- 0
Forum - Finnish Racing League
SM-sarja Kausi 2: Lopulliset säännöt ( laitetaan lukkoon 2.6 mennessä )
Autojen iän tarkkailu on helppo homma. Nuo siivet voitaisiin tarkistaa nopeasti aina ensimmäisissä aika-ajoissa lämmittelykiekan alussa. Tuo auton osien muutoskielto taas joillekkin autoille edukkaampaa kuin toisille.
Edelleenkin sitä mieltä, että pidetään kaikki hommat mahd. yksinkertaisina. Voi tuon forza-siipi -pakonkin ottaa pois jos sitä halutaan.
Edit: Kumma juttu, heti kun Tero on jotain mieltä, niin muut komppaavat. Taas kun mä olen jotain mieltä niin muut ovat eri mieltä. Nyt kun mä ja Tero ollaan samaa mieltä, niin muut ovat kanssa samalla linjalla. Näyttää tuo mun miinus-merkki olevan Teron plus-merkkiä heikompi. Hmm....
- 0
kurppak kirjoitti 02.06.2008 18:41: Edit: Kumma juttu, heti kun Tero on jotain mieltä, niin muut komppaavat. Taas kun mä olen jotain mieltä niin muut ovat eri mieltä. Nyt kun mä ja Tero ollaan samaa mieltä, niin muut ovat kanssa samalla linjalla. Näyttää tuo mun miinus-merkki olevan Teron plus-merkkiä heikompi. Hmm....Huomasin saman ilmiön
- 0
Mä olen edelleen sitä mieltä että autoja ei saisi muuttaa kauden aikana koska se antaa edun niille jotka osaavat pelailla noilla palikoilla. Ja olen myös vapaaehtoinen tarkastamaan autojen tehot. Ja vielä siitä tehorajasta se ei oikein toimi koska tosi kevyellä autolla ei saa tota 224kw kasaan.
- 0
Niin ja eikö se jo lyöty aikoja sitten lukkoon että max. 300kw
- 0
Splat Number1 kirjoitti 02.06.2008 20:11: Niin ja eikö se jo lyöty aikoja sitten lukkoon että max. 300kwEikä mitään alarajaa tehoihin.
- 0
knoivari kirjoitti 02.06.2008 20:14:Juuri niinSplat Number1 kirjoitti 02.06.2008 20:11: Niin ja eikö se jo lyöty aikoja sitten lukkoon että max. 300kwEikä mitään alarajaa tehoihin.
- 0
Vieläkö Kurppa sua vaivaa toi Kaimaani juttu ? Tuntuu vähän siltä...
- 0
kurppak kirjoitti 02.06.2008 18:41: Edit: Kumma juttu, heti kun Tero on jotain mieltä, niin muut komppaavat. Taas kun mä olen jotain mieltä niin muut ovat eri mieltä. Nyt kun mä ja Tero ollaan samaa mieltä, niin muut ovat kanssa samalla linjalla. Näyttää tuo mun miinus-merkki olevan Teron plus-merkkiä heikompi. Hmm....Kumma juttu, kun heti joku alkaa vinkuun jos haluaa ilmaista että on samaa mieltä tai kannattaa Teron ehdotusta. Ja samantien yleistetään sanalla muut vaikka yksi vaan "toisti"... Hmm... Ja sitten oma ehdotus jatketaan demokratialla... Ja mitä tämä muka vaikutttaa "Nyt kun mä ja Tero ollaan samaa mieltä, niin muut ovat kanssa samalla linjalla" Eli luuletko että sä olet sellainen pahan ilman lintu joka pilaa toisten päivät ja suunnitelmat ? Se ei ole niin... Ja Kurppa kukaan ei ole SINUA vastaan niinkuin tuosta tekstistä pystyy lukemaan vaan asiaa jonka puolesta "taistelet... Ei herneitä...
- 0
Voiskohan ne lukkoon lyödyt säännöt nyt sitten laittaa näkyviin ja niin ettei niistä tule enää mitään nurinaa.
- 0
Mudinski kirjoitti 03.06.2008 06:42:Se on sitä iän tuomaa karismaa ;-) No oikeasti, mä kyllä vähän ihmettelin, että missä kohdin mun mielipiteet on ketään liikuttanut. Enhän mä ole edes muistaakseni kovin paljoa kommentoinut näitä sääntökoukeroita, kun en voi olla varma, pääsenkö edes sarjaan mukaan...kurppak kirjoitti 02.06.2008 18:41: Edit: Kumma juttu, heti kun Tero on jotain mieltä, niin muut komppaavat. Taas kun mä olen jotain mieltä niin muut ovat eri mieltä. Nyt kun mä ja Tero ollaan samaa mieltä, niin muut ovat kanssa samalla linjalla. Näyttää tuo mun miinus-merkki olevan Teron plus-merkkiä heikompi. Hmm....Kumma juttu, kun heti joku alkaa vinkuun jos haluaa ilmaista että on samaa mieltä tai kannattaa Teron ehdotusta. Ja samantien yleistetään sanalla muut vaikka yksi vaan "toisti"... Hmm... Ja sitten oma ehdotus jatketaan demokratialla... Ja mitä tämä muka vaikutttaa "Nyt kun mä ja Tero ollaan samaa mieltä, niin muut ovat kanssa samalla linjalla" Eli luuletko että sä olet sellainen pahan ilman lintu joka pilaa toisten päivät ja suunnitelmat ? Se ei ole niin... Ja Kurppa kukaan ei ole SINUA vastaan niinkuin tuosta tekstistä pystyy lukemaan vaan asiaa jonka puolesta "taistelet... Ei herneitä...
- 0
Huomaa, että porukka on herkästi ottamassa herneitä nenäänsä. Ei pikku sarkasmi voi noin vakavaa olla.
Vois mudinskit ja muut käyttää energiaansa mieluummin vaikka sarjan uusien nettisivujen funtsimiseen.
- 0
kurppak kirjoitti 03.06.2008 10:06: Huomaa, että porukka on herkästi ottamassa herneitä nenäänsä. Ei pikku sarkasmi voi noin vakavaa olla. Vois mudinskit ja muut käyttää energiaansa mieluummin vaikka sarjan uusien nettisivujen funtsimiseen.Ok, sovitaan että me otimme sitten herneet nenään... kyllä ainakin mie funtsin niitä sivuja ja voin auttaa jos tarvitaan... Käyppäs Kurppa äänestämässä noita sääntöjä tuolla niin saadaan sinunkin äänesi laskettua...
- 0
Miten me onkin saatu näin hyvät väittelyt aikaseks, vaikka äänestyksessä lähes kaikki on kuitenkin samaa mieltä :)
- 0
Tää on kyllä aivan mahtavaa viihdettä!
On se elämä helppoo kun ei välitä säännöistä, kunhan vain ajetaan. Vielä kun saa kaupanpäälle tällaista aivoitusten riemuvoittoa, niin ei voi kuin antaa kiitos kaikille, jotka jaksavat vääntää tästä asiasta, saamatta mitään aikaan =)
- 0
Kiitoksia Miqqe ! On ollut tylsää kun koulut loppu ja muutenkin niin on ollut aikaa "pohtia" asioita :D