Forum - Recent Posts
Tänää dnsf.orgin oulumiitti, saas nähä tuleeko paikalle enempää ku 2 nissanistia...
soli se EI MULLA MUUTA tähän väliin.
98-blocker
"!http://farm7.static.flickr.com/6197/6037910112_c5a7a69bea_z.jpg!":http://www.flickr.com/photos/pure_black/6037910112/in/photostream
Jeps, ei mulla muuta.
Flashback:
Potta driftaa neppisautolla ja kaikki muut seuraa vierestä leuka rinnassa..
"SOILWORK - Let This River Flow":http://www.youtube.com/watch?v=JRd5OJ2p3pw&ob=av3e
savulohi wrote: Jurassic Rock ja Soilwork.Mä olen järkyn kateellinen tosta Soilworkista! EMM
Tänään ois ollu kiva mennä Kimmoin kyytiin affelle, mut kun sain ilmais liput Flowhun niin pakkohan se on sinne sit mennä.
.atuum allum iE
Jurassic Rock ja Soilwork.
Meni läpi, ei huomauttamista.
RaabForRehab wrote: Käytiin katsastamassa Apinain planeetan synty.. Oli ihan toimiva. Harmi vaan kun ei muista aikasemmista leffoista mitään.Menikö läpi? oliko huomauttamista? ^sry paska läppä, mää tästä... carccuuuun^
Käytiin katsastamassa Apinain planeetan synty.. Oli ihan toimiva. Harmi vaan kun ei muista aikasemmista leffoista mitään.
njoo.. Karjasilta on aika pop.
DarkWarjo wrote: No edelleenki asun. Värtössä.Melkein naapureita siis :D Suomen parhaalla asuinalueella majailen. Karjasillalla. *vitun ylpeenä*
sjamy wrote: Ettet vaan sattuis asumaan oulun lähistölä?No edelleenki asun. Värtössä.
Tänää oli jenkkiautoja liikenteessä ku tossa aika lähellä LIDL:n pihassa oli joku jenkkiautomiitti.
Tuossa 100merin päässä kun on ronnin tie, monta kilometriä lähes suoraa, niin hyvin öisin kuulee, kun täkäläiset autojen laitelijat ottaa autoistaan tehoa irti =) Ihania soundeja korville. Kaiken lisäksi kun järvi on hyvin lähellä, äänet kantaa kaukaakin..
Öisin tää pikku kylä tahtoo olla lähes kuolut..
DarkWarjo wrote: Tääl meillä olis, ämmäläisiä, pari fefee, gallardo, evoja, imppuja, pari getarii, muutama 4mk supra 3mk supra ja celica-supra 2jz:lla, tvr cerbera, 800+ hp charger 68' yms... tääl o kyl paljon mielenkiintosii vermeitä mistä lähtee miehekkäät saundit.Ettet vaan sattuis asumaan oulun lähistölä?
Tääl meillä olis, ämmäläisiä, pari fefee, gallardo, evoja, imppuja, pari getarii, muutama 4mk supra 3mk supra ja celica-supra 2jz:lla, tvr cerbera, 800+ hp charger 68' yms...
tääl o kyl paljon mielenkiintosii vermeitä mistä lähtee miehekkäät saundit.
Parkano, 100km sivistyksestä, täälä menee yks Lada pörinäpönttönsä kans ja siinä se.
Puolitutulla oli 440cid koneella oleva Barracuda, jtn 800hp tais riittää tehoa, melkeimpä puhdas kiihdytyspeli sekin, siinä oli melkosen mukavat saundit motarille kiihdyttäessä, se kuuluuis kämpillekkin.
Onhan noita kaikkia hienoja juttuja, bisse on eräs niistä, näin btw.
Pottae wrote: Jooh, joka päivä kuulee kun nuo desibelimöröt ja vedenkeittimet vetää rajottimella tosta ohi. Ei ole kivaa se. Isot pojat polttaa joskus kumia tossa härnätäkseen, kun kivasti kaikuu talojen välissä. Autojakin menee suht lujaa välillä, mikä se 40km/h rajoitus oikein on? ..iha håmåja!Tollanen keskustassa perseily on kyl ihan perseestä. Ihan liikaa vaaraa aiheuttaa vaaratilanteita. Mut tollanen kunnon vermeillä motarilla kiihyttäminen on komiaa.