Forum - Recent Posts
en mie tiiä
vähän tuntuu siltä
onko sulla super softit? :D
70 laitoin tota bensaa ja nyt se on käyny 3 kertaa stopilla
ongelma on että renkaat kuluu liian äkkiä
2 stoppia kertoo myös liian pienestä bensa määrästä
jimmykojootti wrote: spinnailuja, renkaat menny, konerikko?mistä sen näkee mitä tapahtunu tiedän vaan että käyny ekalla kierokkossa varikolla
Pytzi wrote: mitäköhän on tapahtunu kun lähin 18 sijalta ja nyt oon 28 sijalla ja se on käyny jo 2 kertaa pitilläja ja toi 25 kierrosta ajettu en muistanu seurata alusta astispinnailuja, renkaat menny, konerikko?
mitäköhän on tapahtunu kun lähin 18 sijalta ja nyt oon 28 sijalla ja se on käyny jo 2 kertaa pitilläja ja toi 25 kierrosta ajettu
en muistanu seurata alusta asti
joo kiva:) itellä säädöt vielä niin hakusessa että en tiiä YHTÄÄN paljonko bensiiniä pitäis laittaa:S
Rookie - 213
Nyt kierros 24/75 ja sija on 12. Mutta kohta pitää tulla pitille, toivottavasti ainoalle tänään :)
Eka matsi tällä kaudella nähty livenä, aikamoista shaissee oli ei kahta syöttöä peräkkäin omille. Pelicans on tällä hetkellä kyllä sairaan nopee joukkue ja erityisesti Ryan Lasch oli kyllä hyvä. Tommi Taimi Ässistä oli yllättävän hyvä vaikka mokasikin Pelicansin tasoituksen. Ei mulla muuta, hyvää yötä.
Finski fani wrote: Yeah, but when has it grown enough? 1cm or 5cm? Miiks hitossa myö puhutaan enklanttii?I like it when it's wet. And I like turtles.
Finski fani wrote: Onkos se muuten vuosi vai vuoti? Siis vuotaa-sanan imp." Levis saatana pitkin. "
Finski fani wrote: Onkos se muuten vuosi vai vuoti? Siis vuotaa-sanan imp.Valluu, vuosj, lirruuttaa jne.
joo johan nyt kolmea tyyppiä, koska yks keskeyttäny ja 2 konerikkoa vissiin:)
E: missäs luokassa ville ajaa?
Finski fani wrote: Onkos se muuten vuosi vai vuoti? Siis vuotaa-sanan imp.Vuoti
Ootko käyny pitillä tai onko taktiikka väärä? =)
Kierros aika on sulla vajaa 2sek. nopeempi ku mulla, joten kielis aika kevyestä autosta, koska mulla on "tankki lähes täynnä" :)
Mikäs nyt mättää oon jo kierroken muita jäljessä jonku muun tyypin kaa:D
" Diablo - Symbol Of Eternity ":http://www.youtube.com/watch?v=s9p-d2GZm2E
Soi nyt, ja huomenna herättääpi heti kuuden jälkeen Helsingin aamuruuhkassa kun basso potkii selkään :)
A2 Teema: Vihailta
Ovatko ääriliikkeet uhka Suomessa? Mikä johti joukkosurmaan Norjassa ja nuorisomellakoihin Lontoossa? Studiossa nuoria poliitikkoja ja aktivisteja. Juontajat Salla Paajanen ja Jyrki Richt.
// Oli erittäin hyvä.
Tänään sai tietää että meijän osastolta saa 10 potkut, toivottavasti ite saa olla sopimuksen loppuun joka loppuu tammikuussa... Vittu...