Forum - Recent Posts
Kaikki paketissa olevat 1 vuosi. ROD on 3 vuotta
Nääh... Mulla meni vähän uutuuden into fiilis vituiksi, kun kokeilin eilen miten on muuttunut ajaminen Normal asetuksella... En suosittele kokeilemaan jos haluat pitää pelin "uutena" :D
Eilen vetelin taas yli 1h putkeen Bemarilla luisua. On se vaan vittu mahtavaa Simulation ohjauksella ajaa väärään suuntaan vastaan tulijoita kohti rataa luisussa. Sieltäkin jo löytynyt kivat mutkat mitä harjoitella :) Olisikohan ne 2-3 mutkat jos ajaisi oikeaan suuntaan...
Hyvä on tämä sittenkin :)
ps. Mudi tulee vihaamaan ikuisesti niitä jotka eivät aja Simulation asetuksilla :)
Onko uuden Xboxin takuuaika vaan 1 vuosi?
Tarkka nimitys forza 4 demossa olevalle subarulle on: Subaru STi Racing
Jos autossa olisi edessä puskurissa lisäsumut nii se olisi: Subaru STi Racing S
Onha siinä se uusin Impreza sedan, mutta mitä pikasesti testasin nii tuntu että etupyörissäkin on pitoa mutkis, ja ei puske nii rajusti.
8 --> 13, vain viisi sijaa tultiin alas. Ei kovin paha tuolla extra soft -taktiikkakokeilulla.
ei oo pistesija enää kaukana, kun jo kymppi kerhoa pääsee kolkuttelemaan..
Bensamäärät kisaan arvoin aika hyvin, vaikka ehkä 10 litraa ois voinut olla vähemmän toisen varikko stopin jälkeen..
Mun pitkäveto meni näin.
45. TPS − HPK 3 − 3 X 4,25
X 4,25 osu
34. HIFK − Kärpät 2 − 2 X 4,45
2 4,00 ohi
37. Tappara − Ässät 2 − 2 X 4,15
X 4,15 osu
49. Blues − Ilves 2 − 2 X 4,25
X 4,25 osu
41. JYP − SaiPa 4 − 4 X 4,75
1 1,45 ohi
53. KalPa − Pelicans 6 − 1 1 2,05
2 2,70 ohi
Kokonaiskerroin: 276,20 - 809,56
Eiko siinä ole joku Subarü
Hieno oli kyl nousu Saipalta, mut eihän nyt kahta perättäistä jäähyä voi ottaa erän loppuun! Ja ne rangaistuksien syyt: huitominen ja poikittainen maila.. Kuritonta
odotas kun näät sen seuraavan inkarnaation ens pääsiäisenä american car showssa! :D
?
Enköhän mä kestä, muutenkaan oo ollu maailman menossa mukana viimeaikoina...
Vielä sitä, mites pääsikö tuossa demossa ajamaan nelikolla? Meinaa vieläkö puskee samaan malliin ku kolmosessa?
Sija 11 osu mulle maalissa, se pistesija vaan antaa odottaa.
Onhan noi kärkiautot parempia kun nää meitin ritsat, mut
reenataan nyt vaan siihen seuraavaan turneeseen.
Siellä sit repästään kaikki tai sitten ei. :)
sjamy wrote: Saakos tuota demoa ladattua lainkaan jos ei oo gold-tiliä? Prkl kun ei oo ollu aikaa pelaamiseen.. tai rahaa... Pienimmätkin rahat menee nyt säästöön, mutta noh, keväällä viimeistään hommaan liveä ja FM4:n. Saatte sit katella sitä mun kolarointia ja sähläystä radoilla :dPerjantaina saa Goldittomat..
Ilves oli 2.erää ihan unessa, mutta kolmannessa erässä pelattiin jo kiekkoa !
Pari pojoa napattiin !
Hyvin alkanut kisa sai ikävän käänteen juuri ennen toista(ja samalla viimeistä) varikko stoppia... Kylki oli kuulemma todella huonossa kunnossa... :)
Haaveet sijasta 13 vaihtu sijaan 20 ja viimeinen kierros yli 11 sekuntia hitaampi, ku oma kisan paras kierros.
E PItää vissiin viedä toi kuski joogaamaan :)
Saakos tuota demoa ladattua lainkaan jos ei oo gold-tiliä?
Prkl kun ei oo ollu aikaa pelaamiseen.. tai rahaa... Pienimmätkin rahat menee nyt säästöön, mutta noh, keväällä viimeistään hommaan liveä ja FM4:n.
Saatte sit katella sitä mun kolarointia ja sähläystä radoilla :d
No kaikki kyllä älyvää mitä mie hajen. Sitä HSV-010GT:tä. Onko se siellä notta saa kuunnella sitä kovaa ja korkeelta?
hulluseon wrote: Sotaitku setä, onko meillä vieläkin vanhat GT500 autot vai onko meillä SuperGT sarjan autot ajettavina?SuperGT.ssähän on monta sarjaa, pääsarjoina kumminkin GT500 ja GT300. Forsassa on sekä uudempia että vanhempia autoja, tuolta GT500 sarjasta ja tuo GT300 sarja on jäänyt vähemmälle huomiolle.. E. Mie en älynnynnä mitä Hullu haki, paha minä..