Forum - Recent Posts
well im picking up Forza4 @ midnight. ive played forza3 from day 1. i like racing leader board times. im looking for a few racer's to run hot laps with. im a big race fan. live in northern california. race mostly 8:00am to 3:30pm pst..
Mie oon niin täpinöissäni, että jos ei perjantaina Markantalon lähetys tipahda luukusta niin hyvin todennäköisesti kipasen kaupasta ja luukutan tuan LCE:n sitten johonkin. Liian hyvä sauma nujuta uutta vorssaa koko viikonloppu kun emäntä on reissussa. :D
Onneksi tällä kertaa itse oletinkin etten saa julkkariksi :D
(netanttilasta tosin oli kadonnu tilaus omalta sivulta kokonaan, mut voi johtuu siitäki et yli 2kk sit tilattu, poistavat kaikki sitä vanhemmat tost listast, tilausilmo kuitenki tullu... nooh, jännityksellä odottelen, jos ei ens perjantaina oo tullu ni pitää kai käydä ostaan normiversio... :/ )
FGB Mudi wrote: Verkkokauppa.comilta tuli viesti joka meni pääpiirteittäin näin... Vitusti ennakkotilaajia = Toimituksesi myöhästyy.:(
Zolvi wrote: Pelin perille saaminen julkkariks olisi IHME omalla kohdalla. Yks peli on tainnut tulla perille ajoissa ja muut myöhässä. Oli ne sit tilattu vuoden tai viikon ennakkoon. Tän kohdalla saa odotukset siirtää ens viikolle. Jos julkkari olisi torstaina aina, niin pelin sais kaikki kotiinsa ajoissa.Paikasta riippuen on mulle kyl tullu julkkariksi kaikki ennakot... Tosin aika monesti oon hakenu ite suoraan liikkeestä. Sillon saa ainakin.
Kyä pitäiskin alkaa kaivella!! 3-5pv toimitus, niin huomenna lähtee! ..tai muuten.
Verkkokauppa.comilta tuli viesti joka meni pääpiirteittäin näin... Vitusti ennakkotilaajia = Toimituksesi myöhästyy.
Veikkaan että nyt sielä alkaa tapahtua ton sun tilauksen kanssa eli ruvetaan kaivelemaan levyjä kirjekuoriin.
Aika outoa.
Uusi tilaus.
Vähän nyt ihmetyttää.. "Order placed 10 October 2011". Eli tänään käsittelevät mun tilauksen?
_What does ‘Order placed’ mean?
Your order has been placed, but payment is not yet being processed._
Your order has been placed, but payment is not yet being processed._
Pelin perille saaminen julkkariks olisi IHME omalla kohdalla. Yks peli on tainnut tulla perille ajoissa ja muut myöhässä. Oli ne sit tilattu vuoden tai viikon ennakkoon. Tän kohdalla saa odotukset siirtää ens viikolle. Jos julkkari olisi torstaina aina, niin pelin sais kaikki kotiinsa ajoissa.
Ei toiminu ei vaikka kokeillu yhteensopivuustilojakin. no kokeilen asentaa läppärille ja kattelen vielä noita foorumeita:)
Rahalla saa ja hevosella pääsee.
Vieläköhän kytkintä käytetään samalla tavalla padissa? Padissa vasen olkanäppäinköhän se itselläni oli FM3:ssa... Ei muista..
Ja heti kai se on kokeiltava ilman assistantteja kuten FM3:ssakin. Ilman apupyöriä rohkeasti :)
jupe wrote: Nyrrellä on vaan yks vuorokauden aika.. :(No mut sehän johtuu vaa siitä et nii siel ooikeestikki... 24h/7 puolipilvistä :D
Juu, toivottavasti saat pelittään, kattelin ite kans noita foorumeita mis tyypeillä ollu samaa onkelmaa :D
joo pitää kattoa, mut nyt on asennuksessa toinen versio ni katotaan toimiiko se:D
Mistähä se johtuis... ookko koittanu yhteensopivuus tiloja?
Windows 7 x86