Forum - Recent Posts
Hullun linkistä ei löydy mitään ja lapsuuden sankari RoboCop.
Ei mulla muuta.
Mestarin nimihän on jo Hool of Feimissäkin.
Varmaankin tammi-helmikuun vaihteessa vois pärähtää käyntiin seuraava siisöni.
djrunkkari wrote: mestarista on vielä kova kädenpuristus.No juu, ei ole. Eivät vaan saaneet roikaleet näpyteltyä pisteitä ylös, kun mä tein reilut ja sanoin itteni irti siitä vastuusta :) Noo, kai mä ne tossa jossain välissä voisin sinne vielä naputella..kunhan nyt sille päälle satun.
Auto tarvittaisiin ... ja aktiivinen mänägeri, moon niin jäässä notta en saa mitään aikaan viälä vähään aikaan.
Eihän mulla autoa vielä ole ollutkaan :D
Milloonkas sitä kökköskausi tulleepi?
Storkki wrote: Voisin vaihtaa Aygoon kun en heti tajunnut, että scirocco olikin dlc autoAuton voi vaihtaa *VAIN* myymällä vanhan pois ja ostamalla uuden. Se on ihan sama sinullekkin pökäle
VITUN KÖYHÄT
^carcuuseen köpöttelee^
pokalemestari wrote: Ruosteinen datsuni vaihtuu toyotan veponi 2000gt:hen eikös juu?Ilmeisesti niillä takseilla ei nyt sitten ajeta..eli ei. Sanoisin. Jokkismanaaja varmistakoon.
Ruosteinen datsuni vaihtuu toyotan veponi 2000gt:hen eikös juu?
Kyl :D
Näköjää hoksasit itekki et seoli vanha lista
-
Autonhan voi ostaa vaikka kesken kauden.
Perinteisesti se pitää vaihtaa päivää ennen seuraavaa kisaa.
Tämmönen miulle jos viel löytyy..
Datsun 510 PI 108 Hinta 4160€
No voihan nyt vattu..juuri kun olin saanut itseni vakuutettua, että se taxitouhu olis ihan jees :(
Mihin mennessä noi autokuviot pitää olla selvillä (siis jos meinaa vaihtaa menopeliä)?
hulluseon wrote: Strokki ja Schimmy sai autonsa naps nuin vain. Ville ei saanut koska Micra seista rojottaa pihalla vielä. Sitten saa kivasti Ville omansa.Voisin vaihtaa Aygoon kun en heti tajunnut, että scirocco olikin dlc auto
Tällä koitetaan seuraavaks ajoa?
Ostan käteisellä heti!
Ford Ka PI 100 Hinta: 4000€
Myyty tämä on jobbarille, 6 kisaa ajettu. Myyntiarvo nyt 4400€
Nissan Micra
PI-121
Hinta: 4420€
Ostetut osat:
-Race Exhaust 420€
-Race ARB:T 200€
-Race Clutch 180€
-Sport Ignition 180€
3,11,2011
PI-151
-Street Pistons 90€
-Sport Coolind 90€
-Sport Flywheel 100€
9,11,2011
PI-175
-Sport Brakes 200€
-Sport Driveline 100€
-Race Differential 250€
13,11,2011
PI-175
"Ei saatana ole todellista":http://www.savonsanomat.fi/uutiset/kotimaa/auto-kolaroi-laivan-kanssa-kuopiossa-4-sairaalaan/727729
EMM