Forum - Recent Posts

Latetzki

Latetzki 09.04.2014 in GTA V

Äläs nyt Räyhä viiti. Tosta ei tarvii kenenkään tunnistaa mitä ton blurrin takana on.
sjamy

sjamy 09.04.2014 in Bitcoin sekä muut kryptovaluutat.

Laita backups pool niin ei haittaa jos ensimmäinen pooli kaatuu yms. CGMinerissa --failover-only -o stratum+tcp://stratum.pool.com:port -u käyttäjä.worker -p salasana "Tuolla":http://wafflepool.com/ jos mainaa saa maksun suoraan bitcoineina, suosittelen vain jos löytyy hc mainauslaitteistoa.
RauhaMees

RauhaMees 09.04.2014 in GTA V

HLR Juggernaut wrote: Pilviä vai vaahtoavaa vettä, tosta kuvasta ei oikein erota
No kyllähän jos ottaa silmän käteen ja pistää käden tosi lähelle ruutua niin kyllä siitä erottaa ettei se mitään vaahtoavaa vettä ole. Emm // nyt kun katoin tarkemmin nii toi ei oo skybox minkä pääl seon. Se on jonku ihmeen collision boxin päällä. Skybox on viel ylempänä.
HLR Juggernaut

HLR Juggernaut 09.04.2014 in GTA V

Pilviä vai vaahtoavaa vettä, tosta kuvasta ei oikein erota
KKNGS

KKNGS 09.04.2014 in GTA V

Latetzki wrote: Ai mites tuosta huomais sen?
Kattelee noita pilviä.
jimmykojootti

jimmykojootti 09.04.2014 in Bitcoin sekä muut kryptovaluutat.

Kolmena viimeisenä iltana on mainaus pysähtynyt juuri kun olen nukahtanut. Kahtena ekana on Coinotronin serveri kaatunut, ja viimeyönä windows päivitti, ja 16h mainauksen sijaan odotteli 16h että laittaisin salasanan koneeseen >:( Noh, 10000 dogea on tällähetkellä lompsassa, ja vaikka aika on mennyt aivan muualla kun koneella nyt parina päivänä, niin mainausta en ole lopettannu :P
Latetzki

Latetzki 09.04.2014 in GTA V

Ai mites tuosta huomais sen?
Mudinski

Mudinski 09.04.2014 in Ei mulla muuta

Mudi on selkä ! Ei mulla muuta ! ^paitsi sitä vaan, että joku kiva voisi vähän lahjoittaa creduja mulle ;)^
Aaperi001

Aaperi001 09.04.2014 in Porsche GT3 Cup??

asff
RauhaMees

RauhaMees 09.04.2014 in GTA V

Kingis meni mapin ulkopuolelle pohjoispäästä. Sinne ei pääse normisti mitenkää ja kingis ei ländänny veteen, vaan skyboxin päälle.
kdg024

kdg024 09.04.2014 in Bitcoin sekä muut kryptovaluutat.

IIPPONEN wrote: tuomo heitti jonkun optimoidun systeemin niin lähti homma rullaamaan :)
Loistavaa, vielä piti mainita Cudaminerin parametreista että noilla core configeilla voi kiristää viimeiset irti ja kokeilemalla löytää kortilleen parhaan, ohjeen mukaisesti säätäen: https://github.com/cbuchner1/CudaMiner/blob/master/README.txt
KKNGS

KKNGS 08.04.2014 in GTA V

Latetzki wrote: Ei noita lasketa mitkä lentää mereen :D Jos nyt porttibugista on kyse.
Sehän siinä onkin, kun katot vähä tarkemmin niin huomaat että en ookkaan meressä :D Olin nimittäin skyboxin päällä jumissa.
Latetzki

Latetzki 08.04.2014 in GTA V

KingPlayer10 wrote: Käytiin räyhän kanssa eilenki hyppimässä. Pistäkää paremmaks. !http://i5.minus.com/ib1l1afViwU2p0.jpg! (click på big) Laitoin kyllä myöhemmin paremmaks, ihan pohjosessa silleen että kun räyhä ja joonas sinne oli tulossa niin niiden titanista repes siipi.
Ei noita lasketa mitkä lentää mereen :D Jos nyt porttibugista on kyse.
IIPPONEN

IIPPONEN 08.04.2014 in Mitä syöt juuri nyt? Ja onko hyvää?

kermakanaa pekonilla ja kaveriks paistettua bbq nuudelia :P hyvää eikä oo pahan hintasta :)
IIPPONEN

IIPPONEN 08.04.2014 in Bitcoin sekä muut kryptovaluutat.

kdg024 wrote: Nousiko core configilla vai autotunella nopeus? Katselin kun aikaisemmin oli paljon vähemmän laskentanopeutta jostakin syystä tuolle kortillesi
tuomo heitti jonkun optimoidun systeemin niin lähti homma rullaamaan :)
RauhaMees

RauhaMees 08.04.2014 in GTA V

Omnom :P !http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/7011/H_JYpjFbjEmLMNXBoMX8Rg/0_0.jpg!
HLR Juggernaut

HLR Juggernaut 07.04.2014 in Forza Motorsport 5

No teoriassa helppoa (ja oon ollu mukana sarjassa joka käyttää toista menetelmää) Kun kisa alkaa, kukaan ei "lähde" mihinkään, ajellaan autot oikeisiin lähtöruutuihin, ja sitte katotaan että lähtö kisan alotuksesa lähtevän kellon mukaan (random aika) 1.50.000 Toki siinä joku karkaa muutaman sadasosan, ja toinen häviää muutaman sadasosan, mutta eikös niin käy oikeissakin kilpailuissa? En ainkaan tiedä että mikään oikee kisa käyttäs mitään lähetyslaitteistoa joka "vapauttaa kykimen" sillon ku valo vaihtuu =)
djrunkkari

djrunkkari 07.04.2014 in Forza Motorsport 5

Käsittääkseni pelissä on todella karsittu lobby asetuksien määrittäminen esim. grid order optio poistettu.
HLR Juggernaut

HLR Juggernaut 07.04.2014 in Forza Motorsport 5

Jos joskus päästään vetää ÄsÄmmää FM vitosessa ni dagit taitaa jäädä pois, tai varikko käynnit lisääntyä paljon. "click":https://www.youtube.com/watch?v=FZgq-DYi9cg
kdg024

kdg024 07.04.2014 in Bitcoin sekä muut kryptovaluutat.

sjamy wrote: Mainatkaa nyt sitä scryptia ennen kuin sille tulee tappavaa ASICia!
On jo valitettavasti in-hand-toimitustavaraa monessa puljussa (jopa briteissä) ja kesällä se hautakin vasta kääntyy :( Tällä hetkellä tuohon GC3355 perustuvat ovat jo murha farmina. Dualminer käyttää yhtä piiriä, Gridseedin taas viittä jolla saadaan jo 300-400KH/s per vekotin noin viidellä watilla riippuen kellotaajuudesta. Sitten kun kuitenkin joku menee ja suunnittelee noista bladen. Esimerkkinä 32 piiriä per blade saavutettaisiin hulppeat 10 megahashia. Olen jo nähnyt muutamassa poolissa palloillessani 250MH/s laskentatehon omaavia käyttäjiä Scryptillä, veikkaan että ollut KnCminerin Titan tulilla jo hetken aikaa jossakin ellei itse valmistajalla ajossa, kun osuvasti samankaltainen laskentateho Scryptillä.