- 0
Forum - Off-topic
PPPP
Ilmasta pizzaa, mä voin tuoda sulle pyörän. Missäspäin sä asuitkaan? ;)
- 0
Lahdessa. Tänne vaan kyläilee, mut pyörän on paras toimiakki. ^_^
- 0
Minun tietääkseni juurikin noin Tappi.
Olen ollut taas täällä pyörimässä ja kun katselen juttuja niin jo nyt on alkanut kyrpiin yksi henkilö täällä... Tulee mieleen Axu... Moni tietää ketä tarkoitan. Jos on helvetti tylsää niin kirjoittaa tänne vittu ! Sitä vartenhan tämä tehtiin.
Ei tarvi aina aloittaa uutta keskustelua. Voi täälläkin kysyä kaikkea !
btw. Mul o menkat myöhäs ni voinx mä olla raskaan ?
- 0
Mudinski kirjoitti 16.09.2008 14:04: Minun tietääkseni juurikin noin Tappi. Olen ollut taas täällä pyörimässä ja kun katselen juttuja niin jo nyt on alkanut kyrpiin yksi henkilö täällä... Tulee mieleen Axu... Moni tietää ketä tarkoitan. Jos on helvetti tylsää niin kirjoittaa tänne vittu ! Sitä vartenhan tämä tehtiin. Ei tarvi aina aloittaa uutta keskustelua. Voi täälläkin kysyä kaikkea ! btw. Mul o menkat myöhäs ni voinx mä olla raskaan ?Tiedän ketä tarkoitat.
- 0
Et voi mudinski :D Et varmasti ;D
- 0
Nyt on alkanut kaduttaa, että myin Halo 3:n pois GTA IV:n oston yhteydessä, vaikka en Haloa pelannutkaan paljon. Olen suunnitellut, että saatan ostaa pian Halon uutena, koska sen hinta on laskenut jo 30 euroon. Vielä kun laskee muutaman euron, niin jään voitolle, vaikka ostaisinkin sen takaisin :D
- 0
Kiviäkin koonnosti :D Halo on ihan paska!
- 0
hookkis112 kirjoitti 16.09.2008 15:26: Kiviäkin koonnosti :D Halo on ihan paska!Erittäin hyvää viihdettä kaverin kanssa splittinä verkossa pelattuna. Yksistäni en ole sitä vielä pelaillut.
- 0
Mudinski kirjoitti 16.09.2008 14:04: Minun tietääkseni juurikin noin Tappi. Olen ollut taas täällä pyörimässä ja kun katselen juttuja niin jo nyt on alkanut kyrpiin yksi henkilö täällä... Tulee mieleen Axu... Moni tietää ketä tarkoitan. Jos on helvetti tylsää niin kirjoittaa tänne vittu ! Sitä vartenhan tämä tehtiin. Ei tarvi aina aloittaa uutta keskustelua. Voi täälläkin kysyä kaikkea ! btw. Mul o menkat myöhäs ni voinx mä olla raskaan ?Vain jos olet kuunnellu näitä uuden aikakauden "rokkibändejä" joilla on tapana nuolla bändäreittensä vanhempien perheitä juomalla limpparia ja syömällä ituja. Aktiivisesta kuuntelusta seuraa yleensä pahanhajuista valkovuotoa ja tarve itsensä viiltelyyn.
- 0
tappileipa kirjoitti 15.09.2008 20:18: miten tonne forzamotorsport.net:iin kuvakisaan voi laittaa kuvan? pitääkse laittaa vaa esim imageshackin kautta?Jep imagecodena ne sinne laitetaan, melko helppoa ;) Kannattaa myös kisoihin valmiiksi pienentää kuvat oman maun mukaan 500-600 px niin pitäisi nousta kuvan komeus puolella ja pärjää todennäköisesti paremmin ;)
- 0
Josoismitäjoispoisjoispoisetteioismitäjoispois :D
jos joku saa tohon lauseeseen eroteltua välilyönnit ja pilkut niin on hyvä :D
ja täysin offtopicina :D http://i231.photobucket.com/albums/ee288/Kroger_143/MOTIVATIONAL%20POSTERS/Nuns.jpg
- 0
http://www.fotohana.fi/2008/pic.php?id=272664
tero päässyt vauhtiin :D katso nimi takaikkunassa ;)
- 0
Pääpääoupöpäräpägpfögpögfä !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
SEKOO KUUPPA OIKEESTI !!!!!!!!!!!!!!!!!!
No ei sentään lopullisesti :D Ei pysty vaan pitään itseään aisoissa kun on tarve kirjoittaa... Nyt alan kiusaan jotakin joka on mesessä... Kappas vaan ! Jupehan se siellä :D
- 0
Moi!
- 0
Moi Makau !
- 0
Mitä sulle kuuluu?
- 0
Mihin IRCiä enää tarvitaan :)
- 0
Ihan hyvää, vähän polvea jomottaa.
- 0
Lääkäri määräsi mut tänne jauhamaan paskaa.