Forum - Recent Posts
savulohi
Eeegac
Eilen oli synttärit.
A grand total of 43,013 NHL games have been played since the #Leafs last won the Stanley Cup on May 2, 1967.
VilleK00
MehuSukka
Pottae
Zolvi
No se oli nopee. En kerenny vielä avata pankkia, niin täällä jo huudellaan!
Eli nyt on tämä päivä aikaa lunastaa palkka! Gamertag tähän topikkiin niin rahat kilahtaa tilille!
Pure Black40
!http://school.discoveryeducation.com/clipart/images/answer-boy.gif!
..olihan se nyt ihan selvä..
Olikos sillä sama IP kun nuin liukkaasti lenti?
Joku ehti juuri ennen minnuu.
Vilttu.
Jos joku moderaattori nyt heiluttais vasaraa, ennen kun koko saitti on taas ihan sekasin.
Ei helvetti taas tää alkaa. Hyvä kun nyt valmiiksi kirjotetaan jo tänne vitutus topicciin, ainakin menee asiat kerralla oikeeseen kohteeseen.
BroaderSundew0 wrote: nyt kyllä ottaa päähän! aamullla skoleen ja kun iltapäivällä pääsen pois niin saan vastaani äkäisiä pikku apinoita! ja oman puolustuksen johdosta olin tänään jälki istunnossa 2 h. vain siksi että puolustin itseäni niiltä taaperoilta. katkasin yhden jalan ja toiselta väänsin käden kipeäksi! mä niin inhoon mun elämää!!http://i1.kym-cdn.com/photos/images/original/000/184/961/tumblr_lnvvueuSsj1qcj56b.png!
Troolerit.
BroaderSundew0 wrote: nyt kyllä ottaa päähän! aamullla skoleen ja kun iltapäivällä pääsen pois niin saan vastaani äkäisiä pikku apinoita! ja oman puolustuksen johdosta olin tänään jälki istunnossa 2 h. vain siksi että puolustin itseäni niiltä taaperoilta. katkasin yhden jalan ja toiselta väänsin käden kipeäksi! mä niin inhoon mun elämää!LOL
nyt kyllä ottaa päähän! aamullla skoleen ja kun iltapäivällä pääsen pois niin saan vastaani äkäisiä pikku apinoita! ja oman puolustuksen johdosta olin tänään jälki istunnossa 2 h. vain siksi että puolustin itseäni niiltä taaperoilta. katkasin yhden jalan ja toiselta väänsin käden kipeäksi! mä niin inhoon mun elämää!
Perkeleen kebab-vartaat. Huomenna on selkä niiiiiiin jumissa.
GT: helluvaweevil
Auto: 1992 Nissan Silvia CLUB K’s