Forum - Recent Posts

TehBigBunny

TehBigBunny 03.06.2008 in SM-sarja Kausi 2: Kilpailukalenteri

Jatketaanko sunnuntai-illan kisoilla vai löytyykö jokin muu aika ? Tämä on varmaan paras päättää ennen kun otetaan ilmoittautumiset ja tallit. __1. kaudella kisat oli yleensä sunnuntaisin klo 20:00.__
LIS
TehBigBunny

TehBigBunny 03.06.2008 in SM-sarja Kausi 2:

*17 kertaa kyllä 1 ei* Esitys on hyväksytty. Autosäännöt kaudelle 2. päätetty. Ei muutakuin pistämään uutta aihetta pystyyn siitä miten ja milloin me ajetaan. *T__E__H END*
Hookkis

Hookkis 03.06.2008 in Driftaus ohjaimella.

Kyllä se niin ;)
b3tty b00p 07

b3tty b00p 07 03.06.2008 in Driftaus ohjaimella.

Voisin jopa tullakki kattomaa, jos mahtuu. Kyllä tämä tästä! :)
Hookkis

Meijänkään meno ei aina ole sitä rauhallisinta ;) Kukaan ei osaa jaa täydellisesti.. :D
Jupe San

Jupe San 03.06.2008 in Driftaus ohjaimella.

Ainahan joku sattuu spinnaamaan ja se kuuluu lajiin, kyllä meitäkin joutuu väistämään ;) Huomenna voit tulla illalla vaikka seuraamaan drifting kisoja nyrrelle mikäli kisaan osallistuu vain 7.
Hookkis

E-ei.. Opit parhaiten ajamaan meijän kanssa.. Sitämukaan kun opastetaan niin homma edistyy ;)
b3tty b00p 07

Joo.. Kai sitä sitte pitää. Arvelinki että siitä on hyötyä, mutta ite vaan tuppaan menemään sekasin nappuloissa.. Tästä se lähtee!! Ja se viellä että turha mua kutsua niihi "sessareihi" kun oon vaa tiellä :DD Freerunissa ajelen mielummin ^^
Jupe San

Opettele ajamaan manuaali vaihteilla muuten ei tuu mitää koko driftistä kun se rupeaa koko ajan isommalle heittämään kun kierrokset nousee..
b3tty b00p 07

Autoja mulla kyllä pitäisi olla.. S-luokkaan viritetty -92 supra (forzamotorsport.comista säädöt ja omaa sähläystä mukana) ja sitte se mun polkuauto: Trueno. Kummassakin on ns. alottelijan säädöt, mutta nyt taitaa olla vaa ajajasta kiinni :) Harjotusta vaadin aivan pirusti ja tiedän ettei minusta tuu parissa minuutissa driftaajaa :D Ja yhen paskan jutun huomasin, joka saattaa viedä viellä enemmän aikaa: nämä manuaali vaihteet. Harvoin oon niillä ajellu. Kokeilin äsken ja sekaisinhan olin jo ekassa mutkassa..
Hookkis

Voidaan kattoo sulle toi rx7 hyvillä alittelija säädöillä niin kyllä se siitä.. ps. Jupen jutut ne vasta outoja onkin ;D
Jupe San

Hookkiksella on omat jutut! ;D Niin ja driftausta ei opi ihan hetkessä, parhaiten melkeen oppii ku seuraa vaan meitä ja yirttää pysyä perässä eikä heti aluksi rupea mitään isoa kulmaa yrittämään.
Hookkis

Hookkis 03.06.2008 in Forza 3, feature-ajatuksia

Oma toivelista.. -Enemmän kansanvälisiä ratoja -450 autoa -lisää tuning osia -ei missääntapauksessa mitään jpg. kuva hommaa autoihin -paremmat grafiikat -jos nyt uskaltais toivoo sitä sisäkuvaa :D
Hookkis

No meillä nyt on vähän aina omatjutut pienessä porukassa ;)
b3tty b00p 07

Nyt tarvitsisin ripeästi jotain säätöjä. : / Auto jolla kokeilen driftaa on tämä Trueno. Forzamotorsport.comista löysin jotkut säädöt, mutta ne tuntuu jotenki huonoilta. Kts jo etukäteen ____ Joopa joo.. :D Np. Hyvä vastaanotto novicelle. "Se kato miettii ottaako se paskan auton vai paskan" Driftausta pitää joo harjotella. En pysyny lobbyssa oikee perässä.
b3tty b00p 07

b3tty b00p 07 03.06.2008 in Sarjalle uudet kotisivut.

Nooh.. Tuskin ilmaisia ainakaan löytyy, paitsi tietysti joku freewebs, mutta kyllä freewebsiinkin saa lisättyä html/yms tiedostoja ja vielä kun laitetaan se freewebs sivusto dot.tk niin saa osoitteeksi vaikka forza-sarja.tk
kurppak

kurppak 03.06.2008 in Sarjalle uudet kotisivut.

Kyllä sitä pystyy mukana olemaan. Ei sitä ulkoasua ja muuta ruveta vielä tekemään. Nyt vain suunnitellaan ja etitään joku paikka, mihin ne sivut saisi. Tilaa saisi olla paljon esim. kuville.
Draghar

Draghar 03.06.2008 in SM-sarja Kausi 2: Lopulliset säännöt ( laitetaan lukkoon 2.6 mennessä )

Miten me onkin saatu näin hyvät väittelyt aikaseks, vaikka äänestyksessä lähes kaikki on kuitenkin samaa mieltä :)
EvoBobber

EvoBobber 03.06.2008 in SM-sarja Kausi 2:

Kyl
Makau

Makau 03.06.2008 in SM-sarja Kausi 2:

Ei. Mut toi tuskin vaikuttaa yhtään täs vaihees :D