Forum - Recent Posts
no nyttehän sieltä sitten tulee vastausta jokaselta! kiitokset niistä. Ja tiedän kyllä ettei se moottorin koko auton hintaa määrää.
Ei moottorin koko sano auton hintaa. Toi auto oli legenda jo syntyessään ja suomessa hyvin harvinainen. Se siinä maksaa.
Pinkillä sählymailalla saa naista ja Amis Corolalla saa sakkolihaa.
Sehän siinä maksaa tietty, olisit voinut Makau itsekin tota funtsia. Mutta et niin et.
Sä olet vähän majava, sä et vaan osaa.
Makau kirjoitti 30.08.2008 11:27:onko vaikee ymmärtää.... auto on HARVINAISUUS, varsinkin jos on hyvässä kunnossa...hookkis112 kirjoitti 30.08.2008 10:35: Toi että kunto on hyvä! Vielä se että on harvinainenkin..Mut mikä siinä nyt helvetti maksaa? Siis onko siinä iso moottori tai jtn? Kun paljon paljon uudempi autoja saa halvemmalla.
hookkis112 kirjoitti 30.08.2008 10:35: Toi että kunto on hyvä! Vielä se että on harvinainenkin..Mut mikä siinä nyt helvetti maksaa? Siis onko siinä iso moottori tai jtn? Kun paljon paljon uudempi autoja saa halvemmalla.
Toi että kunto on hyvä! Vielä se että on harvinainenkin..
hookkis112 kirjoitti 30.08.2008 10:18: No hyvässä kunnossa olevat asconat (mudinskillakin on) niin on jopa 13.000
No hyvässä kunnossa olevat asconat (mudinskillakin on) niin on jopa 13.000
hei mut eniten mua tossa autossa uhemetyttää se hinta 8500
Kyllä kelpais..
Saabismi on paha tauti:http://www.trollhattansaab.net/wp-content/uploads/2008/06/img_8164-_1024x768_.jpg
Tosiaan kyseinen auto olis todella siisti! Ajele sä vaan makau jollain uudella puovikasalla joita ei arvosta kuin halvaantuneet mummot ja papat/uusavuttomat..
nää aiheet muuttuu viestistä parisuhde jutuiks
mulle tuli eilen kello 1.56
jupe kirjoitti 30.08.2008 07:17: Mitäs Makau sanoo kun tämä on mun number one unelma auto :DVarmaan puhuu jostain ulosteesta ja sukupuolielimistä...
Mitäs Makau sanoo kun tämä on mun number one unelma auto :D
Mulla oli sellainen tehtynä drifteriksi ja sain kuulla pientä kettuilua melkein kaikilta :D
2.05.806
Nipsuhuuli kirjoitti 29.08.2008 20:41: Kuvittelepa makau tuo Corolla puna-vihreänä (toinen puoli vihreä, toinen punainen) :DNiin oksennan. Mitäs siitä?
Kuvittelepa makau tuo Corolla puna-vihreänä (toinen puoli vihreä, toinen punainen) :D