, jälleen kerran. Noita vaihtoehtoja oli testattu ja autot on hyvin kilpailukykyisiä. Corrado varmaan hitain/vaikein säätää ( mutta se oli jengin suosikki silti )
// jos saadaan mukaan talleja niin se antaa aina vähän lisää jännitettävää.
Kiviäkin koonnosti :D Halo on ihan paska!
Nyt on alkanut kaduttaa, että myin Halo 3:n pois GTA IV:n oston yhteydessä, vaikka en Haloa pelannutkaan paljon. Olen suunnitellut, että saatan ostaa pian Halon uutena, koska sen hinta on laskenut jo 30 euroon. Vielä kun laskee muutaman euron, niin jään voitolle, vaikka ostaisinkin sen takaisin :D
Ei perkele kun luin ton uuden tietokoneelle tulleen gtr:än arvostelun! Tästä tulossa vielä parempaa.. On pakko-ostos!
Et voi mudinski :D Et varmasti ;D
Mudinski kirjoitti 16.09.2008 14:04: Minun tietääkseni juurikin noin Tappi. Olen ollut taas täällä pyörimässä ja kun katselen juttuja niin jo nyt on alkanut kyrpiin yksi henkilö täällä... Tulee mieleen Axu... Moni tietää ketä tarkoitan. Jos on helvetti tylsää niin kirjoittaa tänne vittu ! Sitä vartenhan tämä tehtiin. Ei tarvi aina aloittaa uutta keskustelua. Voi täälläkin kysyä kaikkea ! btw. Mul o menkat myöhäs ni voinx mä olla raskaan ?Tiedän ketä tarkoitat.
Minun tietääkseni juurikin noin Tappi.
Olen ollut taas täällä pyörimässä ja kun katselen juttuja niin jo nyt on alkanut kyrpiin yksi henkilö täällä... Tulee mieleen Axu... Moni tietää ketä tarkoitan. Jos on helvetti tylsää niin kirjoittaa tänne vittu ! Sitä vartenhan tämä tehtiin.
Ei tarvi aina aloittaa uutta keskustelua. Voi täälläkin kysyä kaikkea !
btw. Mul o menkat myöhäs ni voinx mä olla raskaan ?
__4408. Oomph - [Delikatessen #17] Sex__
Paitsi jos potta tulee ja vie kaikki !