Forum - Recent Posts
Jotkut kehtaa väittää, että varatut ovat kaikkein kiinnostavimpia tapauksia. Kele, mulle mitään viestejä ole tullut... ;)
TehBigBunny kirjoitti 28.08.2008 11:55: Varsin ystävällistä Teiltä. Ensikaudeksi kyllä kinutaan Kympiltäkin palkintoja. On meillä sen verran iso sarja kun vielä huomioi että tämä on vain härmäläisille.Juu kinutaan (ja saadaan), tän kauden T10 palkinnot jäi saamatta ihan meikäläisen aikatauluongelmista johtuen... :P
Voi voi kirves parkaa. Varmaan aika huonossa kunnossa kun viimeksi täälläkin käynyt 17h sitten, eli juuri ennen tapahtunutta!
TehBigBunny kirjoitti 28.08.2008 08:00: Kunnon vaha-animaatiota"Chainsaw maid":http://www.youtube.com/watch?v=6d-tNXxTRBALoistava!
Mie palkitsen itteni Maalaan jonkun auton sillai et elän toivos ja kärsivällisyys kestää :)
Varsin ystävällistä Teiltä.
Ensikaudeksi kyllä kinutaan Kympiltäkin palkintoja. On meillä sen verran iso sarja kun vielä huomioi että tämä on vain härmäläisille.
Loistavaa! Itsekin voisin laittaa palkinnon vaikkapa parhalle tallille, mutta ei mulla ole mitään hienoja autoja. Paitsi tietty Bobberin tekemät ;D
Niin ja myöskin Myyriksellä on jo nyt liikaa autoja :p
Tällä kaudella ei valitettavasti saada kymppikäännökseltä autoja, mutta jotain on sentään luvassa...
- kaikki vähintään kahdeksan (8) kilpailua ajaneet saavat kauden jälkeen allekirjoittaneen maalaaman muistoauton (maalit n. 80% valmiit, widebodya luvassa...)
- kärkipään porukalle tulee todennäköisesti vielä toinen raato jos vaan jotenkin ehdin maalaamaan (mallia ei vielä päätetty, eli vielä voi vaikuttaa...)
- saattaa olla jotain muutakin tulossa, katsotaan katsotaan.
EvoBobber kirjoitti 28.08.2008 11:44: Mulle oli laittanut viestin kaksi kertaa, taidan olla suosiossa... ;)Pave tulee kateeliseksi :|
Mulle oli laittanut viestin kaksi kertaa, taidan olla suosiossa... ;)
Huoraa turpaan ja patteriin kiinni. Kyllä pinkillä "mailalla" saa naisia.
Iha varmasti jos lahettää sille sen sähköposti osoitteensa nii sielt tulee takasin linkki missä on "sen" kuva, ja SPAM F-secure rupee seuraavaan päivään herjaa jotaa ja sit oho troijalainen on tuhonnu koko kovalevyn ja joutuu ostaa uuden koneen...
Tuomarointia tosiaan parannettava. kisoihin palkinnot 3 parhaale ja sarjaan pääsymaksu. Sarjan voittajalle myös jotain merkittävää. Rataesittelyt ennen kisoja ihan videona (voin kuvata).
tollasia nyt tähän hätään. Enemmän osallistujia sarjaan ja joka kisaan.
"Pave ja Jessica ne yhteen soppii ..."
iiiks etana elä kerro muille :P ;) ollaan ihan hyss hyss niin ei muut tajua :P
No voihan perkele :D Totaalinen repeeminen :D
Myyris kirjoitti 28.08.2008 09:05: ainut että toi on 5v minnuu vanhempi ;) hitto en muuten ees hoksannu et poliisit ois tonne menny. olin kaupungis samaan aikoihin :DValehtelit ikäsi poliisille, perkele !
ainut että toi on 5v minnuu vanhempi ;) hitto en muuten ees hoksannu et poliisit ois tonne menny. olin kaupungis samaan aikoihin :D
*Syksyn kautta koskevia parannus ehotuksia. Ei offtopicia!*
-Tuomarointiin voitaisiin käyttää virallista "FMDA":http://forums.forzamotorsport.net/forums/thread/1458230.aspx sääntö kirjaa. Tuomareita olisi hyvä siis hieman kouluttaa ja jos mahdollista niin ihan viralliset tuomarit jotka eivät ajaisi itse kisassa, lobbyssä oleva kontakti tuomari voi kyllä olla itse kilpailussa mukana.
Pitäis ottaa muutamia testi kisoja ja koittaa saaja tuomarointi ja pisteytykset sujumaan.
- Pisteistä sen verran että lajittelut voitaisiin ajaa samaan vanhaan tyyliin eli 0-10 pistettä. Pariajojen pisteytyksiin vielä ehotuksia.
- Ratoja saa myöskin ehottaa ja kisojen määrää, radat mielellään 2-4 mutkaa.
Nytten takas töihin kirjottelen illalla lisää..
[linkki http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Mies+romutti+auton+kirveell%C3%A4+Joensuussa/1135239012675?ref=rss]LINKKI