- 0
Forum - Off-topic
VAROKAA JA OLKAA VARUILLANNE!!!
Mää ainakin laitoin sille viestii ja sain kyllä nopeasti viestin sieltä takas. Tai no tulihan niitä useampi sata...
- 0
kurppak kirjoitti 28.08.2008 17:10: Mää ainakin laitoin sille viestii ja sain kyllä nopeasti viestin sieltä takas. Tai no tulihan niitä useampi sata...Et kai nyt noin epätoivoinen vielä ole ?!? ;)
- 0
Kyseessä on robotti (ei kuitenkaan sellainen kiikaripäinen telaketjuhärveli), joka on rekisteröitynyt ja lähettänyt kaikille sivuston käyttäjille viestin. Kyseinen käyttäjä on poistettu ja seuraan tilannetta.
- 0
DiddFIN kirjoitti 28.08.2008 17:19: Kyseessä on robotti (ei kuitenkaan sellainen kiikaripäinen telaketjuhärveli), joka on rekisteröitynyt ja lähettänyt kaikille sivuston käyttäjille viestin. Kyseinen käyttäjä on poistettu ja seuraan tilannetta.WALL-E !
- 0
DiddFIN kirjoitti 28.08.2008 17:19: Kyseessä on robotti (ei kuitenkaan sellainen kiikaripäinen telaketjuhärveli), joka on rekisteröitynyt ja lähettänyt kaikille sivuston käyttäjille viestin. Kyseinen käyttäjä on poistettu ja seuraan tilannetta.Mähän varotin ja porukat rupes vaa pilkkaa :(
- 0
Taas on Sly4Love liittynyt :D
- 0
Mudinski kirjoitti 29.08.2008 19:39: Taas on Sly4Love liittynyt :DJoo huomasin ton jo aamulla
- 0
Oli lähettänyt 10 viestiä mulle :)
- 0
Mudinski kirjoitti 29.08.2008 19:48: Oli lähettänyt 10 viestiä mulle :)O.o aikas hyvin mulle ei ole tullut yhde yhtäkään... onneks
- 0
mulle tuli eilen kello 1.56
- 0
nää aiheet muuttuu viestistä parisuhde jutuiks
- 0
-
- 0
larppinen kirjoitti 19.10.2008 13:32: Onneksi mä en oo joutunut uhriksi :)nii eihän siit ookku 2kk ku se teki tota
- 0
konnah kirjoitti 19.10.2008 17:53:xDlarppinen kirjoitti 19.10.2008 13:32: Onneksi mä en oo joutunut uhriksi :)nii eihän siit ookku 2kk ku se teki tota
- 0
larppinen kirjoitti 19.10.2008 13:32: Onneksi mä en oo joutunut uhriksi :)No sut voitas kyllä uhrata.
- 0
OHO :D
- 0
Hyvä ystävä
Me olemme huahai yritys, www-sivusto: www.sugbay.com. Olemme pääasiassa myyvät sähkö product.such kuten digitaalikameroita, mobiili, LCD-TV, Xbox, kannettavat tietokoneet, DV, MP4, GPS, ja niin on.If haluat ostaa jotakin, ota yhteyttä meihin vapaasti, yritys haluaa tarjota enemmän alennuksia ja paras palvelu yritysten yhteistyötä teidän kanssanne / teidän company.Any muista huolta olet tervetullut visite meidän website.please ota yhteyttä meihin osoitteessa:
MSN: sugbay@hotmail.com
sugbaycn@msn.com
E-MAIL: service@sugbay.com
- 0
Mitä vitsiä!!?? Onko joku kirjoittanut tuon bezaa hyväksikäyttäen vai itsekkö laitoit?
- 0
MINUA ON HYV