- 0
Forum - Off-topic
VAROKAA JA OLKAA VARUILLANNE!!!
Olkaa varovaisii tollasten viestien kanssa:
sly4love kirjoitti eilen klo 23:20
Hello
My name is Jessica i saw your profile herewww.forzaracingclub.com today and became intrested in you,i will also like to know you the more,and i want you to send an email to my email address so i can give you my picture for you to know whom i am.
Here is my email address (jessicakarume@yahoo.com)
I believe we can move from here!
I am waiting for your mail to my email address above.
Jessica.
(Remeber the distance or colour does not matter but love matters alot in life i will like to estabilish a relationship that is bassed on truth with you)
(jessicakarume@yahoo.com)
Sain aamulla tollasen eikä kyseinen henkilö ole edes rekisteröitynyt sivustolle!!! Ja miks se ois kirjottanu että nain profiilisi *tuolla* www.forzaracingclub.com vaikka tää sivusto on FRC!!!
- 0
Tuotahan minäkin ihmettelen, sain itsekkin saman viestin klo 23.03 eilen.
Ei ole tosiaan kirjautunut sivustolle
- 0
Mullekki tuli. Mikäköhän juttu tää on?
- 0
Mullekkin tuli O_o
- 0
Mäki sain. Se on lukenu tapist juttuu eikä siks haluu sitä! :D
- 0
Ipi toi on jo wanha!!! :D
Ja miksi pitää olla varuillaan, eikö enää uskalla nostaa saippuaa lattialta suihkussa?
- 0
Jessica on ihQ.
- 0
Jeps, tuli mullekin tollanen viesti eilen. Oli muuten silloin rekisteröitynyt, lieneekö DiddFIN poistanut sen.
- 0
"Pave ja Jessica ne yhteen soppii ..."
- 0
Iha varmasti jos lahettää sille sen sähköposti osoitteensa nii sielt tulee takasin linkki missä on "sen" kuva, ja SPAM F-secure rupee seuraavaan päivään herjaa jotaa ja sit oho troijalainen on tuhonnu koko kovalevyn ja joutuu ostaa uuden koneen...
- 0
Huoraa turpaan ja patteriin kiinni. Kyllä pinkillä "mailalla" saa naisia.
- 0
Mulle oli laittanut viestin kaksi kertaa, taidan olla suosiossa... ;)
- 0
EvoBobber kirjoitti 28.08.2008 11:44: Mulle oli laittanut viestin kaksi kertaa, taidan olla suosiossa... ;)Pave tulee kateeliseksi :|
- 0
Jotkut kehtaa väittää, että varatut ovat kaikkein kiinnostavimpia tapauksia. Kele, mulle mitään viestejä ole tullut... ;)
- 0
TeroKortelainen kirjoitti 28.08.2008 12:37: Jotkut kehtaa väittää, että varatut ovat kaikkein kiinnostavimpia tapauksia. Kele, mulle mitään viestejä ole tullut... ;)Mulla on asiat vielä huonommin, tuli kyllä viesti, mutta se oli Miqqeltä :|
- 0
Repes :DDD
- 0
TehBigBunny kirjoitti 28.08.2008 13:03:Olitko pettynyt vai toiveikas?TeroKortelainen kirjoitti 28.08.2008 12:37: Jotkut kehtaa väittää, että varatut ovat kaikkein kiinnostavimpia tapauksia. Kele, mulle mitään viestejä ole tullut... ;)Mulla on asiat vielä huonommin, tuli kyllä viesti, mutta se oli Miqqeltä :|
- 0
Sitä ei moni tiedä ja vielä harvempi arvaa :D pave yrittää varotella ettei kukaan veis siltä sitä jessicaa :D
- 0
En olutkaan ainoa jolle viesti tuli. Voi ihme, minä kun luulin että joku ihan tosissaan kyselee. :(