Forum - Recent Posts

RauhaMees

RauhaMees 23.04.2014 in Ei mulla muuta

"GRID Autosport":http://www.ign.com/articles/2014/04/22/grid-autosport-announced EMM
KKNGS

KKNGS 22.04.2014 in Ei mulla muuta

joonas6 wrote: Meillä esiintyy Niilin hanhet Livenä tuossa viereisellä lammella TTU MITÄ METELIÄ!!! EMM
ootko nyt ihan varma ettei ole hulli?
joonas6

joonas6 22.04.2014 in Ei mulla muuta

Meillä esiintyy Niilin hanhet Livenä tuossa viereisellä lammella TTU MITÄ METELIÄ!!! EMM
RauhaMees

RauhaMees 22.04.2014 in Ei mulla muuta

Varokkee lahtelaiset! Räyhä tulee räyhäämään
Finski fani

Finski fani 22.04.2014 in Ei mulla muuta

No nyt ne kaikki alkaa änkemään tänne... =C
joonas6

joonas6 22.04.2014 in Ei mulla muuta

Varokee kun mie tuun kuun vaihteessa huutelemmaan lahteen.
Finski fani

Finski fani 22.04.2014 in Ei mulla muuta

KingPlayer10 wrote: kyllä sen räyhän pittää aika lähelle lahtea tulla että pääsee himaan
Eihän se nyt kannata Kouvolaan kulkea Lahesta. Ite tein sitä yhen kesän, kun olin sielä duunissa ja hermothan siinä meni. Ja se tärkein. Minun Lahti!
KKNGS

KKNGS 22.04.2014 in Ei mulla muuta

Finski fani wrote: Uusi Lahti!
kyllä sen räyhän pittää aika lähelle lahtea tulla että pääsee himaan
Finski fani

Finski fani 22.04.2014 in Ei mulla muuta

Uusi Lahti!
Finski fani

Finski fani 22.04.2014 in Ei mulla muuta

Elkää sitten uskaltako lähemmäs Lahtee! >:( =P
KKNGS

KKNGS 22.04.2014 in Ei mulla muuta

Rayha300 wrote: Tänää ammattikorkeen pääsykokeisiin. Ei näyttäny mukavalta testi lista.... Varokkee Kouvola, Räyhä tulloo! Emm
Kannattaa sun varoo mua :D
RauhaMees

RauhaMees 22.04.2014 in Ei mulla muuta

Tänää ammattikorkeen pääsykokeisiin. Ei näyttäny mukavalta testi lista.... Varokkee Kouvola, Räyhä tulloo! Emm
DarkWarjo

DarkWarjo 21.04.2014 in Forza Motorsport 5

Vittu, driftaamiseen ei jotenki saa mitään tuntumaa.... vastaheitto yllättää, luisukulmat pieniä jos tahtoo et auto o hallinnas... eikä tuossa kyllä ole hyviä luisuratojakaan paljoo...
DarkWarjo

DarkWarjo 21.04.2014 in Forza Motorsport 5

Aika paljon negatiivisiä juttuja tuosta pelistä jo tiedetäänki, laitetaas pari positiivistä mitä ite huomasin: Jos esim. jarru menee rikki toiselta puolelta, sen huomaa jarruttaessa kun meinaa VÄHÄ puoltaa :D Autojen visuaaliset vahingot näyttää hyviltä. Mattavärit sekä metallivärit aika pop ja vanteiden maalaus myös Muutama hyvä uus rata. Moottoriswapit vapaampia. ostamisen arvonen: eeeiiii välttämättä.
DarkWarjo

DarkWarjo 21.04.2014 in Autojenbongausketju

S14 keulainen S13 näky lauantaina kylän pinnas. noit vettejä näkee aika paljonki c4-c5 enimmäkseen. GT-R tuli taas myös bongattua, oli puhtaana parkissa taas keskustassa, on se nätti laite livenä. Toi Hopea R32 on muuten kaverin entinen, sit toinen kaveri saanee kohta liikkeelle gunmetal värisensä. Supria tääl o enemmän ku laki sallii :D mulla on kolmella kaverilla mk4 supra, yhellä mk3 ja puolitutulla vielä yks mk4..
TTJK107

TTJK107 21.04.2014 in F4SM Kausi 11 - Tuumailut

hulluseon wrote: Minusta kaikkein mukavin kausi oli niillä etuvetosilla euro kipoilla ja taisi olla eniten kisaajiakin sillon. Jotain sen suuntasta ja teillä on paljon enemmän ajajia.
Taisi olla Punto se joka herkkä oli kaatumaan.
HLR Juggernaut

HLR Juggernaut 21.04.2014 in F4SM Kausi 11 - Tuumailut

hulluseon wrote: Minusta kaikkein mukavin kausi oli niillä etuvetosilla euro kipoilla ja taisi olla eniten kisaajiakin sillon. Jotain sen suuntasta ja teillä on paljon enemmän ajajia.
Jollain ihmeen pitkävetosilla koirankopeilla tässä on taas ajettu
sjamy

sjamy 21.04.2014 in Autojenbongausketju

DarkWarjo wrote: Joo se o sen pankinjohtajan. Nuorehko jäppinen.
Katoin kanssa, että menny jätkällä bisnekset hyvin. Muutama päivä sitten kuuntelin illalla, että joku lähtee kiihdyttämään jollain tonnisellä kyykyllä motarille päin, mielenkiinnosta nousin katsomaan ikkunasta ja huhhuh, M6:n kymppi siellä huusi. Olis jännä tietää mitä tekniikkaa siellä on pellin alla. Vaihteet vaihtui tiuhaa tahtia, olis menny prätkästä senkin puolesta. Brabuksen ML63 lähti taas luikkaasti valoista, ei jumalauta sitä murinaa... ♥ Äänet kuuluu vielä korttelinkin päästä tyhjäkäynnillä. Muita bongattuja, -67 Nova, -71 tai -72 Charger, muovikeulasia C3 corvetteja täällä pyörii parikin. Hopea R32 GTR, pari Supraa ja semmosta.. Mitähän muita on tullut kyylättyä, ainakin rottastyle kupla, oli äijäauto. Niin ja yks jäätävä näky, kolmoskoppanen Camaro pickup.. Hyi. Nämä tuli bongattua tässä viikon sisään, vaikken koneen äärestä olekkaan kovin useasti poistunut.
PetuK

PetuK 20.04.2014 in F4SM Kausi 11 - Pisteet

6/7
hulluseon

hulluseon 20.04.2014 in F4SM Kausi 11 - Tuumailut

Minusta kaikkein mukavin kausi oli niillä etuvetosilla euro kipoilla ja taisi olla eniten kisaajiakin sillon. Jotain sen suuntasta ja teillä on paljon enemmän ajajia.