Forum - Recent Posts
Mä innostuin taas sutimaan, kokonaiset 20min ja Bani suuttuu mulle siitäkin..
Mie laitan kuvan kohta, niin selviää tämäkin asia..
Jos Panttilainaamoa on kattonu niin tajuaa kyllä...
!http://26.media.tumblr.com/tumblr_m2v0prpb2o1r8j0xko1_250.jpg!
Oli kyllä helmi nähdä runkkari ekaa kertaa livenä viikko sitten, onhan runkkari tuttu jo Forza 2 -ajoilta neljän vuoden takaa. :3 Molemmat osuttiin omien kaveriporukoidemme kanssa samaan puistoon vappuna, niin miitti järjestyi parilla puhelinsoitolla :P Kaveri nappasi pari kuvaakin, joskus voisi laittaa tänne näytille jos jaksan :D
Tehtiin jäneksestä karvanopat corollan taustapeiliin. Hyvät tuli.
Ciiscinen ja Tuppurainen KHL:lään. Ucrainaan :D
Olipas peli.
Saatana rankaisee krapulapoikia. Nyt näyttää hyvältä Suomelle.
"Saatatan hieno maali ratkaisee pelin. #plotthickens #mmkisat #mm2012"
Paappa iskee taas.
E/ Voittoa Slovakialle toivoin salaa. :)
MrD St Jimmy wrote: Mikä hitto tää juutuben selostaja on :DOn ihan huikee. Jääkiekosta ei kyllä mitään tiedä. Eikä kyllä fiiliksestäkään.
Mikä hitto tää juutuben selostaja on :D
Neljä lippua yhden hinnalla = Kalennusmyynti
TehBigBunny wrote: Laita proxy ja kahto suaraan youtupesta ?^Thiihihiihihihi^ Jannulla on tupee ^Tirsk^ ^Thihiihihihihihihiiiihiihihih^
Hyviä matseja tänään.
Laita proxy ja kahto suaraan youtupesta ?
linkkiä englanninkieliseen tai ruotsinkieliseen streamiin? Kyrpii tämä tsekin kielinen, ei enää kahta erää jaksaisi tuota kuunnella. Hyvää lätkää ensimmäinen erä SVK-USA.
Mulla on possun -kylyki- ribsit uunissa. Soon *niin parhautta* kun jaksaa antaa sille tarpeeksi aikaa matalalla lämmöllä.
USA saa melkosta kyytiä.
Mie oon viime aikoina vähentänyt huomattavasti röökin polttoa,niin ei tässä syömisessä ole mitn järkeä.Koko ajan pitää olla jotain tunkemassa turpaan.
Ei jaksa edes luetella,mitä moon tänään syänä.Pual Tamperetta apaut.
Jaahans,jospa sitä pilkkois vähän juustoja lämpenemään. :)
Mertaranta on hyvä kun Suomi ei pelaa.
*SVK-USA peli on mainiota hokia.*