Forum - Recent Posts

Sunsh1ne FI

Sunsh1ne FI 04.12.2011 in Mielestäsi paras peli ikinä??

Paras peli ikinä on vähän samanlainen kuin paras bändi/genre ikinä, eli paras mitä on pelannut/kuunnellut sopivan herkässä teini-iässä. Tästä jää niin voimakkaasti kullatut muistot että niitä ei ylitä enää mikään. Pelin pelaaminen tai musiikin kuuntelu myöhemmälläkin iällä palauttaa aina vähän noihin fiiliksiin. Meikäläisen best geim evarr on näinollen legendaarinen UFO Enemy Unknown. Muut aikanaan suuren vaikutuksen tehneet ovat: Tomb Raider (Sega Saturn) Resident Evil 2 (PSX) Falloutit Rainbow Sixit (myös Vegasit) Uudet pelit ovat hyviä mutta luonnollisesti ne eivät voi iskeä samalla tavalla kuin nuoruuden lempipelit. Eniten pelitunteja ovat vieneet Gran Turismo 4 ja BF Bad Company 2 (ja nyt BF3).
vaiski75

vaiski75 04.12.2011 in PPPP

!http://www.promerit.net/wp-content/uploads/2011/06/isoaiti.bmp! Lakimiesten tulisi olla erityisen tarkkoja sananvalinnassaan haastatellessaan oikeudessa teräväkielisiä iäkkäämpiä naisia, kuten tätä Missisippiläistä isoäitiä. Eteläisessa pikkukaupungissa syyttäja kutsui ensimmäiseksi todistajaksi iäkkäämmän naisen. Lakimies lähestyi todistajanaitiota ja kysyi: “Rouva Jones, tunnetteko minut?” “Kyllähän minä teidät tunnen, herra Williams. Olen tuntenut teidät pikkupojasta lähtien ja suoraan sanottuna, olette ollut suuri pettymys minulle. Valehtelette, petätte vaimoanne ja manipuloitte ihmisiä, seka puhutte heistä heidän selkänsä takana. Luulette olevanne isokin, kiho vaikka aivonne eivät riitä kunnolla edes paperien pyöritykseen. Kyllä, tunnen teidät.” Lakimies oli hölmistynyt. Tietamättä mitä tehdä hän osoitti huoneen toiselle puolelle ja kysyi: “Rouva Jones, tunnetteko puolustusasianajajan?” Isoäiti vastasi taas, “Totta kai tunnen hänet. Olen tuntenut herra Bradleyn nuorukaisesta asti. Hän on laiska kiihkoileva fanaatikko ja hänellä on alkoholiongelma. Hän ei kykene normaaliin suhteeseen kenenkään kanssa ja hänen asianajotaitonsa ovat osavaltion kehnoimmat.. Hän on pettänyt vaimoaan kolmen eri naisen kanssa. Yksi heistä on teidän vaimonne. Kyllä, kyllä minä tunnen hänet.” Puolustusasianajaja melkein pyörtyi. Tuomari kutsui molemmat lakimiehet pöytänsä ääreen ja sanoi hyvin hiljaisella äänellä: “Jos jompi kumpi teista idiooteista kysyy tunteeko hän minut, lähetän molemmat sähkötuoliin”.
djrunkkari

djrunkkari 04.12.2011 in F4SM Kausi 1 - Harjoitusaikoja

Asun saksassa.
Latetzki

Latetzki 04.12.2011 in Gall Up: Mikä pelilehti tilata.

Pelaaja on varmaan se parhain mutta harmittaa se ettei ne käsittele PC-pelaamista. Pelit ei oikeen nappaa, lopetin tilauksen aikoja sitten. Nyt sitten lopetin Pelaajankin kun se on liian kallis ja saan oikeastaan saman tiedon netistäkin. Nyt tulee enään vain Tuning.fi.
Finski fani

Finski fani 04.12.2011 in Gall Up: Mikä pelilehti tilata.

Ehkä juuri siks. Vähemmän asioita mihin keskittyä = ykstyiskohtasempaa tietoa.
djrunkkari

djrunkkari 04.12.2011 in Gall Up: Mikä pelilehti tilata.

Miksi Pelaaja olis paras? Eivät edes pc julkaisuja arvostele MUR
Finski fani

Finski fani 04.12.2011 in Gall Up: Mikä pelilehti tilata.

Kai se Pelaaja on suomen paras, mutta jos enklanti sujuu, niin semmoista ulkomaalasta suosittelen, vaikka nettilehtenä- Paljon enemmän amattitaitoa on niissä.
Alchemist FI

Alchemist FI 04.12.2011 in Gall Up: Mikä pelilehti tilata.

Mulle tulee pelit ja Pelaaja, molemmat hyviä lehtiä. Mutt oon aatellu peruttaa ton Pelit lehden, ku ei kerkee lukeen kaikkia lehtiä mitä tulee ja toi Pelaaja keskittyy vaan konsolipeleihin mitä ite pelaan. Ei tuu koneella pelattua ollenkaan.
hulluseon

hulluseon 04.12.2011 in Gall Up: Mikä pelilehti tilata.

Playboy. On paras. Kehuvat.
DarkWarjo

DarkWarjo 04.12.2011 in Gall Up: Mikä pelilehti tilata.

Nyt tämmönen hieno galluppi pöytään. Eli oon täs suunnitellu et jos tilais yhden (1) peliaiheisen lehden ja lopettas muutaman autoaiheisen tilaamisen. Eli mitä tilaan? Pelit? pelaaja? jotain muuta mitä? Nyt sit haluan muutaki ku pelkän nimen, perusteluja!
vaiski75

vaiski75 04.12.2011 in PPPP

NAISTEN YSTÄVYYS: Vaimo on yön poissa kotoa ja tulee aamulla kotiin sanoen olleensa ystävättärensä luona yötä. Mies soittaa 10 ystävättärelle, eikä kukaan ole edes nähnyt vaimoa. MIESTEN YSTÄVYYS: Mies on yön poissa kotoa ja tulee aamulla kotiin sanoen olleensa kaverinsa luona yötä. Vaimo soittaa 10 kaverille, heistä 8 kertoo miehen olleen siellä. Kaksi vannoo, että on vieläkin...
TehBigBunny

TehBigBunny 04.12.2011 in PPPP

"Heleniuksen matsin lehdistötilaisuus, aika hyvä tämäkin":http://www.urheilulehti.fi/lisaa-lajeja/tassa-kuuma-lehdistotilaisuus-kokonaisuudessaan-uusintaottelu-kartalla
Zolvi

Zolvi 04.12.2011 in PPPP

TehBigBunny wrote: Vaihtelee kauhiasti. Noin viikon sanoisin, keskiarvolla.
Juu sieltä tulikin tieto, et paketin pitäis olla perillä suunnilleen viikon päästä.
hulluseon

hulluseon 04.12.2011 in PPPP

TehBigBunny wrote: Ampumahihossa on Jakub Fak niminen kaveri. Vetää hyvin eli selostaja sanoi 'Fakin hyvä nousu' ^Thihihihii^
^Thihiihihi^
ProBale

ProBale 04.12.2011 in F4SM Kausi 1 - Harjoitusaikoja

Ei se valehdello, ku sil on se haamuki siel. Nyt täytyy kyllä sanoo että meikä ylttää tasaseen 1.40.8 mut en juurikaan nopeempaan.
TehBigBunny

TehBigBunny 04.12.2011 in PPPP

Zolvi wrote: Tilasin yhden pelin amazon uk:sta, kauankohan paketilla menee matkassa?
Vaihtelee kauhiasti. Noin viikon sanoisin, keskiarvolla. ___________ Ampumahihossa on Jakub Fak niminen kaveri. Vetää hyvin eli selostaja sanoi 'Fakin hyvä nousu' ^Thihihihii^
hulluseon

hulluseon 04.12.2011 in F4SM Kausi 1 - Harjoitusaikoja

Minusta se wankkerin aika loppujen lopuksi ole edes nopea, vielä. Mänöö varmasti vielä kovempaa.
TehBigBunny

TehBigBunny 04.12.2011 in F4SM Kausi 1 - Harjoitusaikoja

Jos se valehtelloo ?
ProBale

ProBale 04.12.2011 in F4SM Kausi 1 - Harjoitusaikoja

S*atana, että sä oot dj nopee tuolla hockenheimilla. Mä en vaan käsitä.
Finski fani

Finski fani 04.12.2011 in Mitä katsot nyt? Ja onko hyvä?

Mie taisin suositella sitä Drive angrya. Miusta oli mahtava se "the accountant". Sen kohtaukset teki koko leffan. Ilman sitä olis ollu paljon huonompi... // Ja The Thingin kävin vilkasemassa. Ei vedä vertoja alkuperäselle, mutta ihan viihdyttävä.