Forum - Recent Posts

savulohi

savulohi 22.08.2014 in Ei mulla muuta

Jep, ei näköjään. Jostain lueskelin samaa. Pakollinen vuotuinen ostos joka tapauksessa. Mahtaa kyrpiä näitä EASHL-miähiä, jotka eivät muita pelimuotoja pelaa ollenkaan(näitä on pirusti) ja ovat jo mehuissaan uuden konsolin ostaneet. Pari kaveria on ainakin noitunu niin maan stanasti.
djrunkkari

djrunkkari 22.08.2014 in Ei mulla muuta

Ei ole vissiin NHL15 demoa ollenkaan tulossa vanhoille koneille?
Teknika1

Teknika1 21.08.2014 in Kirjoituskoneesi

Myyttirotta wrote: Pätee silloin kun emolevy ei ole kaikilla ruuveilla kiinni ja kuuleria ei asenneta emolevyn taakse tulevaa tukirautaa käyttäen.
juu. No tästäki huolimatta tulee noctua tilalle :)
Myyttirotta

Myyttirotta 21.08.2014 in Kirjoituskoneesi

Teknika1 wrote: ... suositus maksimipaino kuulerille gigabyten mukaan on vajaa 600 grammaa.. .
Pätee silloin kun emolevy ei ole kaikilla ruuveilla kiinni ja kuuleria ei asenneta emolevyn taakse tulevaa tukirautaa käyttäen.
Mace

Mace 20.08.2014 in Ilmoittakaa yhteytenne

Macela wrote: Joo, ei tää tästä parane !http://www.speedtest.net/result/2224682338.png!
Soneran 3G vaihtu Saunalahden 4G:een.. muutamia viikkoja nyt ollu ja toistaseks todella hyvin pelannu, muutaman kerran saanu bootata netin. !http://www.speedtest.net/result/3702355227.png!
savulohi

savulohi 20.08.2014 in Ei mulla muuta

^ Näinhän siinä kävi, eli konsolihommat seuraavan kerran harkintaan noin vuoden kuluttua. ^EMM^
joonas6

joonas6 20.08.2014 in APUA!

Selevä google kääntäjä kääntä muun kieli suomi hyvä XD
jasonlgn

jasonlgn 20.08.2014 in APUA!

Oletteko myös nämä pelit perustuvat japanilaisten manga ?? Haluaisin suositella teille uusi ilmainen RPG peli, nimeltään Bleach Online, klo http://www.gogames.me
kdg024

kdg024 20.08.2014 in Ilmoittakaa yhteytenne

Modeemi siltaavana ja DD-WRT custom firmis routterissa muureineen: Hyvä DNA. Modeemi perseestä, neljä uppikanavaa kaapelissa SNR yms kohillaa, uppi silti perseestä. 100x mieluummin ottaisin vaikka 20/20 kunhan olis symmetrinen kaista ja 100% optinen koko matkalta päätelaitteelle.
kdg024

kdg024 20.08.2014 in Ilmoittakaa yhteytenne

Suositus olisi että jokainen jolla netti pätkii hommaa erillisen routerin mikäli taistella tarvii yhteyden kanssa. Iso kuorma pois modeemilta kun rautapalomuuria ajetaan eri laitteessa. Asiahan on sillä tavalla että modeemin tehot on hikisesti tasoa Intel 386, ja sillä pitäisi ajaa sitten vaikka mitä samaan aikaan, weelania, muuria ja sen sellasta reititystä. Paljon jää ite kaistalle varaa sillon? Eipä juuri mitään eteenkään jos modeemi virheenkorjaa ja käyttää siihen kaikki resurssinsa.
kdg024

kdg024 20.08.2014 in Ilmoittakaa yhteytenne

HLR Juggernaut wrote: No selvis nyt sitte tämäkin...Jostain syystä taloyhtiöön tuleva linja pätkii joka on aiheuttanu "hyppimistä" mun downloadin ja uploadin kanssa. Selkokielellä "Linja ei kestä niin kovaa tehoa kun liittyma tarjoaa" ja siitä johtuu tää että mun yhteydet putoaa pahimmillaan alle 2Mb/s tasolle, Ratkasu pudotetaan hieman tehoa, ni pysyy nätisti yli 12Mb/s tasolla... Selkeetä vaiikka mitään en tajunnu.
Jälleen kerran esimerkillistä toimintaa suomalaisilta operaattoreilta. Modeemit senkun virheenkorjaa minkä kerkeää paskalaatuista linjaa ja linja sitten muka näyttää hyvältä vaikka putoilee tuon tuostakin. Vika aina muka käyttäjässä tai laitteessa. Koskaan ei voida myöntää että kuparit matkalla on paskat ja vettyneet. Tässä suomenmaassa joka vitun operaattorin kohdalla sama juttu. Ja sitten lopuksi levitän vielä vähän FUDia ihan omasta kokemuksesta, älkää ikinä ostako DNA:lta mitään internettiin liittyvää mikäli ei ole pakko. Päätelaitteet paskoja, talokaapelointeja ei tutkita ennenkuin tasoa kullatut liittimet löytyy joka rasiasta ja kaapelista.
kdg024

kdg024 20.08.2014 in Bitcoin sekä muut kryptovaluutat.

sjamy wrote: BTC/ 358€, ostohommiin 8)
Viisas ostaa, sillä viimeksi oli keväällä näin halvalla.
savulohi

savulohi 19.08.2014 in Ei mulla muuta

Huomenna ratkennee ainakin meikäläisen next geniin siirtymisen ajankohta, kun EA Sports kuulemma ilmoittelee NHL 15 pelimuodoista. Tällä hetkellä intterwebsillä huhuilevat, notta EASHL (=6 vs 6 online team play) ei ole uusille konsoleille tulossa ja jos näin todella on, niin siinä tapauksessa Onen(tai PS4:n) hankinta siirtyy seuraavalle syssylle. Forza 5 ja muu tämän hetken tarjonta ei vaan riitä perusteluksi vermeksien hankintaan. ^Niin notta ajetaan vaan sitä SM:ää 360:lla!^ EMM
sjamy

sjamy 19.08.2014 in Bitcoin sekä muut kryptovaluutat.

BTC/ 358€, ostohommiin 8)
HLR Juggernaut

HLR Juggernaut 19.08.2014 in Ilmoittakaa yhteytenne

No selvis nyt sitte tämäkin...Jostain syystä taloyhtiöön tuleva linja pätkii joka on aiheuttanu "hyppimistä" mun downloadin ja uploadin kanssa. Selkokielellä "Linja ei kestä niin kovaa tehoa kun liittyma tarjoaa" ja siitä johtuu tää että mun yhteydet putoaa pahimmillaan alle 2Mb/s tasolle, Ratkasu pudotetaan hieman tehoa, ni pysyy nätisti yli 12Mb/s tasolla... Selkeetä vaiikka mitään en tajunnu.
Driver181

Driver181 18.08.2014 in Oma kulkineesi

joonas6 wrote: Asiasta näkki leipään onko nuilla Alfan omistajilla mittään hajua paljonko muissa on nuo vakuutus ja ajoneuvovero vuoteen. Olisi kiikarissa tuommonen 156 farkku 2.0 twin spark
2l TS konetta tuli 147:lla koitettua joskus. Hiton mukava kone ajaa mutta helkkarillinen lagi kaasussa :s Voi toki johtua autosta itestään..
joonas6

joonas6 18.08.2014 in Oma kulkineesi

no tallissa on seisonu viimeset 3v samanlainen orkkis LS400 jolla ei kukaan aja. Pitääpä kysästä isälta paljonko pitäisi maksaa siitä.
hulluseon

hulluseon 18.08.2014 in Oma kulkineesi

joonas6 wrote: juu en vaihdakkaan. Kävin kysäsemässä että paljonko hyvittäisivät Primerasta, niin sanovat että 890€. Löin kauppiasta nenän varteen ja kiitin tarjouksesta ja ajoin kotiin.
Kähvellät sen veljes Lexuksen ja oot tyytyväinen.
joonas6

joonas6 18.08.2014 in GTA V

huomenna tulloo hirvee määrä uusia lento härveleitä ja C2 Coquette joka on ihan sairaan hyvön näköinen menopeli "Tuosta":https://www.youtube.com/watch?v=KjAQHpJxlgA
joonas6

joonas6 18.08.2014 in Oma kulkineesi

juu en vaihdakkaan. Kävin kysäsemässä että paljonko hyvittäisivät Primerasta, niin sanovat että 890€. Löin kauppiasta nenän varteen ja kiitin tarjouksesta ja ajoin kotiin.