Forum - Recent Posts

vaiski75

vaiski75 18.10.2011 in ONE FOOT

Kolme on julkaistu, joten illalla haemma pari olutta.. ^Skimmylle vissyä..^
Mudinski

Mudinski 18.10.2011 in FTSC = Forza Team Sports Challenge

Driver181 wrote: Jeshh
Itse en ainkaan halua ajaa mitään lagaavia jenkkejä, brittejä tai somaleja vastaan... Oli ne sitten kuinka taitavia tahansa.
MrD St Jimmy

MrD St Jimmy 18.10.2011 in Ei mulla muuta

Pojat vähän piirrelly tussilla mun käteeni ja naamaani. Ei mulla muuta.
Driver181

Driver181 18.10.2011 in FTSC = Forza Team Sports Challenge

Jeshh
Mudinski

Mudinski 18.10.2011 in FTSC = Forza Team Sports Challenge

Driver181 wrote: ^hoh^ kyse on ihan oikeasta SCS tallista ja johon minä *KUULUN* mutta talli *EI OLE* minun....... Understand?
Skewed Counter Steering ?
Driver181

^huoh^
Pottae

Pottae 18.10.2011 in FTSC = Forza Team Sports Challenge

Mutta tuo lause ^ !http://s3.amazonaws.com/kym-assets/entries/icons/original/000/004/592/my-brain-is-full-of-fuck.jpg?1308197678!
Driver181

Uusi teami
Pottae

Pottae 18.10.2011 in FTSC = Forza Team Sports Challenge

Haluan kans kysyä, että mitäs tämä on? SCS on siis sun "oma" LFS/drift -tiimi? Joka on sattumalta saman niminen kuin yksi FM.netissä todella tunnettu drift-tiimi? //Enhän mä nyt vihanen ole? Kuhan mielenkiinnosta kysyn, kun mukavia heppuja ovat nuo "oikeat" SCS:n jannut.
Jupe San

Jupe San 18.10.2011 in FTSC = Forza Team Sports Challenge

Driver181 wrote: Tuun kait tähän mun oikeen tiimin SCS:ssän kanssa ajaa tän.
Nyt meni vähän ohi tuo SCS..
Alienister

Alienister 18.10.2011 in SM-liiga ja jääkiekko yleisesti

Torstaina katsomaan HIFK - Jokerit Tietysti liputtaen narrien puolesta!
FIN xxDRIFTERxx

FIN xxDRIFTERxx 18.10.2011 in Forza 4

Kivoja nuo rivalit. Kahessa tunnissa tullu tienattua niillä 1,200,000cr.
Alienister

Alienister 18.10.2011 in Nyt soi?

Stratovarius - Hold On To Your Dream
Pottae

Pottae 18.10.2011 in Forza 4

Multa löytyy ihan normiversio, avaamaton ja "Bonus Pack Code" tottakai mukana. Menee Konsolifiniin myyntiin jollei täältä löydy jotain halukasta ostajaa.
Latetzki

Latetzki 18.10.2011 in Forza 4

Tänää tuli Markantalosta LCE. Oon tuota Jupelle vähän varaillu, jos siitä ei ala kuulumaan niin 60€ se lähtee ja postikulut on jotain ~2,50€ tietääkseni. Tietenkin on avaamaton.
helluvaweevil

helluvaweevil 18.10.2011 in Forza 4

Rayha300 wrote: Drifting!!
FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUCK!
helluvaweevil

helluvaweevil 18.10.2011 in Forza 4

TeroKortelainen wrote: Harmillisesti seuraavat työreissut on väärään suuntaan eikä oikeen asiakseen viitsi lähteä. :) Viimeksi torstaina ajelin siitä ohi Seinäjoelle... Tarttee keskiviikkona lähteä "lappeen Rantaan" ja loikoilla Cumuluksessa yö. Siitä sitten kivasti Joutsenoon torstaiaamuna palaveriin.
joo ei mitää katotaan jos se tulee huomenna postilaaatiikko ku ei tänää tullu :D
Driver181

Tuun kait tähän mun oikeen tiimin SCS:ssän kanssa ajaa tän.
FINBULLET

FINBULLET 18.10.2011 in Nyt soi?

Anthrax-Deathrider
Latetzki

Latetzki 18.10.2011 in PPPP

Mudinski wrote: Jatkan off-topic puolella... Omalta osaltani lopetin kysymyksen jälkeen :) Kyllä mie mielummin valitsen sen ettei Live ole ihan niin täynnä hakkereita kuin Sonyn vastaava palvelu :D Kauanko tuossa sitten kestää oikein jos Big Shotin lataat ? Näin toteaa Hän joka valitti kun laitoin 3 kuvaa putkeen FRC:lle... Kai hei huomasit, että Tero Kortelainen laittoi 4 kuvaa peräkkäin ? Herneet laita Sfädelle ettei se joudu aina sitä soraa syomään... Oudon käsityksen olet saannut asenteestani... Edit: Bunny vedellyt Ooppelilla kumit ulvoen :D
Kuvan lähetys kestää 5-10 minuuttia ja lataus noin 5 minuuttia. Onneksi sentään Big Shoteissa ei laatu kärsi ja blurri näyttää paremmalta niissä. Niin ei se minustakaan oikealta tunnu että dissataan heti jos joku ei ole johonkin asiaan tyytyväinen ja sanoo siitä, tuo valokuvaus on mulle ainakin tärkee osa peliä. Ihan niin kuin ylistäisin GT5:sta kun vertaan yhtä asiaa joka oli siinä hoidettu paremmin. Kiinnosti tietää miksi Forzassa se on hoidettu vieläkin näin.