Forum - Recent Posts

RaabForRehab

RaabForRehab 31.08.2011 in Oma kulkineesi

Ihan ottamalla otettuja kuvia on luvassa parin viikon perästä...
hulluseon

hulluseon 31.08.2011 in Ei mulla muuta

zattwy wrote: Koko päivän reissulle PÄÄKAPUNTIIN . Osote on meilahti Jaha vartti lähtöön. EMM.
Lycka till vaikka myöhässä tsemppaus tuleekin. Ja ovela on meidän Sfäde. Ja mie lähen saunaan. Ja... Emm
RealBlocker

RealBlocker 31.08.2011 in Nyt soi?

"Bad Meets Evil - Lighters ft. Bruno Mars":http://www.youtube.com/watch?v=YWt4wmZ_EMI "David Guetta - Little Bad Girl ft. Taio Cruz, Ludacris":http://www.youtube.com/watch?v=9ha5ujHnYXg
Ac3Way

Ac3Way 31.08.2011 in Yleinen happines topic

Käynnistin Forza 3:sen ekan kerran sitten maaliskuun. e. ja 10 min jaksoin pelata. huoh
savulohi

savulohi 31.08.2011 in SYYSJOKKIS AUTOSI

Mitsubishi FTO GP Version R [PI 241] Asennetut osat: Race Springs and Dampers Race Anti-roll Bars Race Weight Reduction Race Transmission Race Driveline Race Differential Upgraded Tire Widths 215 (+1) Oettinger Type RE 18" (+2) Lisätty 10.9. Race Air Filter PI: 349
savulohi

savulohi 31.08.2011 in Forza 4

DarkWarjo wrote: Musta archievementit on ihan kivoja.. mut en mä väkisin hakkaa niitä kaikkia joka pelistä.
Sama. Solid Goldin meinaan kyllä tahkota ennen nelosta, tuleepahan samalla täytettyä autotalli ku vetää aina pari kisaa per vehje ja uutta kehiin. Ku tais olla niin, että autojen lkm ja tuo Career% antaa jtn apuja alkuun sitten nelosessa. ...ja aikaa on. :D Vähän liikaakin.
pokalemestari

pokalemestari 31.08.2011 in Forza 4

Mjoo, taitaa jäädä spesiööl versio hommaamatta kun kummiskin vuoden päästä saa ostettua kaikki haluamansa autot xbox siwasta eikä se tähti nimen vieressä paljoa lämmitä.
DarkWarjo

DarkWarjo 31.08.2011 in Forza 4

Musta archievementit on ihan kivoja.. mut en mä väkisin hakkaa niitä kaikkia joka pelistä.
FINBULLET

FINBULLET 31.08.2011 in Forza 4

Jää mullakin tohon 980/1000 gamerscoreen.
Mace

Mace 31.08.2011 in Forza 4

Onhan vähän syvältä noi joitakin kohtaan, mutta mua ei juurikaan haittaa.. ikinä en ole ollut achievementsien perään. mm. GTA IV:ssä oli sellanen että vedä peli läpi tietyssä ajassa. Suoritin sen mutta vahingossa, jotku varmaa pelailee läpi ihan omassa tahdissaan ja tukii peliä myös tehtävien aikana yms, eikä vedä putkee kaikki tehtävät ja siinä se.
teemu1337

teemu1337 31.08.2011 in Yleinen v*tutus topic

Ei vituta BB kun en ajatellut seurata tätäkään kautta.
FINBULLET

FINBULLET 31.08.2011 in Yleinen v*tutus topic

Normaaliahan se on,että kaikkia alkaa vituttamaan BB kun se alkaa.Sama juttu kuin valitetaan talvella kylmyyttä ja kesällä kuumuutta.
teemu1337

teemu1337 31.08.2011 in Yleinen v*tutus topic

Semmonen yleismaallinen viltutus päällänsä.
teemu1337

teemu1337 31.08.2011 in Forza 4

Unicorn Hunter ja Look Ma, No Controller. 980/1000, kiitos.
vaiski75

vaiski75 31.08.2011 in Ei mulla muuta

Taas on huono omatunto ja ei ole hyvä se, eikä kai Sfädekään.. Meillä oli tänään töissä palaveri, missä haettiin uusille asioille vastuuhenkilöitä ja asianhoitajia. Mun pomo istui mun vieressä ja sen keskittyminen oli vähän heikkoa ja mä taisin käyttää tilannetta hyväkseni.. Ehkä.. Sillä oli jotain kiireellisiä papereita ja sen kuuleminen oli käännetty kakkoselle.. No.. Joku esitti jotain asiaa Sfäden vastuulle ja siihen sitten kysyttiin aina vahvistusta minun pomoltani, minun mielipiteet tiedettiin jo etukäteen.. Jokaisen kysymyksen jälkeen se sanoi: Anteeksi kuinka? Heti tuossa vaiheessa mä kuiskasin sen korvaan, että sano EI ja sehän sanoi EI. Näin jatkettiin pari tuntia ja aika monta kertaa kuiskasin, että sano EI. Kun palaveri oli päättynyt, niin kerroin pomolleni miten asia meni ja lupasin tarjota jäätelön.. Mahtavasti nauroi hän ja sanoi, että Sfäden perään pitää katsoa enemmän.. Silti tuolla päässä jokin sanoo, että ei ole hyvä tämä.. Ei mulla muuta..
villek00

villek00 31.08.2011 in Mitä syöt juuri nyt? Ja onko hyvää?

Provencen uunikasviksia + Texasin uunikasviksia + jottain chilimakkaraa = Toimii kivasti :)
Driver181

Driver181 31.08.2011 in Mitä syöt juuri nyt? Ja onko hyvää?

Testissä tänään scanburgerin kebab ateria kokiksella. Maistetaas.....omsmums....hörpyt kokista.......Aahh 6/5
TJP27

TJP27 31.08.2011 in SYYSJOKKIS AUTOSI

Vauxhall Corsa VXR 2009 PI: 252 Asennetut osat: 31.7. Race Springs and dampers Race Brakes Race Front anti-roll bars Race Rear anti-roll bars Race Chassis reinforcement and roll gage Race Transmission Race Driveline Race Differential Race Tire compound Street flywheel PI:320 4.9. Race intercooler Race exhaust PI 350 (nyt tää toimii, ku junan vessa)
FINBULLET

FINBULLET 31.08.2011 in Forza 4

Haluun jo päästä paukuttelemaan atseja.
TehBigBunny

TehBigBunny 31.08.2011 in Forza 4

"Atsiimentit":http://www.xbox360achievements.org/game/forza-motorsport-4/achievements/