Forum - Recent Posts

Aaperi001

Aaperi001 19.02.2012 in Oma kulkineesi

Paremmat kuvat: (kylläkin pinnapulttien päällä roikkumassa joten, ovat hiukan ulompana mitä tulevat olemaan) Setuppi tulee olemaan 8x15 et20 ja 9x15 et8 :P
hulluseon

hulluseon 19.02.2012 in Forza 4 JOKKIS KAUSI 3

On. Jos korottaa mopon taksiluokkaan se pitää korottaa, mutta jos ostaa taksin jossa PI arvo on matalampi kuin 200 niin sillä saa osallistua taksi sarjan kisoihin.
Storkki

Storkki 19.02.2012 in Forza 4 JOKKIS KAUSI 3

Mulla on auton PI 200 eli saanko ajaa sillä nyt takseissa kilpaa vai onko mun pakko ostaa nyt joku osa että se PI menee yli 201 ?
hulluseon

hulluseon 19.02.2012 in FRC Jokkis Uusien autojen kauppa.

HUOH HUOM!!!!! Uusia takseja sekä yksi mopo luokkalainen tullut myyntiin.
RauhaMees

RauhaMees 19.02.2012 in Millainen on viihteesi pyhättö

ainii vois laitaa omasta nurkkauksesta kuvaa :) Täytyy vaa heittää kaikki ylimääränen roju sängyn alle :D
Eeegac

Eeegac 19.02.2012 in Millainen on viihteesi pyhättö

!http://i.imgur.com/o5cMn.jpg! Vaatimaton meininki, boom.
Eeegac

Eeegac 19.02.2012 in Valokuvaus

Streymnes, Faroe Islands: !http://i.imgur.com/hAFvZ.jpg! Canon 500d Jostain Helsingistä: !http://i.imgur.com/BZw8X.jpg! Nokia Lumia 800
RauhaMees

RauhaMees 19.02.2012 in Asuisitko mielummin maalla vai kaupungisa

Räyhä mees muuttaa varmaa 3,5 kuukaudeks britteihin jos saa koulunsa käytyä hyvin ja pääsee työhaastattelusta läpi (Se tehdään mun koululla englanniksi tietenkin). Eli suomeks on tarkoitus lähteä työssäoppimaan britteihin 2014.
Eeegac

Eeegac 19.02.2012 in Asuisitko mielummin maalla vai kaupungisa

Ei olekkaan. Suunnitelmissa kyllä lähteä heti kun on siihen oikea paikka. :) Itse oon asunut 22 vuotta Lahdessa, 10kk Heinolassa ja nyt 2,5 vuotta Helsingissä. Viimeinen on eniten minun makuuni. Löytyy sopivasti virikkeitä ja aktiviteetteja. Jyväskylää miettinyt joskus, ehkäpä sinne tulee vielä joskus muutettua.
Myyttirotta

Myyttirotta 19.02.2012 in PPPP

samaa saa jännätä tääläkin päässä. auton joutuu kyllä lapiolla kaivamaan esiin jos aura-auto käypi. kadun varressa kun joutuu pitämään.
teemu1337

teemu1337 19.02.2012 in Asuisitko mielummin maalla vai kaupungisa

Täällä kenenkään oo pakku asua...
Mace

Mace 19.02.2012 in Asuisitko mielummin maalla vai kaupungisa

Ylempi.. Mutta itte asun nyt alle 6000:n asukkaan kaupungissa.. ja no, matkaa "keskustaan" on 1,5km. Matkaa Tampereelle tms. 100km. Että itte haluaisin asua lähempänä suurempaa kaupunkia, mutta sen laitamilla.
Eeegac

Eeegac 19.02.2012 in Asuisitko mielummin maalla vai kaupungisa

En haluisi asua Suomessa.
Finski fani

Finski fani 19.02.2012 in Asuisitko mielummin maalla vai kaupungisa

Zolvi wrote: Kaupungin sivussa hyvän matkan päässä hälinästä. Keskustaan matkaa noin 15km ja saa meluta niin paljon kun haluaa. Jos Etelä-Suomeen vielä joskus muutan, muutan takaisia Tuusulaan. Siellä on tarpeeksi rauhallista ja lyhyt matka ihmisten ilmoille.
Elä ny Tuusulaan muuta. Ei siellä oo ko autokauppoja. =P Ihte asuin sielä 19 vuotiaaks, ennen kuin muutin tänne Lahteen opiskelemaan. Ite oon tykänny täälä asumisesta. 2-3 kilsaa keskustaan, niin ei kaikki häly tuu korviin. Edessä on vielä harju, mikä vaimentaan kaiken kaupungin mekkalan. Ihan mukavan rauhallista täälä on. Takas Tuusulaan en haluis lähteä. Jos halusi tehdä jotain spessua, piti joko lähteä Jäkeen tai Stadiin. Eli pähkinänkuoressa: Kaupungissa asuminen ihan jees, kunhan ei ole mikään liian iso. Lahti on just passeli. Ei tarvii pitkälle mennä, niin on jo ihan pusikossa, jos niin haluaa. =)
Opc Sami

Opc Sami 19.02.2012 in Oma kulkineesi

!http://farm8.staticflickr.com/7193/6904501801_0641b3b90a_b.jpg! kunhan kokeilin, en viittiny panostaa
hulluseon

hulluseon 19.02.2012 in Asuisitko mielummin maalla vai kaupungisa

Kauppaan n. 500m ja huoltsikalle 700m. Mutta Kuopion keskustaan 50 kilsaa. Täällä saa sitten harrastaa ja mesota ihan rauhassa. Ja jos alkaa ahdistaa, hyppää autoon ja menee mökille. Lähin naapuri noin kahden kilometrin päässä. Eli täällä maalla. Alkaa ohtanahkaan koskea jos joutuisi kaupungissa asumaan.
Nikde

Nikde 19.02.2012 in Asuisitko mielummin maalla vai kaupungisa

Alepaan 50m, juna-asemalle 400m, töihin 20km. Se on Kerava, paska paikka, mutta meneehän tää näinkin.
villek00

villek00 19.02.2012 in Ei mulla muuta

Pottae wrote: Kiva turnaus oli, kolomas sija riittänee. Golffaus keli oli ajaa, hullu söi lunta ..oli hyvää. EMM
FIXING! :)
Opc Sami

Opc Sami 19.02.2012 in Oma kulkineesi

Kaaren tasalle se tuli. Tuo valaistus hämää aikas paljon :) Porissa tosiaan huomattiin, etteihän ne mitään 8,5" ollu. Tavalliset 7" leviät vain, mutta ei se kauppoja niin haitannu. Takana tulee ahdasta ku madalletaan aletaan
Nipsuhuuli

Nipsuhuuli 19.02.2012 in PPPP

Nyt saa jännittää, että saanko auton parkkipaikalta pois, kun lähden duuniin klo 5 aamulla. Tänään iltapäivälläkin teki tiukkaa päästä pois parkkikselta ja lunta on tullut koko ajan vaan lisää.. Ja en usko, että vielä yön aikana noita lumia käydään auraamassa pois.