Forum - Recent Posts
MW3 nao -> Varmaan livestreamia jossain vaiheessa ->
//Meneekin taas muutama päivä ton striimin kanssa säätäessä.
Turhia ominaisuuksia, tulee vaan lisää spämmiprofiileja peukuttelemaan tai lyömään yhtä tähteä.
Tämä on internet ei täällä vaan voi ottaa nokkiinsa jos joku laittaa yhden tähden tai alapeukun.
Nickit näkyviin kuka on antanu minkäkin verran tähtiä. Peukkuihin sama.
Tuomo33 wrote: Mie sitä vähänniinkuin meinaan, että xboxin omilta sivuilta tarkistaa onko YLI päätänsä tälläistä profiili nimeä käytössä..Juu, semmonen tarkostus ois hyvä.. mutta siinäkin on porsaanreikänsä.. paras, joskin työläin olis se, että uudet käyttäjät menis rekisteröidyttyään "waiting" listalle, josta sitten modet vois hyväksyy (tahi hylätä) niitä :)
Mie sitä vähänniinkuin meinaan, että xboxin omilta sivuilta tarkistaa onko YLI päätänsä tälläistä profiili nimeä käytössä..
Veikkaan että Didd ei itse tee noita GamerCardeja täällä..
//mulla kyllä toimii ne hyvin
Tuomo33 wrote: Tuohon tänne rekisteröitymiseen oikeasti olisi hyvä saada, jotakin piäntä muunosta.. Olisiko mahdollista saada se niin, että täytyisi olla aktivoitu GamerCardi? Tällöin näitten vattuilu profiilien määrä vähentyisi, kun suurempi vaiva se on tehdä xbox live tunnus..Vielä tärkeämpää olis varmaan että noi GamerCardit saataisiin ylipäätänsä toimimaan...
Tuohon tänne rekisteröitymiseen oikeasti olisi hyvä saada, jotakin piäntä muunosta..
Olisiko mahdollista saada se niin, että täytyisi olla aktivoitu GamerCardi?
Tällöin näitten vattuilu profiilien määrä vähentyisi, kun suurempi vaiva se on tehdä xbox live tunnus..
!http://media.riemurasia.net/albumit/m10225/normal_858351124.jpg!
Uusi Nissani
Nissani mulla vasta 20 lvl :(
TehBigBunny wrote: "We have this thing called 'Reilu Meininki', The Porsche 911 GT2 RS vastaan Renault Megane RS":http://youtu.be/eWp-QH_vH_8Tyypillistä ringi meinikii, joku perus pertti with deep pockets ja uus porkke ni joku kyykyttää sitä puolilla tehoilla ku tuntee radan..
Mun eilinen hieman ärsytti:
Päästiin poikeuksellisesti 35 min aiemmin, eli 15:25, no bussi meni 15:20, ja seuraava tuli 16:45.
// Pelailin San Andreaksen tehtäviä 360:lla ja oon San Fierrossa asti, nyt koko paskaboxi jökkäs, ja varmaan 10 tehtävää sitte viimeks tallensin, vittu!
Rayha300 wrote: JEEEEEEEEEEEEEE!!!! Se tosi inhottava topic hävis :)ai mkä???
PRKL. 10h opiskelua tänään, 8h koulus 2h autokoulus, äöäöäöäöäööä mä HAJOON
Monikos on saanu jo lvl50 affinity achievementin?
"We have this thing called 'Reilu Meininki', The Porsche 911 GT2 RS vastaan Renault Megane RS":http://youtu.be/eWp-QH_vH_8
Ihmeellinen bugi ratin kanssa ku kytkin on B:ssä niin jännästi rupes B näppäin temppuilemaan, että otti ehkä painalluksista vain yhden viidestä mitä painoi (menussa sekä itse pelissä). Sitten ajoi yhden kisan manualilla niin taas toimii normaalisti B nappula.
Pelkäsin jo, että ratissa on vikaa. :D
^Sfthihihihii^
TehBigBunny wrote: Ei niihin tarvitse mennä kirjoittelemaan. Vilttu.Juurikin näin. Don't feed the troll.