Forum - Recent Posts
Pientä updatea! Elikkä jos me nyt saadaan 3-5 tiimiä missä on 3hlöä, niin sarjaan otetaan tiimipisteetkin mukaan. Eli sarjan lopussa paras tiimi palkitaan.
Listaa päivitetty lisää.. Kivasti on tullu jo osallistujia. :3
Pottae wrote: Minkäslainen VR6 8) En mä muuta halunnu tietää, eikä mulla ollukkaan muuta." Tuollanen veeärrä ":http://www.nettiauto.com/volkswagen/golf/4225656
DarkWarjo wrote: I'd say, fuck the vr6 go for the quattro... but, that's just me.Kieltämättä vähän ehkä kallistun tuon A6:n puoleen, mutta maanantaina käyn kattomassa molempia tarkemmin ja koeajamassa. Ei mulla muuta...
I'd say, fuck the vr6 go for the quattro...
but, that's just me.
"niin kerta":http://www.youtube.com/watch?v=AsbOOPkmEGw
Minkäslainen VR6 8)
En mä muuta halunnu tietää, eikä mulla ollukkaan muuta.
Pottae wrote: Play.com sanoo "14 October 2011".Neljästoista oktooberia on myös mun ymmärtääkseni se euroopan julkasupäivä.
Maanantaina kahtomahan aatoja.
1994 Audi A6 Quattro 2,6E V6 4d ja 1995 VW Golf VR6 olisi tarkotus käydä kattomassa.
Ei mulla muuta...
Play.com sanoo "14 October 2011".
zattwy wrote: Elikä toi puolenkuun pelien lähettämä vahvistus pitänee paikkansa.Eiköhän se.
Elikä toi puolenkuun pelien lähettämä vahvistus pitänee paikkansa.
Ne on jenkkityyliin kirjoitettu (?) Jotain on puhuttu että se tulee kuitenkin Eurooppaan 11. Lokakuuta.
Tuplat
Kun mulla lukee tilausvahvistuksessa toimitus 10 - 11,11,2011
14 Lokakuuta Eurooppaan?
Siis koska tää tulee postilaatikosta ennakkotilaajille? Nää päivät ei
ole hanskassa.
Juu kiva peli on kyllä Rellu! Ja nyt on kisatkin pistetty taululle, joten kaikki ilmoittautumaan!
Kävin muutaman kiekan koittamassa eiturboRellulla, magee vehje! Mun mielest tosi hauska laite. Juttelee sopivasti, kääntyy ja jos avaa liika innokkaasti niin doriclubiin saa liittyä. Kivaa! Nettuun kans pientä säätöö, muuten varmasti mukana!
Ei ny luulis olevan hirveen vaikeeta tehä toista ruoskaa kisaan? kuhan o joku peltipurkki mil voi vähä poikittai mennä :P
pokalemestari wrote: Onco pakko olla varaauto?No eipä sitä nyt pakko ole olla. Mutta me kumminkin ajetaan DE-kaaviolla, niin siinä tulee niitä ajoja aika paljon. Ja jos nyt sattuukin käymään niin että ajovirheen takia singahdat seinään ja moottori sököks niin se on sitten DQ, jos ei ole vara-autoa.. (Yritetään pitää nyt säännöistä kiinni vaikka tuntuukin tyhmältä..) //Warjo-setä sanoi hyvin siellä takana