Forum - Recent Posts

Latetzki

Latetzki 30.12.2011 in Ei mulla muuta

^ __"Right here babe"__
vaiski75

vaiski75 30.12.2011 in Ei mulla muuta

TehBigBunny wrote: FRC:n uusi sarja 'Two and Half Men' alkaa tammikuussa. Pääosissa Schimmy, Sfäde ja Mini-Sfäde. Aika kostea tämä sarja. EMM
!http://www.gifsforum.com/images/gif/sexy/grand/Diora-Baird-Two-and-a-Half-Men-02.gif!
DarkWarjo

DarkWarjo 30.12.2011 in Mitä katsot nyt? Ja onko hyvä?

"kattokaapa tätä":http://www.youtube.com/watch?v=9L3uE3xKnt0
RealBlocker

RealBlocker 30.12.2011 in Mitä katsot nyt? Ja onko hyvä?

Uuno Epsanjassa mtv3:lta.
RauhaMees

RauhaMees 30.12.2011 in Drifting seuraa?

Missä rayha sitte on? Rayha ei ole pikku poika eikä Iso poika. Rayha on rauhallinen poika. Olen HUKASSAAAA!!!!!
KKNGS

KKNGS 30.12.2011 in Ei mulla muuta

TehBigBunny wrote: FRC:n uusi sarja 'Two and Half Men' alkaa tammikuussa. Pääosissa Schimmy, Sfäde ja Mini-Sfäde. Aika kostea tämä sarja. EMM
Onks tää mini sfäde sit tää "bi-WINNING":http://www.youtube.com/watch?v=9QS0q3mGPGg
TehBigBunny

TehBigBunny 30.12.2011 in Ei mulla muuta

FRC:n uusi sarja 'Two and Half Men' alkaa tammikuussa. Pääosissa Schimmy, Sfäde ja Mini-Sfäde. Aika kostea tämä sarja. EMM
hulluseon

hulluseon 30.12.2011 in Drifting seuraa?

Driver181 wrote: Pytzi....nyt kysyn asiallisesti kaikkien,nähden,että...... *MIKÄ VITTU SUL ON MUA VASTA??!!* ^emm^
Pikku pojat tappelee, isot pojat juo, pikajuna Pietarista pirtua tuo.
Pytzi

Pytzi 30.12.2011 in Drifting seuraa?

Driver181 wrote: Pytzi....nyt kysyn asiallisesti kaikkien,nähden,että...... *MIKÄ VITTU SUL ON MUA VASTA??!!* ^emm^
Vasta?? me no understand? joo kivasua kiusia kun otat niin vakavasti ja suutut niin ja itse asiaaan eli jos siellä oikeesti joku aiko tulla driftaan niin tehkää vaan lobby ja ajelkaa mutta mie katon ainakin viel hetken mäkihyppyä
Driver181

Driver181 30.12.2011 in Drifting seuraa?

Pytzi....nyt kysyn asiallisesti kaikkien,nähden,että...... *MIKÄ VITTU SUL ON MUA VASTA??!!* ^emm^
Pytzi

Pytzi 30.12.2011 in Drifting seuraa?

koitettaisko saaada porukkaa tos kaheksan mais driftailemaan ja voitaisiin jotain tandemin tapaista yrittää ^jospa draiver olis jo nukkumas^ ja ne autot vois tehä sit valmiiks niin ei sitten joka radan jälkeen "oottakaa hetki mä käyn vähän säätämäs"
DarkWarjo

DarkWarjo 30.12.2011 in Ei mulla muuta

Schimanski76 wrote: Älä hyvä miäs juo sitä moottoriöljyä. EMM
WD-40 tuohon hommaan parempaa? Vai Italialaisten kansallisviini Si Nol, vaiko ärhäkkä Ranskalainen La Sol? se ei mulla muuta meinas unohtuu... joten ei muuta.
TehBigBunny

TehBigBunny 30.12.2011 in Ei mulla muuta

vaiski75 wrote: Tein eilen autoremonttia.. Aamulla oli aiwan kauhea olo, silmät turvoksissa ja muutenkin yökötti.. Nimimerkillä: Olenko allerginen moottoriöljylle? ^Tshi..^ EMM
Hiakkaa VAGinassa. EMM
MrD St Jimmy

MrD St Jimmy 30.12.2011 in Ei mulla muuta

Pottae wrote: Hain Jägermeisteriä.. Emm.
Huomenna tulee 0.5l tai 0.7l Jägermeister kaverilta tännekkin ja Suomesta hommattu. Ei mulla muuta.
Schimanski76

Schimanski76 30.12.2011 in Ei mulla muuta

vaiski75 wrote: Tein eilen autoremonttia.. Aamulla oli aiwan kauhea olo, silmät turvoksissa ja muutenkin yökötti.. Nimimerkillä: Olenko allerginen moottoriöljylle? ^Tshi..^ EMM
Älä hyvä miäs juo sitä moottoriöljyä. EMM
vaiski75

vaiski75 30.12.2011 in Ei mulla muuta

Tein eilen autoremonttia.. Aamulla oli aiwan kauhea olo, silmät turvoksissa ja muutenkin yökötti.. Nimimerkillä: Olenko allerginen moottoriöljylle? ^Tshi..^ EMM
Pottae

Pottae 30.12.2011 in Ei mulla muuta

Finski fani wrote: Etkai vaan Suomesta? Tyyristä. =( EMM
Valitettavasti :S Tyyristä oli joo, mutta sen arvosta!
Finski fani

Finski fani 30.12.2011 in Ei mulla muuta

Pottae wrote: Hain Jägermeisteriä.. Emm.
Etkai vaan Suomesta? Tyyristä. =( EMM
Pottae

Pottae 30.12.2011 in Ei mulla muuta

Hain Jägermeisteriä.. Emm.
deroits

deroits 30.12.2011 in Millainen on viihteesi pyhättö

TeeVee ja kone Sohva ja sänky Ja vielä toisesta suunnasta Pöydät hieman sekaisia