Forum - Recent Posts
burb :-)
Draghar wrote: Mee jo nukkuun!! Tuli tänään virallisesti 1000 olutreittausta täyteen. Onneksi kuitenkin vielä on jääkaapissa runsaasti uutukaisia odottamassa.. Vappukin tulossa ja kaikkee.Pimputtelloo Raggarin ovikelloa!
Mee jo nukkuun!!
Tuli tänään virallisesti 1000 olutreittausta täyteen. Onneksi kuitenkin vielä on jääkaapissa runsaasti uutukaisia odottamassa.. Vappukin tulossa ja kaikkee.
Vois vähä Bailaa!!!!
hulluseon wrote: Spede kasvaa heinää, Kirveksellä on se retkimalli neuvottamana, Jenni seukkaa sen jonkun liimaletin kanssa ja Hulli huutaa humalassa. Aivan on pascat nämä meidän vaihto-ehdot nyt. Taidan juuva tuon Jallun pois poekkeen ja huomenna karjahtelen rapulissa.Etelä-Karjalais-Pispalais-yläpeukku. Liimaletti on vain kulissi.Schimmylle se Jenni kuuluu.
Spede kasvaa heinää, Kirveksellä on se retkimalli neuvottamana, Jenni seukkaa sen jonkun liimaletin kanssa ja Hulli huutaa humalassa.
Aivan on pascat nämä meidän vaihto-ehdot nyt. Taidan juuva tuon Jallun pois poekkeen ja huomenna karjahtelen rapulissa.
hulluseon wrote: Joku saitanan juoppo Kuopiosta oli jättänä tämän tietsikan auki, kun Hulli paineli baariin kattelemaan Jennejä. Turpiin kyllä lupas jokanen, mutta eivät osuneet. Oon mie niin kiero. Ens kerran oon sitten humalassa vasta seuraavalla kerralla. PRKL!Onx Kuopios muita ku kirves,Jenni,Spede ja Hulli. Mie otan sen J:n.
Joku saitanan juoppo Kuopiosta oli jättänä tämän tietsikan auki, kun Hulli paineli baariin kattelemaan Jennejä. Turpiin kyllä lupas jokanen, mutta eivät osuneet. Oon mie niin kiero. Ens kerran oon sitten humalassa vasta seuraavalla kerralla.
PRKL!
Vanha ystävä päätti, ettei jaksa enää.
Muutamaan vuoteen ei olla oltu yhteyksissä. Torstaiyönä puhelin soi, outo numero - en vastannu. Katsoin siitä seuraavan kerran puhelinta tänäaamuna, samasta numerosta oli tullu viesti, anteeksipyyntö.
Deja vu..
Entä jos olisin vastannut? Kyllähän mä tän tiesin jo ajat sitten, että näin tulee tapahtumaan, mutten sitä silti osannut odottaa.
Tässä yritän koota itseäni, ja kerron tänne kun ei muuallekaan voi.
Yrittäkäämme ystävät jaksaa...
Jep.
Sit tulis viel LAK-STL mut sitä ei taia jaksaa kattoo.. No huomenna tulee Phillyn peli :P
// Phillyn peli siis huomenna klo 22.00
Holtbylle kaksi helpohkoa. Voi olla että koko sarja ratkesi siinä.
Jos palaa vielä viime sarjan tasolle niin on kyllä kova.
WSH on ampunut ohi aivan järkyttävän paljon. ( tolppakin on ohi )
Mie tulen, laitetaan kaheksisen markkaa Saipun 6-3 voitolle.
Moro.
Miulla on tuo eka Hockey-Night VHS:llä SaiPa-Lukko 2-2,notta tuutteko kassomaan?
Päättyy kuulemma tasan,joku veikkaili?
NYR !
Ei ollut ihan mun makuun toi peli, enemmän painimista kuin kunnon pommeja lisäksi kauheaa miekkailua.
Hyvä peli. Viimosee erää mennään tilanteessa 1-1.
Oon Capsien puolella.
Miun eka viltutusposti FRC:lle!?
6 päivää leikkinyt duunissa Herra/Rouva Kuoleman kanssa.En tiijä kumpi hän on.
Tarkoittaa noin suunnilleen: Tipauta vasara=kuolet,tipauta meisseli=kuolet,tipauta ittes=kuolet.Ei ole kiva kaveri tuo tehtaan päämuuntaja/avomuuntaja vai mikä vilttu perseen alla onkaan.Mie oon sitä kutsunut "Lämäriksi" ja "Vitunmulkuksi"
Tehtaan tuotantoahan ei pysäytetä parin kurjan kirveesmeehen tähden.Helppo siivota tuhkat lattialta.
Pari kertaa kävi lähellä.No,ei sinne ketään pakoteta,oma on tämä hullu valinta.
Itkuun purskahdin eilen,kun himaan pääsin."Mie oon hengissä,kaapissa nelosta ja naiset on kauniita!" Tuli itkut sitte vuujen 2002 jälkeen.Isosti purkaantui ressi.Jännästi.
Siis vilttu oikeasti romahdin tuohon eteiseen ja tölkki auki.Takki päällä,kengät jalassa siinä itkin ja horisin väsymyspäissäni pari minuuttia.Pelottanu niin vitusti.
Vedin kännit ja jatkan niitä samoja.Puntaroin asioita.
Työkaveri soitti ja kertoi nottei pysty enää jatkamaan samaa hommaa maanantaina.Pelonttaa kuulemma niin viltusti.21-vuotias jäpä.Mie sanoin,notta fiksu veto.Sanoin sille jo ekana päivänä,että ei tänne ole pakko tulla.Ei ole ihmisen paikka tämä.Tämä ei ole Duudsonit.
Nyt mie taas ihan känös! Se ei viltuta yhtn!
Kaikki on Banin vika.Ja Sfärskin! Ja Schimmyn! JUMAAALAUTAAAA!!!
Testi-Sfinksinä se toimii.
Lidlistä hakee maggikset.
Jes !
"Lolita - Joli Garcon (Rob and Chris mix) ":http://www.youtube.com/watch?v=av_MbyD9P6c
Jukurttia jäätelön kanssa. Huomenissa on rilli-bileet, niin sillon vois yrittää syyä jotain kiinteetä. Kolmisen päivää menny nyt mehu-, jugurtti- ja jäätelö-linjalla. Pari banaania oon kanssa saanu syätyä...
TehBigBunny wrote: Joku makkaranpuria voisi testata niitä Lidlin pekoni-mustapippuri makkiksia. Mie kun syön sitä kerran kesässä niin ei viihti syyvvä jos ei ole hyvä tämä.Ei testata, sanovat.. Ihan Pawasta on Wilhelm valkosipuli sinihomejuusto, siihen foliossa paistettu sipuli mukaan ja jonkun oikeasti tekemä kotisinappi.. Turkkusessa kovinkin suosittu.. No niin, mä kuolaan jo näppäimistöä..