Forum - Recent Posts
Nyt on moka tullunna jollain ku miun viimisempiä päivityksiä ei oltu merkattu ja rahaa nytte mystisesti reilu 1200 ja rahaa oli vaa 95 näitte jousituksen ja vaihteiston uusimisen jälkee. Elikkä se kuntoon. Voiha mie tietenki ottaa 1200e ei siinä mitään
Hienoja on nämä :)
JokkisKoosteStudion DVD:tä odotellessa :D
//BTW Lähetin sulle koolon yhe viestin youtubeen, ku ei sulla täällä ole profiili aiva kunnossa :)
Joo, vilttu että käyn taas hitaalla.
Taidanpa poistua takavasemmalle häpeemään :)
Niin ei varmaan sinulla mutta Koolon D:llä on näkyneet, tai kenen replayt lie niin sillä ei ole ollut ladattuna nuita ilmais autoja tai autopackkejä niin siksi nuo Dlc:t näkyy Borina
Hääh, ei ne kisassa sellaisilta näyttäneet...
E/ Juu, hieno oli kooste kyllä!
juu ei ole taidettu edes ilmais autoja ladata kun Borina näkyy??
ED Nämä jokis katsaukset on parhautta
"Koolon D" wrote: Tuotantoteknisistä syistä jakso saatiin vasta nyt linjoille mutta tässäpä videokoostetta Iberianin kisasta:FRC Extra Iberian Selostuksethan ovat edelleen aivan perseestä mutta muuten olen tuohon varsin tyytyväinen. Laittakaas kommentteja/parannusehdotuksia. Jos muuten joku paremmat puheenlahjat omaava on kiinnostunut vastaisuudessa tekemään selostukset näihin niin pistäkääs viestiä niin mietitään miten toteutetaan...Hmm..onko tuolla jotain Boria radalla..?? Vai mitä noi mustät "möykyt" on?
x Mr Grey x fin wrote: Myyn ton spiderin takas Reiskalle ko se o niin paska. Alfa Romeo Spider PI 195 3. kisaa takana Auton hinta 4750e Osat: Race diffu 400e Race renkaat 800e Yhteensä 6050e . Joten tosta 85% tekee mun laskujen mukaan 5142e Samalla ottasin ton Toyota aygon tilalle et vois ajaa ees vähän kilpaa .Nyt on kyllä aivan pakko kisan aikaista kommentointia kuulleena... ^_thihihihihi_^ Tai no, oikeastaan, *MUAHAHAHAHAA*
Tuotantoteknisistä syistä jakso saatiin vasta nyt linjoille mutta tässäpä videokoostetta Iberianin kisasta:FRC Extra Iberian
Selostuksethan ovat edelleen aivan perseestä mutta muuten olen tuohon varsin tyytyväinen. Laittakaas kommentteja/parannusehdotuksia. Jos muuten joku paremmat puheenlahjat omaava on kiinnostunut vastaisuudessa tekemään selostukset näihin niin pistäkääs viestiä niin mietitään miten toteutetaan...
No tuota, minun stamina alkaa laskea jostain kumman syystä aika korkealla prosentilla joten palaan asiaan huomenna tarkemmin. ^En vielä ole montoo lonkuria jounut, valehtelloovat jos muuta väittäävät^
Paljoha tosta mun Aygosta vois saada rahaa jos sen haluais myydä?
EDIT: Aa menee ton kaavan mukaan riippuen kuinka monta kisaa on ajettu
Juu miulta puuttuu maplen kisasta 50€ sponsori rahoista löytyy tuo Street Weight reduction 50€ ja street Displacement 50€ ja Sport Clutch 100€ eli yhteensä 200 ja doksissa näkyy vuan 150€ olevan
Päivitetty Maplen jälkeen.
Mä en oo ees alottanu sen kattomista. Vois kattoo netistä ny koht alusta alkaen.
Koskas näitä saa ostella näitä käytettyjä? Aijon ainaki heti ku kausi loppuu nii huuvella jonkun halvan ittelleni :)
villek00 wrote: I FIX!Helwetisti alapeukkua...
Mie olen viäläkin IHAN jäässä.
^ Tässä vastaus Willen toiveeseenkin. Sori vaan ei todellakaan pystynyt.
Myyn ton spiderin takas Reiskalle ko se o niin paska.
Alfa Romeo Spider
PI 195
4. kisaa takana
Auton hinta 4850e
Osat:
Race diffu 250e
Race renkaat 585e
Yhteensä 5685e
.
Joten tosta 70% tekee mun laskujen mukaan 3979e
Samalla ottasin ton Toyota aygon tilalle et vois ajaa ees vähän kilpaa .
Terra Novan katton 20min päästä...
Vaihdoin mun huoneen järjestyksen kokonaan, ja siivosin 2 pussia tavaraa roskiin ja 2 pussia tavaraa varastoon. 7h meni mutta on sen arvosta, ihan ku olis muuttanu :D
EMM