Forum - Recent Posts

Astro 247

Astro 247 11.10.2011 in FTSC = Forza Team Sports Challenge

itse olen viimevuosina tehnyt niin että jos on 4V4 niin aina kummastakin tiimistä tulee yksi tai kaksi tuomaroimaan joka yleensä sitten ajaa sen jälkeen seuraavan rundin
Jupe San

Jupe San 11.10.2011 in FTSC = Forza Team Sports Challenge

Sekin kyl ois ihan toimiva että tuomarit ois lobbyssä. FM.netin puolelta kyllä sais joitakin tuomareita aina kilpailuihin mukaan. "http://forums.forzamotorsport.net/forums/thread/4853687.aspx":http://forums.forzamotorsport.net/forums/thread/4853687.aspx
DarkWarjo

DarkWarjo 11.10.2011 in FTSC = Forza Team Sports Challenge

El PiNk DeViL wrote: Ja samalla jos tuomari voi ajaa niin saataisiin enemmän tuomareita varmasti. :)
esim. itse kyl voin tuomaroidakkin ihan mielellää.
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 11.10.2011 in FTSC = Forza Team Sports Challenge

Ja samalla jos tuomari voi ajaa niin saataisiin enemmän tuomareita varmasti. :)
DarkWarjo

DarkWarjo 11.10.2011 in FTSC = Forza Team Sports Challenge

Minä kyl ottaisin kivasti sillee et tuomarikin saisi ajaa jos haluaa...
Jupe San

Yleensä tuomarit ei aja, tälleen vaan jouduttu FRC kisoissa tekeen kun ei ole tarpeeks osallistujia..
Astro 247

Astro 247 11.10.2011 in FTSC = Forza Team Sports Challenge

pokalemestari wrote: Muuten kiva mutta imo monimutkaistaa melkolailla. EIkö oo sama jos ne tuomarit on lobbyssa spectaamassa?
Mutta yleensä myös tuomarit ajavat...
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 11.10.2011 in FTSC = Forza Team Sports Challenge

Kyl se potta on semmone pensselisetä. Ei tipu muuten TS:ää jos ei tee hommia ^eikä kyllä välttämättä sillonkaan : D^
Driver181

Driver181 11.10.2011 in FTSC = Forza Team Sports Challenge

Kato mahtuu kisailijoit enemmä
Pottae

Pottae 11.10.2011 in FTSC = Forza Team Sports Challenge

Niin tietysti! Potalla on vermeet ja pensselit, niin sitä ei päästetä ajamaan ollenkaa! Vaan sen pitää striimaa joka ltun kisa! "Kiva kiitti moi!" ^;DD^ //Ja tämähän on muille helppo kysymys, kun hommat siirretään mulle :D
pokalemestari

pokalemestari 11.10.2011 in FTSC = Forza Team Sports Challenge

Muuten kiva mutta imo monimutkaistaa melkolailla. EIkö oo sama jos ne tuomarit on lobbyssa spectaamassa?
Driver181

Driver181 11.10.2011 in Mitä mielessä?

Sithä topicei pitäs olla vaa 1?
pokalemestari

pokalemestari 11.10.2011 in Mitä mielessä?

FRC = Paskanjauhantaa
Jupe San

Tuomarointi ahdotus tulevaan sarjaan ja mahdollisesti muihinkin kisoihin. Kilpailijat ajaisivat radalla ilman tuomareita ja Potta spectaisi lobbystä ja tuomarit voisivat seurata kilpailusuoritukset Potan live streamingin kautta. Ja jos tähän on tulossa enemmänkin kuljettajia ja tiimejä mahdollisesti myöskin ulkomailta niin voitaisiin pitää lajittelut ja kaaviot eri päivinä. Peukkua vaan jos kannatatte ja miinusta jos ette. Niin ja oletin että potalle tämä sopisi ellei pottakin halua ajamaan.. :D
Driver181

TehBigBunny wrote: Ei tartte tälläisia topikkeja. PPPP pashanjauhantaan. 'Ei mulla muuta' kun halutaan kertoa ettei ole muuta ...
Pikemminkin täällä voi kertoa mitä miettii mitä pässä on. PPPP on sit jazkanjauhantaa tää on teh real deal =D
pokalemestari

pokalemestari 11.10.2011 in Forza 4

jupe wrote: "Tämä sivu on pyhitetty":http://www.youtube.com/watch?v=cwuWtB7CuFk
Driver181

-Eh mitah-
sjamy

sjamy 11.10.2011 in Mitä mielessä?

Ite oon aina ollu vahvoilla matemaattisissa aineissa ja enkussa, siis niissä joihin ei tarvinnu lukea... Laiska ku oon. Nyt mielessä vain... PPPP
Mace

Mace 11.10.2011 in Mitä mielessä?

-EI mitää sitteskää-
TehBigBunny

TehBigBunny 11.10.2011 in Mitä mielessä?

Ei tartte tälläisia topikkeja. PPPP pashanjauhantaan. 'Ei mulla muuta' kun halutaan kertoa ettei ole muuta ...