Forum - Recent Posts

Terror80

Terror80 23.04.2012 in F4SM Kausi 3 - Harjoitusaikoja

Mä kävin Rellulla tuota Mugelloa kokeilemassa ja spekseihin tehtynä tehdassäädöillä (defaultit siis) 1:05.5xx. Emmä kokenut että ajokki oli yhtään huono ajaa. Tietysti, etuveto on aina etuveto ja sillä vaan pitää osata ajaa. Noilla specseillä sitä pitää kuljettaa kuin "vakio 1600-luokkaa" eli pyöreästi vauhtia tappamatta. Puskemalla ei tuu kuin porua. Pitää kokeilla Obelixilla ja Seatilla vielä tuota Hokkaria. PS. FM4 tuning calculatorista oli kyllä suuri apu Meganen pitoon, mutta itse en saanut sillä kierrosaikaa parannettua... ajelin ihan samoja kuin default-säädöillä. Ehkä ongelma on enempi tuossa padilla ajamisessa. Pitäis kyllä fanateciin investoida.
Eeegac

Eeegac 23.04.2012 in F4SM Kausi 3 - Harjoitusaikoja

Itse paukutin lähinnä kierroksia sen takia, jotta saa autoon tuntuman. 3 eri setuppia kokeilin, kaikille aikalailla sama lopputulos omissa käsissä. Hockkista joutuu taas ajelamaan tuntuvasti, koska rata ei ole tuttu. Aika: X:XX.XXX
zattwy

zattwy 23.04.2012 in F4SM Kausi 3 - Harjoitusaikoja

Exami wrote: Joku saattaa taas valittaa et itken ihan turhia mut muistan et oli puhetta autoja valittaessa et pitää olla semmoset autot mitä on helppo säätää ja helppo ajaa.. vaikuttaa siltä et jos jengi on ekaan kisaan paukuttanu toistasataa kierrosta setuppeja ja 1 / 10-20 kierros on "kohtalainen" et auto ei kyllä ihan näiden specsien sisällä... Just saying.. ekat ajat ~1:44.XXX (nopea testi)
Jus olin radalla ja 10 nopeeta vedin nopein 01:40.691 Enkä metriäkään ole aikaisemmin tätä rataversioo ajana. Hieno auto ajaa on tämä. Kiitokset mänizmentille hyvistä autovalinnoista. KIITOS isolla Koolla. :)
Exami

Exami 23.04.2012 in F4SM Kausi 3 - Harjoitusaikoja

Joku saattaa taas valittaa et itken ihan turhia mut muistan et oli puhetta autoja valittaessa et pitää olla semmoset autot mitä on helppo säätää ja helppo ajaa.. vaikuttaa siltä et jos jengi on ekaan kisaan paukuttanu toistasataa kierrosta setuppeja ja 1 / 10-20 kierros on "kohtalainen" et auto ei kyllä ihan näiden specsien sisällä... Just saying.. ekat ajat ~1:44.XXX (nopea testi)
Exami

Exami 23.04.2012 in Pyöräilytopic

Siellä ja hyvinkäällä..
djrunkkari

djrunkkari 23.04.2012 in F4SM Kausi 3 - Harjoitusaikoja

Vaikuttaa siltä että täälläkin pitää ihan homona testata ettei jää jalkoihin :D
Eeegac

Eeegac 23.04.2012 in Trials Evolution

Teinpä crossiradan. Käykäähän kokeilee. :D
ProBale

ProBale 23.04.2012 in F4SM Kausi 3 - Harjoitusaikoja

Joo, mä oon itkuni itkeny. ei auta saatana :D
Nikde

Nikde 23.04.2012 in Pyöräilytopic

Exami asustelee Riihikallios? Joka päivä tosta Neste Expressin risteyksestä työmatkaa kuljen.
TehBigBunny

TehBigBunny 23.04.2012 in Pyöräilytopic

Frendi itseasiassa lupasi näyttää mulle jonkun juuri tollaisen ~50km reitin niillä suunnillä.
Exami

TehBigBunny wrote: Sulla on mukavan näköinen lenkki mulla on vähän enemmän risteyksiä yms. Pitänee kehittää joku toinen 'maantielenkki' siihen rinnalle. "Tossa tämän keväinen reitti":http://www.sports-tracker.com/#/workout/JumppaHallfors/dql990bvnrst6psr , Otaniemen kiepautus tuli tohon puolivahingossa kun olin puhelimessa ja 'eksyin'
Tuollapäin ku asustelet, siel bodomjärven ympäristössä menee kivoja reittejä, joskus tullu siel ajettua... varsinki kesällä ku aurinkopaistelee kivana
Exami

Harmi et kaikki vanhusten ja lastenulkoiluttajatki samalla lenkillä.. eikös enskuussa ala kilometrikisakin taas? sit pitää rupee tahkoo kilsoja hulluna :)
TehBigBunny

Sulla on mukavan näköinen lenkki mulla on vähän enemmän risteyksiä yms. Pitänee kehittää joku toinen 'maantielenkki' siihen rinnalle. "Tossa tämän keväinen reitti":http://www.sports-tracker.com/#/workout/JumppaHallfors/dql990bvnrst6psr , Otaniemen kiepautus tuli tohon puolivahingossa kun olin puhelimessa ja 'eksyin'
Exami

Iltalenkki träkkäys viimekesältä.. tässä tais olla jo voimassa isommat välitykset.. eli 48/17 välit Edit: muutettu linkitys toimii nopemmin tää sivu :)
TehBigBunny

No aika sama sitten kun mulla, kesällä meni siinä 2:10 nyt lähemmäs 2:30. ( mulla oli viime kesänä tolla 56km lenkillä kovin keskinopeus 27kmh )
Exami

Noo, viime kesän lopussa meni tuo lenkki 59min nyt menee jotai 1h10min.. eli aikapaljon hitaammin. Eli viimekesän keskarit alko nousee sinne 32-34 tuntumaan, nyt ollaan jossai 26-28 riippuen keliolosuhteista.. ekat 100km tälle kaudelle takana siin jossai 500-700km kohal alkaa jo jaloista taas löytyy potkua :)
TehBigBunny

TehBigBunny 22.04.2012 in SM-liiga ja jääkiekko yleisesti

WSH - BOS Game 6 on ollut heikohkoa kohta kahden erän verran. Jonkun verran jäähyjä hermostunutta tai väsynyttä peliä. Veskat kun vielä pelaa hyvin niin ... // 2-2 ja taisi peli herätä henkiin
TehBigBunny

TehBigBunny 22.04.2012 in Pyöräilytopic

Onko sulla paljon eroa vauhdissa verrattuna viime kesään/syksyyn ?
Exami

Exami 22.04.2012 in Pyöräilytopic

Tulihan taas polkastua aamulenkiks tänään 33km.. alkaa pikkuhiljaa löytyy taas vauhtia :)
warcryFIN

warcryFIN 22.04.2012 in F4SM Kausi 3 - Harjoitusaikoja

PI 508 SPORT 245 Hockenheim National, heitin 4 kierrosta: 01:40.780