Forum - Recent Posts
rauhan kakka
:-D
Nii mitä helvettiä täälä tapahtuu taas, tuun täne nii nään vaa audin tuplana ja jonku nfs carbonin kuvan mitävvvit.. Kaiken tämän lisäksi hirviätä huutelua jokasessa nuista edellä mainituissa kuvissa ja tuosa le mans kisassa. THE F*CK AM I READING!
Täälä taitaa "uudet tuulet":http://forzaracingclub.com/DottierGiraffe6/ puhaltaa...
djrunkkari wrote: Mitä vittuu tää tapahtuu HAHAHAHAHKerro sitte kun tiedät. Oon iha sekasi FRCeen nykyisestä tilasta.
KingPlayer10 wrote: Mehu vaihtaa seitsemäntoistavuotispäivän kunniaksi sukat ja Räyhis lupaa rauhottua? Tossa ois haastetta teille.Räyhis ei rauhotu koskaan. Räyhis antaa niin paljon rauhallisia neuvoja että räyhis on iha rauhaton.
Mehu vaihtaa seitsemäntoistavuotispäivän kunniaksi sukat ja Räyhis lupaa rauhottua?
Tossa ois haastetta teille.
Mitä vittuu tää tapahtuu HAHAHAHAH
MehuSukka wrote: Tänään 17v täyteen kivasti.
Rayha300 wrote: Hehee tänään räyhis täyttää 17 vuotta :D Bileeeeet!!!Baljon onnea molemmille :D
Rayha300 wrote: Hehee tänään räyhis täyttää 17 vuotta :D Bileeeeet!!!Onnittelut Räyhälle koko tiimin puolesta! _- Driver181 & El PiNk DeViL & Tuomo33_
Finski fani wrote: Nyt on taas naama paskana pari viikkoa. Ruuvvi sinne laitettiin ja hieman lissää luunsiirtoja. Sainpahan taas kolmioita =POnkse ottanu kaatumisen naamalla vastaan? e/
jupe wrote: Ja asuu vielä Hämeen Linnassakin. Nyt koko FRC on yhtäkkiä kiinnostuneempi tästä kriftinki harrastuksesta.. :DJa sehän on vain ja ainoastaan hyvä asia :)
Nyt on taas naama paskana pari viikkoa. Ruuvvi sinne laitettiin ja hieman lissää luunsiirtoja. Sainpahan taas kolmioita =P
RaabForRehab wrote: Sama. 26 viimeinen päivitys ja kohta kolisee pyöreet..sukat pois
NOOOOUUUU!!!!
Just kun olisin tarvinnut palikoita on mun hovitoimittaja lomalla seuraavat kolme viikkoa... ja auto on siinä kuosissa että ei liikahda tallista metriäkään ilman uusia osia, just mun tyypillistä tuuria o,O No, jää kaljalle enemmän aikaa.
Hehee tänään räyhis täyttää 17 vuotta :D
Bileeeeet!!!
DiddFIN wrote: Voi hitsinpimpula olinko tosiaan vasta 27 kun tähän ketjuun viimeksi rustasin. Nyt 31. Pitäskö poistaa koko ketju niin olis yks paikka vähemmän mistä huomaa vanhenevansa. ;-)Sama. 26 viimeinen päivitys ja kohta kolisee pyöreet..
DiddFIN wrote: Voi hitsinpimpula olinko tosiaan vasta 27 kun tähän ketjuun viimeksi rustasin. Nyt 31. Pitäskö poistaa koko ketju niin olis yks paikka vähemmän mistä huomaa vanhenevansa. ;-)Itsehän olin ala-ikäinen vielä silloin, kun tämän ketjun loin. :D
Muutama päivä ja 39.
Mie katsoin, päikkäreiden voimalla. Kuraahan se oli. Väsyneen näköisten miesten game 7 varmistelua.
Tim Thomas -> musta mies Washingtonista tuli ja ratkaisi. Vetääköhän se itsensä jojoon ?
Voi hitsinpimpula olinko tosiaan vasta 27 kun tähän ketjuun viimeksi rustasin. Nyt 31. Pitäskö poistaa koko ketju niin olis yks paikka vähemmän mistä huomaa vanhenevansa. ;-)
Tänään 17v täyteen kivasti.